• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
17 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Batman

Indlægaf Petter » tors 9. jun 2005 09:32

http://www.alldumb.com/item/11885/
Her er nogle klip fra Batman filmen med Christian Bale. Hvordan syntes i det ser ud? Personligt mener jeg, at der er noget som ikke burde være der.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Boogeyman » tors 9. jun 2005 14:08

Jeg syns sku den ser kanon ud! glæder mig :D
Fear is a place
Brugeravatar
Boogeyman

Geografisk sted: Dragør

Batman Begins

Indlægaf Knastør » tors 9. jun 2005 14:42

Hvad synes du der ikke skulle være der...? :?:
Knastør

Re: Batman Begins

Indlægaf Petter » tors 9. jun 2005 16:52

Knastør skrev:Hvad synes du der ikke skulle være der...? :?:

Bl.a. er der den jedi master lærer, som der fabler om ninja teknikker. Nu skal jeg naturligvis ikke bedømme ham før jeg har set filmen rigtigt, men jeg tvivler på jeg vil finde ham passende i en Batman film.
Det ser heller ikke ud til, at de har forsøgt og bevare nogen tegneserie æstetik a la Tim Burtons film (eller sågar 1966 udgaven med Adam West).
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Larsemand » tors 6. okt 2005 13:14

Ok, forklar venligst de 5 kasetter - den film sutter jo max!
Larsemand

Indlægaf Vang » tors 6. okt 2005 15:59

Larsemand skrev:Ok, forklar venligst de 5 kasetter - den film sutter jo max!

hvad er det for en tone? At opfordre til en debat eller meningsudveksling om filmen ville være mere på sin plads. Du har jo al mulig ret til at være uenig, hvilket mange givetvis også vil være, men du kan jo tilsyneladende ikke forstå at andre kan være uenige med dig.

Hvis du vil have en "forklaring" så gør dig den ulejlighed at læse anmeldelsen. Andet er der sådan set ikke at sige til det.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tors 6. okt 2005 16:23

Der er ikke noget galt med den nye Batman. Men der er noget galt med den her Batman:

http://applegarden.fi/albumi/%2313555476.2/Batman%20&%20Robin.jpg
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » tors 6. okt 2005 16:32

Jeg synes alt taget e betragtning at Batman Begins er ganske udmærket, omend ikke uforglemmelig. Christian Bale er en utvetydig forbedring over den monumentalt usexede Michael Keaton (der var en udmærket Batman men en ussel, ussel, ussel Bruce Wayne). Mit eneste store problem var skurken: Ra's al Ghul er nok noget af det kedeligste og mest farveløse, Batman har været oppe mod i hele sin filmiske karriere - godt vi også fik Fugleskræmslet!
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf gorzelak » tors 6. okt 2005 16:35

Dreyer skrev:Mit eneste store problem var skurken: Ra's al Ghul er nok noget af det kedeligste og mest farveløse, Batman har været oppe mod i hele sin filmiske karriere - godt vi også fik Fugleskræmslet!

Nazier er jo de eneste skurke, der er noget værd. Det er nok filmens største fejl - vil jeg sige - at der ingen nazister er med. Og så at helten ikke hedder Wonder Woman i stedet for Batman.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » tors 6. okt 2005 16:46

gorzelak skrev:Nazier er jo de eneste skurke, der er noget værd. Det er nok filmens største fejl - vil jeg sige - at der ingen nazister er med. Og så at helten ikke hedder Wonder Woman i stedet for Batman.

Hey, du gør jo grin med mig! :P Nej, spøg til side, så forventer man jo ligesom at en excentrisk tegneseriehelt som Batman kommer op mod en ligeså farvestrålende skurk.
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf Petter » tors 6. okt 2005 19:42

Kristensen skrev:Der er ikke noget galt med den nye Batman. Men der er noget galt med den her Batman:

http://applegarden.fi/albumi/%2313555476.2/Batman%20&%20Robin.jpg

Uha. De skal passe lidt på, inden DC smider et sagsanlæg i nakken på dem.

Og med hensyn til om Ra's al Ghul er kedelig. Jeg har endnu ikke set ham på film, men i tegneserien var han en klar favorit blandt skurkene. Han var bare mere...hmmm... troværdig. Hvis man kan sige det sådan.
Men Jokeren havde nu heller ikke været at foragte.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf gorzelak » tors 6. okt 2005 19:44

Dreyer skrev:Hey, du gør jo grin med mig! :P

Aldrig i livet, Kim! Jeg er bare væk i Wonder Woman-bokssættet og alle de herlige nazister. I 70erne kunne de finde ud af at lave superheltefilm. :D
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Petter » lør 8. okt 2005 15:50

gorzelak skrev: I 70erne kunne de finde ud af at lave superheltefilm. :D

Jeg vil nu mene de bedste superhelte film kom i 60erne. Ihvertfald de mest tegneserieagtige.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf MARZWIN » ons 12. okt 2005 23:33

gorzelak skrev:Aldrig i livet, Kim! Jeg er bare væk i Wonder Woman-bokssættet og alle de herlige nazister. I 70erne kunne de finde ud af at lave superheltefilm. :D

Det må være det her, du snakker om: http://www.laserdisken.dk/html/visvare. ... 1899231970

Det ser svedigt ud. Fortæl lidt om det: er det åndssvag og "kitch" humor som i "Batman - The Movie" eller prøver den at være mere seriøs? Fortæl alt, hvad der er værd at fortælle.
MARZWIN

Indlægaf Vang » tors 13. okt 2005 09:27

MARZWIN skrev:Det åndssvag og "kitch" humor som i "Batman - The Movie" eller prøver den at være mere seriøs?

Nu er det svært at udtale sig om seriøsitet når der er tale om selvtægtsmænd (og kvinder) i spandex, men umiddelbart virker Wonder Woman rigtig fjollet og campet - dvs. at serien - i modsætning til kitch - godt er klar over, hvor tosset den er. Til gengæld er humoren udført med tungen lige i munden og er man meget naiv kunne man måske godt tro, at filmfolkene tog det meget alvorligt.

Men det er jo Lars, der arbejder på et review, så måske han er den bedste til at udtale sig om den slags.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
17 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm