• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
401 indlæg • Side 21 af 27 • 1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27

Indlægaf Ovesen » lør 25. apr 2009 13:56

Morbid Angel skrev:Ja vi er da nogen som er trådt ind i det 21 århundrede hehe, VHS er siger mig ikke en skid hvem, gider se noget i så ringe billede kvalitet, hvis man ikke var tvunget til det, også fylder de en del mere end dvd skiver.

Mvh

MA

Når DVD puritanerne er færdige med at skabe sig, er jeg stadig nysgerrig efter at vide, hvorledes en ny DVD kan kategoriseres som et fund?

gorzelak skrev:Jeg følger gerne med i folks DVD-fund (også) og ser ingen grund til, at de ikke må være med her i tråden. Men hvis VHS-puristerne helst kun vil lege med sig selv, er der jo denne tråd, som de kan benytte sig af:

http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=1 ... highlight=

My bad :oops:
Tak.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 25. apr 2009 17:21

Ovesen skrev:
Morbid Angel skrev:Ja vi er da nogen som er trådt ind i det 21 århundrede hehe, VHS er siger mig ikke en skid hvem, gider se noget i så ringe billede kvalitet, hvis man ikke var tvunget til det, også fylder de en del mere end dvd skiver.

Mvh

MA

Når DVD puritanerne er færdige med at skabe sig, er jeg stadig nysgerrig efter at vide, hvorledes en ny DVD kan kategoriseres som et fund?

gorzelak skrev:Jeg følger gerne med i folks DVD-fund (også) og ser ingen grund til, at de ikke må være med her i tråden. Men hvis VHS-puristerne helst kun vil lege med sig selv, er der jo denne tråd, som de kan benytte sig af:

Tak.

Det er sku mange dvdér der er OOP og svære at få tag i, og mange er kun udgivet i limited udgaver.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » lør 25. apr 2009 17:27

Morbid Angel skrev:
Ovesen skrev:

Mvh

MA

Tak.

Det er sku mange dvdér der er OOP og svære at få tag i, og mange er kun udgivet i limited udgaver.

Mvh

MA

De ligger på bunden af atom-søen :lol: :lol: :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 25. apr 2009 17:47

Jack J skrev:De ligger på bunden af atom-søen :lol: :lol: :lol:

Ja søen ved siden af bjerget der er lavet af smeltede videobånd hehe

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Mads » lør 25. apr 2009 19:35

Ovesen skrev:Er jeg den eneste der har svært ved at se, at nyindkøbte DVD'er kan kategoriseres som "fund"???

Det er bestemt ikke for at være mavesur eller noget, men var det ikke federe med to seperate tråde? en til nyerhvervelser, og en til fund?

Jeg bliver altså lidt skuffet hver gang jeg åbner tråden og ser DVD covers... -men tak til Diabolik for øjenguf!

Forleden fandt jeg min Big Trouble in Little China DVD. Det vil jeg sige, jeg fandt skiven, som jeg havde lagt i en CD-plasticlomme, fordi jeg ikke kunne finde æsken, sidst jeg havde set filmen for en halvanden måneds tid siden. På et tidspunkt fandt jeg så æsken igen, men kunne ikke finde skiven, altså den hvor filmen er på - bonusskiven med ekstramateriale har hele tiden ligget i æsken. Men altså, jeg blev nu lidt varm om hjertet, da jeg endelig kunne lægge skiven tilbage i den rigtige æske, så derfor poster jeg lige et billede af min Big Trouble in Little China DVD. Vel at mærke ikke min egen DVD, men en der ligner:

Billede

PS: filmen hed Hvem springer kineserne for?, da jeg så den i biffen med min mormor i 1986.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » søn 26. apr 2009 01:55

Wauw, ja det må siges at være et fund. Ligeledes, i torsdags gjorde jeg et kæmpefund, da jeg fandt min græske JUNGLE HEAT-vhs, efter at have ledt efter den i halvanden time.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » søn 26. apr 2009 11:31

Det gælder ikke Jack, det er jo bare en gammel skod-VHS :lol:
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 26. apr 2009 12:13

VHS=Very Horrible Standard :lol:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » søn 26. apr 2009 14:16

Morbid Angel skrev:VHS=Very Horrible Standard :lol:

Er det ikke på tide, du flytter hjem til Norge? :x :x
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 26. apr 2009 17:53

Jack J skrev:

Nej jeg er flyttet hjem til Danmark er født her af dansk far og norsk mor hehe

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » søn 26. apr 2009 18:04

Morbid Angel skrev:
Jack J skrev:

Nej jeg er flyttet hjem til Danmark er født her af dansk far og norsk mor hehe

Mvh

MA

Hvad jeg mente var: Er det ikke på tide, du flytter langt væk med dine skinnende øldåse-bordskånere. :x

:lol: :lol: :lol:

(og så er det vist nok med det. Som bekendt køber jeg selv kraftigt ind af både dvd og vhs, så deeet!!! 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 26. apr 2009 19:39

Jack J skrev:Hvad jeg mente var: Er det ikke på tide, du flytter langt væk med dine skinnende øldåse-bordskånere. :x

:lol: :lol: :lol:

(og så er det vist nok med det. Som bekendt køber jeg selv kraftigt ind af både dvd og vhs, så deeet!!! 8)

Hey dette er internettet om jeg så boede på månen vile jeg nå dig hehe, nå slut prut med det, bare vi får nogle fede sleazy films at se om det så er på vhs eller dvd.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Diabolik » tirs 28. apr 2009 18:02

Ovesen skrev:Er jeg den eneste der har svært ved at se, at nyindkøbte DVD'er kan kategoriseres som "fund"???

Om en given dvd/vhs/lp/cd/mc kan kategoriseres som et 'fund' defineres vel af 'finderen' selv... uanset om der er tale om metervarer eller begrænsede oplag!
Med chancen for at blive udråbt som vhs-puritaner (hvilket jeg også er!! :lol:), så vil jeg dog godt støtte op om Ovesen's udmelding om hvor vidt at nyindkøbte DVD'er kan kaldes fund... Jeg kan sagtens følge at DVD'er som er OOP eller limited editions kan kategoriseres som fund, men resten vil jeg kategorisere som alm. indkøb og intet mere!
Om spørgsmålet vedr. scans af disse 'metervarer' i denne tråd, så synes jeg det er helt iorden, som MA så rigtigt skriver; 'en god inspirationskilde'!

Nå, men jeg må vel også hellere skrive lidt negativt så vi kan få lidt 'gang i gaden'! :lol: :lol:
Det kan godt være at VHS kan betegnes som very horrible standard, men den har trods alt en sjæl, en historie... den er et mindesmærke over en svunden tid hvor anarki, grådighed og lovløshed herskede i det danske kulturlandskab!! En tid hvor der var en indædt kamp mellem det 'gode' (videogramforeningen) og det 'onde' (videoudlejerne)... Havde en lang samtale, den anden dag, med en dame der faktisk var med helt fra starten da VHS'en kom til Danmark!!! Uha, for en tid!!! :-)
Den arv kan dvd'en sgu' ikke viderebringe uanset hvor OOP eller limited den er!!!!
Desuden, så er det også en helvedes masse titler som slet ikke er udgivet på DVD!!!

VHS RULEZ!!!!

Ovesen skrev:men tak til Diabolik for øjenguf!

Ur welcome... Jeg skal nok lægge på, så snart jeg har fundet noget nyt gammelt skrammel!!!! :wink:

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf gorzelak » ons 29. apr 2009 10:31

"Om en given dvd/vhs/lp/cd/mc kan kategoriseres som et 'fund' defineres vel af 'finderen' selv... uanset om der er tale om metervarer eller begrænsede oplag!"

Som Henrik Larsen siger i sine "Noter & Nekrologer": "Genstande uden mening er affald". Metervarer og sjældenheder, alle til hobe.

Der findes nu separate VHS- og "almene filmindkøb"s-tråde - udover denne blandingstråd - så der skulle være rig mulighed for at kommunikere med dem, man ønsker.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » ons 29. apr 2009 23:46

2 af de goe' gamle Jackie ting. Gravet op af den Jyske muld

Billede
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell