• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
17 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Edwige

Indlægaf gorzelak » lør 15. jan 2005 20:25

Jeg er begyndt at samle på Edwige Fenech-film. Jeg har indtil videre fire stk. Hvaffor nogen af dem (som jeg ikke har) bør jeg anskaffe mig først?
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Thure » søn 16. jan 2005 05:02

Hvilke har du da??

Har ikke set så mange endda, men også for filmenes skyld, ville samlingen i hvert fald ikke blive værre, hvis du havde:

Tutti i colori del buio (billig tysk dvd)
Il tuo vizio è una stanza chiusa e solo io ne ho la chiave (desværre ingen uklippet, officiel, engelsksprget/tekstet udgivelse endnu)
Perché quelle strane gocce di sangue sul corpo di Jennifer? (men den er du jo i gang med at erhverve dig... Har ANchor Bay-dvd'en, som er helt fin)
Nude per l'assassino (som vist også er ude på tysk dvd)

Og så selvfølgelig Bavas Fem lig i fryseren, som du så genrøst byttede til mig i sin tid :D

Billede
Brugeravatar
Thure

Indlægaf gorzelak » søn 16. jan 2005 19:13

Nå ja, for hulen, det burde jeg måske lige nævne. Jeg har følgende:

Sballato, gasato, completamente fuso (1982) - optaget fra ita tv
Grande attacco, Il (1978) - tysk dvd
40 gradi all'ombra del lenzuolo (1976) - vhs-kopi
Vedova inconsolabile ringrazia quanti la consolarono, La (1974) - bootleg-dvd
Tais-toi quand tu parles! aka Shut Up When You Talk aka Kolbøtteagenten går agurk (!) (1981) - original dk-vhs

Derudover har jeg engang haft denne her på dk vhs, som jeg desværre solgte gennem ebay:

Dottoressa del distretto militare, La (1976)
... aka The Lady Medic

og denne:

5 bambole per la luna d'agosto (1970) - som jeg rigtignok byttede væk til dig, Thure - o fortids ubetænksomhed!

Til dem der spekulerer på hvem Edwige Fenech mon er, er her et billedgalleri:

http://www.actarus.it/Trash/galleria_edwige.htm
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Thure » man 17. jan 2005 03:07

så mangler du jo alle de gode gailli - se ovenfor... Dem jeg har kan du sagtens låne, hvis du lige vil lure først ;-)

Og Fem lig i fryseren har det rigtig godt her... Bare rolig.

8)
Brugeravatar
Thure

Indlægaf Torben Simonsen » man 17. jan 2005 11:05

Du skal da absolut kaste dig over hendes gialli først! Det er fremragende film.

All The Colors Of The Dark er ude på en flot R1 udgivelse fra Shriek Show som blæser den tyske DVD af banen.

Lo strano vizio della signora Wardh udkommer snart i spritny version på italiensk DVD, men der er næppe de store chancer for engelske tekster. Damn! Klart hendes fedeste film.

De øvrige Thure nævner kan ligeledes varmt anbefales.

Hun har jo lavet oceaner af sexkomedier, og den genre har besynderligt nok aldrig været min kop te. Til brug for mit Martino-projekt har jeg skaffet 5-6 italienske DVDere med Sergio Martinos komedier med hende. Virkelig flotte udgivelser men ingen engelske tekster.
Torben Simonsen

Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Dreyer » tirs 15. feb 2005 23:15

Selvom det ikke er det, der er spørgsmålet, så vil jeg lige tilføje at The Case of the Bloody Iris er en ganske fornøjelig giallo. Det er lidt en skam, at AB valgte kun at gøre den tilgængelig som del af et boxset, for den slår de to ambitiøse men småfade Aldo Lado-film i samme sæt med flere længder, og den fortjener efter min mening at stå alene.

Hvor god er All the Colors of the Dark egentlig? Den er jo af Martino, der også har lavet den, efter min mening, overvejende tilfredsstillende Torso.

Og hvordan udtaler man den dejlige dames navn? Ævizch FæNÆK?!
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf gorzelak » ons 16. feb 2005 01:17

Dreyer skrev:Og hvordan udtaler man den dejlige dames navn? Ævizch FæNÆK?!

- "Thrippwabbler Mangrowe", tror jeg.

Det er jo sådan set mest for at se på HENDE, at jeg samler på filmene, så måske skulle jeg overveje at samle på hendes plakater i stedet? (Altså ikke decideret på HENDES plakater, men på plakater MED hende på ...)
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » ons 16. feb 2005 01:28

gorzelak skrev:Det er jo sådan set mest for at se på HENDE, at jeg samler på filmene, så måske skulle jeg overveje at samle på hendes plakater i stedet? (Altså ikke decideret på HENDES plakater, men på plakater MED hende på ...)

Vil det sige at The Case of the Bloody Iris ikke faldt i din smag? Den har da ellers det hele: Edwige Fenech, (til tider) fantastisk cinematografi, fed halvfjerseratmosfære, eksotisk brydning, en vansiret galning, et spændende mordmysterie og en nærsynet kone med en føjgrim paryk... What's not to like? Der er ikke tale om den perfekte gialli, men hvad angår min perosnlige værdsættelse befinder den sig nok i den bedste tredjedel.
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf gorzelak » ons 16. feb 2005 01:32

Dreyer skrev:Vil det sige at The Case of the Bloody Iris ikke faldt i din smag?

Nej nej - har slet ikke fået hverken købt eller set den endnu. Det betyder bare, at jeg nok først og fremmest har i sinde at købe de film, hvor hun hurtigst smider tøjet i. :)
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » ons 16. feb 2005 01:45

gorzelak skrev:
Dreyer skrev:Nej nej - har slet ikke fået hverken købt eller set den endnu. Det betyder bare, at jeg nok først og fremmest har i sinde at købe de film, hvor hun hurtigst smider tøjet i. :)

Nu må jeg hurtigst indrømme at det ikke var for at se Edwige uden tøj at jeg så The Case of the Bloody Iris. Men... Man ser hende da mere eller mindre afklædt mindst tre gange: bodypainted, nøgen og dækket med blomster, og sidst men ikke mindst under en kønsakt. Der er muligvis flere vovede sekvenser med hende, jeg kunne jo godt have glemt nogle!

Filmen har dog andre kvaliteter udover Edwige, så hold dig ikke tilbage!
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf gorzelak » ons 16. feb 2005 02:12

Dreyer skrev:Filmen har dog andre kvaliteter udover Edwige, så hold dig ikke tilbage!

Ok. :) Det er jo nok i virkeligheden også de fleste film, hun smider tøjet i. Jeg tror nærmest, det er en fast klausul i hendes filmkontrakter.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » fre 25. mar 2005 13:16

Hvis du bare vil se på hende, så kan du du sgú bare gå ind her
http://cavallaudo.supereva.com/lowscan.htm?p?r=96468?p
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf gorzelak » fre 25. mar 2005 17:12

henschjell skrev:Hvis du bare vil se på hende, så kan du du sgú bare gå ind her
http://cavallaudo.supereva.com/lowscan.htm?p?r=96468?p

Tak (sgu). Kendte ikke linket.

Er der nogen, der ved, om Sergio Martinos SEX WITH A SMILE er ude i en hæderlig dvd-version?
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » lør 26. mar 2005 01:33

gorzelak skrev:Er der nogen, der ved, om Sergio Martinos SEX WITH A SMILE er ude i en hæderlig dvd-version?

Sex With A Smile bliver aldrig hæderlig... Heller ikke selv om den skulle komme på DVD.....
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Petter » tors 5. maj 2005 19:39

Ovesen skrev:
gorzelak skrev:Er der nogen, der ved, om Sergio Martinos SEX WITH A SMILE er ude i en hæderlig dvd-version?

Sex With A Smile bliver aldrig hæderlig... Heller ikke selv om den skulle komme på DVD.....

Har ikke set filmen, så jeg skal naturligvis ikke udtale mig om den. Men den er faktisk kommet på DVD i Japan. Dette kan jo så betyde, at den er cencureret. Den kan skaffes her:
www.xploitedcinema.com
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Næste

Skriv et svar
17 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm