Vang skrev:Jeg glemte Ang Lees "Lust, Caution" på min liste. Mesterlig.
Virkeligt?! Den synes jeg godt nok var en pompøst anlagt stinker. Det poetiske touch faldt helt til jorden i min verden.
Vang skrev:Jeg glemte Ang Lees "Lust, Caution" på min liste. Mesterlig.
Skøtt skrev:Vang skrev:Virkeligt?! Den synes jeg godt nok var en pompøst anlagt stinker. Det poetiske touch faldt helt til jorden i min verden.
Skøtt skrev:Kristensen skrev:Jeg er simpelthen så dårlig til at huske hvad jeg har set i årets løb.
Men umiddelbart har de her brændt igennem:
Du levende
Paranoid Park
[REC]
Du levende var jeg skuffet over - men kom også med ret høje forventninger. Paranoid Park er helt sikkert blandt årets bedste bio-premierer! Jeg er med på Gus-vognen fra nu af! Bare Matt Damon ikke er med...
Morbid Angel skrev:Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?
http://twitchfilm.net/site/view/second- ... e-trailer/
Machine Girl holder 200%, hvis man er til total overdrevet splatter og sværdslagtning, den er faktisk ret sjov til tider og minder lidt om Evil Dead 2.
Tokyo Gore Police er endnu ikke udkommet på dvd.
Imagine Once Were Warriors as a road movie, then add Emperor of the North, the great Ernest Borgine train flick, and elements of El Norte and Pixote. That's Sin Nombre.
It's not the bag of cliches the advertising suggests. It's gritty, violent, grim and authentic.
Dr. Humpp skrev:Morbid Angel skrev:Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?
Machine Girl holder 200%, hvis man er til total overdrevet splatter og sværdslagtning, den er faktisk ret sjov til tider og minder lidt om Evil Dead 2.
Machine Girl var rædselsfuld og irriterende skudt-på-video affald, gore FX var ikke meget bedre end Redneck Zombies. Lad være med at nævne Evil Dead i forbindelse med crap som Machine Girl. Jeg hader nye film, specielt skidt-på-video lort. Går ud fra at Tokyo Gore Police også er en hjemmevideo stinker?
Tommy skrev:Dr. Humpp skrev:Morbid Angel skrev:Dr. Humpp skrev:Jack, det er noget uoveskueligt med alle de nye amok gore film fra Japan, hvilke holder? Machine Girl? Meatball Machine? Eller Tokyo Gore Police?
Machine Girl var rædselsfuld og irriterende skudt-på-video affald, gore FX var ikke meget bedre end Redneck Zombies. Lad være med at nævne Evil Dead i forbindelse med crap som Machine Girl. Jeg hader nye film, specielt skidt-på-video lort. Går ud fra at Tokyo Gore Police også er en hjemmevideo stinker?
Jeg syntes sgu egentlig Machine Girl var meget fed. God underholdning med tryk på blodsprøjtene
Har lige bestilt Meatball Machine og Tokyo Gore Police, og glæder mig til at se dem. Især Tokyo Gore Police ser underholdende ud
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster