henschjell skrev:Nu når Thomsen har nævt den, så må vi hellere vise den.
Føsteudgaven med den hvide center ring.

/D
AvatarDK skrev:henschjell skrev:Nu når Thomsen har nævt den, så må vi hellere vise den.
Er den eftertragtet fordi det er førsteudgaven, eller fordi det er den bedste udgave af filmen? Eller er den måske kun interessant for Criterion-komplettister.
Spørger dumt fordi jeg selv altid ville tage den bedste udgave af en given film... Troede egentlig ikke der var noget der hed 'førsteudgaver' udenfor bogsamlerverden........
Skøtt skrev:AvatarDK skrev:Troede egentlig ikke der var noget der hed 'førsteudgaver' udenfor bogsamlerverden........
Har du hørt om LPer?
Morbid Angel skrev:Det fordi den blev hurtigt udsolgt også kom der en kopi på markedet,nej Blu-rayen må da være den bedste udgave hehe
Tror mest det er fordi at da den blev udsolgt ville nogle give mere end 1000 kr for den.
Jack J skrev:Jeg har ikke set Vipcos udgave af TCM, siden den udkom. Hvad var det galt med den?
Jack J skrev:Teløk med fundet!
Interessant! Den har jeg nemlig også fra Video Action, men med et ganske anderledes bedre (sorry) cover, hvor der iø er en tagline over filmtitlen: "Before Mad Max there was... STONE".
henschjell skrev:Jack J skrev:Teløk med fundet!
Interessant! Den har jeg nemlig også fra Video Action, men med et ganske anderledes bedre (sorry) cover, hvor der iø er en tagline over filmtitlen: "Before Mad Max there was... STONE".
Kender godt de fede udgaver. Men dette lidt tamme førsteudkast?. har jeg
kun set denne ene gang. Det var det sidste jeg fandt hos antikvaren ved
Hvidovre Station inden han lukkede. På vej ind til kbh. for at se Nat-film.
Som nu også er lukket
Nicolai skrev:Jack J skrev:Alting var bedre i gamle dage. Æv.![]()
Jeg har heller ikke mere mælk.
Det kan man stadig købe Jack.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster