• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
401 indlæg • Side 22 af 27 • 1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27

Indlægaf Jack J » ons 29. apr 2009 23:57

Herligt, Dennis! Nu er jeg jo ikke ligefrem Jackie Chan-ekspert, men MASTER WITH CRACKED FINGERS er da vist hans første film.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tors 30. apr 2009 01:41

Jack J skrev:Herligt, Dennis! Nu er jeg jo ikke ligefrem Jackie Chan-ekspert, men MASTER WITH CRACKED FINGERS er da vist hans første film.

:) Jeg er heller ikke den store Mester udi Jackie Chan's karriere. Men det er
umiskendeligt "Old School" 8)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Morbid Angel » tors 30. apr 2009 07:58

Jack J skrev:Herligt, Dennis! Nu er jeg jo ikke ligefrem Jackie Chan-ekspert, men MASTER WITH CRACKED FINGERS er da vist hans første film.

Ja det er hans første hovedrolle film, selvom filmen oprindeligt aldrig blev færdigtfilmet, men efter Jackie Chan senere blev berømt, blev filmen klippet færdigt og udgivet i 1974.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf knockabout » tors 30. apr 2009 12:50

Morbid Angel skrev:

Ja det er hans første hovedrolle film, selvom filmen oprindeligt aldrig blev færdigtfilmet, men efter Jackie Chan senere blev berømt, blev filmen klippet færdigt og udgivet i 1974.

Mvh

MA

Faktisk er det bare endnu et rygte, filmen (Cub Tiger from Kwantung) blev skam færdiggjort og vist i biograferne (både i HK og i udlandet). Den var bare ikke nogen success, så den blev hurtigt glemt. Først efter mr Chan blev berømt fand filmfolkene filmen frem igen, og skød nogle alternative scener med Simon Yuen som den fordrukne tigger mester og med en Jackie Chan look-a-like (muligvis Lee Yi Min) i en bedre koreograferet finale. Denne film, som fik titlen Master with Cracked Fingers, fik langt større distribution end den originale og blev derfor bedre kendt.
Den originale version blev dog for nyligt udgivet på DVD af engelske Rarescope.

For lige at vende tilbage til VHS'en så har jeg den også, blot med et alternativt cover. Samme billede men med titlen "Hender der dræber" (hehe, distributøren kunne åbentbart ikke stave til 'Hænder' :lol:).

Og super fedt med en dansk udgivelse af Drunken Master, den havde jeg ikke set før :shock:
knockabout

Indlægaf Jack J » tors 30. apr 2009 12:52

Tak, MA. Jeg kunne godt huske, der var noget med, at der blev filmet nye scener til den, da den blev genudsendt, så jeg har gravet lidt, og infoen lader til at være denne: Filmen blev rent faktisk lavet færdig og udsendt i '73/74 under titlen The Cub Tiger from Kwangtung. Muligvis fordi den ikke blev nogen succes blev den lagt væk igen indtil '78, hvor der blev skudt nye scener bl.a. med en Jackie Chan-double og udsendt som Master with cracked fingers. Det er denne version, der findes på den danske vhs. Den org. version findes kun på dvd i Japan.

http://hkmdb.com/db/movies/reviews.mhtm ... ay_set=eng
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 30. apr 2009 12:53

Hey, mens jeg skrev kom Knockabout lige med et indlæg med samme info, haha. Well, cool. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tors 30. apr 2009 14:24

Man bøjer sig i støver for mestrene. Super gode oplysninger om filmen. Som jeg vil ha' i mente, når jeg ser filmen :)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Jack J » tors 30. apr 2009 15:10

henschjell skrev:Man bøjer sig i støvet for mestrene. Super gode oplysninger om filmen. Som jeg vil ha' i mente, når jeg ser filmen :)

Du kan bøje dig i støvet for den morbide engel og Knockabout. Mig kan du sende noget af det der japanske slik som tak. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tors 30. apr 2009 18:36

Jack J skrev:
henschjell skrev:Man bøjer sig i støvet for mestrene. Super gode oplysninger om filmen. Som jeg vil ha' i mente, når jeg ser filmen :)

Mig kan du sende noget af det der japanske slik som tak. :lol:

Vil ske, når jeg får nye forsyninger, fra solens land. Med den mængde
forum aktivitet, du lægger for dagen. Der kan vi ikke ha' at du går
sukkerkold 8)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Jack J » tors 30. apr 2009 19:04

Absolut herligt! :D

Hmm, jeg tror nu, at i Uncut forum er man meget aktiv, hvis man er en af dem, der har mere end 4-5 indlæg om ugen! :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 30. apr 2009 23:56

Længe leve cover-genbrug!!!
Billede

Billede

PS. Er der én der ligger inde med Drunken Master (Eagle's Claw, Snake's Fist, Cat's Paw - Part II) på Warner Home Video/Metronome Video og har lyst til at skille sig af med den, så er jeg MEGET interesseret!!!! (Det er vist den eneste JC jeg mangler på DK vhs!)

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf henschjell » fre 1. maj 2009 13:45

Apropos genbrug. Men her er dog tale om 2 forskellige film. Ikke til at se det, hvis man ikke lige ve' det

Revenge of the Cheerleaders 1976
Billede

Naughty Schoolgirls 1976
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Jack J » fre 1. maj 2009 13:47

Sindssygt! :shock:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 1. maj 2009 14:10

henschjell skrev:Naughty Schoolgirls 1976
Billede

A-ha-ha-ha-ha... En DVS-release overgået til/videredistribueret af BB Video, men med Video International-stregkode... No wonder, at det var en jungle uden lige dengang!!!! :lol: :lol: :lol:
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Gory-Glory » lør 2. maj 2009 16:17

Jag var precis och handlade lite på Matöppet i området när jag bor och jag passade på att kolla bland deras DVD och jag köpte denna DVD för endast 39 svenska kronor.

Billede
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
401 indlæg • Side 22 af 27 • 1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27

Tilbage til Køb og salg-snak