• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

startside!!!

Indlægaf Jack J » ons 29. apr 2009 20:34

Nogle gange, når der er en side, jeg skal huske til næste gang jeg åbner computeren, så tilføjer jeg den ved siden af min alm startside. Det gjorde jeg også forleden med:

http://videnskab.dk/content/dk/blogs/hollywoodbloggen

- dumt gjort. På dén side har de åbenbart lagt et eller andet røvirriterende ind, så nu kan jeg ikke fjerne den igen som startside. Ligemeget at jeg fjerner den i Startside-ikonet og i Funktioner, så kommer siden igen. Øh, nogen bud på, hvordan jeg får siden fjernet igen?? :?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » tors 30. apr 2009 15:20

Det lyder meget mærkeligt.
Har du prøvet f.eks. at gå ind på www.google.dk og sætte den som startside? .. Eller den startside du havde før, gå ind på den, og se om du kan få den gamle startside tilbage?
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » tors 30. apr 2009 19:11

Jeg har prøvet at sætte 17 forskellige som startside, men hver gang vendte den tilbage til den der. Jeg fjernede alle cookies osv. Jeg fandt frem til et forum, der nævnte, at nogle sider lægger noget lumsk device på ens computer, så ligemeget at man skifter startside, så vender den tilbage til deres egen hjemmeside. Jeg har fået skiftet siden nu, men jeg har en mistanke om, at hvis jeg ændrer på noget igen, så dukker det sikkert op igen. :?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 30. apr 2009 20:36

Prøv at installer Ad-Aware og kør her igennem en scanning af din pc... Har tidligere løst et lignende problem med denne dejlige (gratis) scanner.

http://www.lavasoft.com/
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » tors 30. apr 2009 20:53

Tak for tippet. Tilfældet vil at jeg rent faktisk installerede programmet for et par dage siden og har kørt det her for et par timer siden, så nu håber jeg, skidtet er væk.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 2. maj 2009 18:02

AvatarDK skrev:Prøv at installer Ad-Aware og kør her igennem en scanning af din pc... Har tidligere løst et lignende problem med denne dejlige (gratis) scanner.

http://www.lavasoft.com/

Eller Spybot - Search & Destroy... Kræver lidt mere konfigurering, men er en 'mean motherf&#%&"&r' når der skal fjernes spyware, adware eller andet bot fra havet!!!!

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak