• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 7 af 207 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 207

Indlægaf Jack J » lør 30. maj 2009 20:04

Herligt, at den er til at få. :D Jeg opdagede den først i sidste uge og da jeg spurgte om den på det store kung fu-site KungFuCinema var der kun 2, der svarede om den, og på Flashlegsrare kalder de den sjælden! At du ikke synes, den er noget værd, er helt okay. Som jeg skrev, så er rigtige kung fu-fans ikke glade for den. :wink: :wink:

Hvorvidt den er sjælden på vhs eller ej kan jo diskuteres, jeg har kun set mit eget ex af den danske video og nu Hans-Jørns. Det gør den vel en smule sjælden. Hvad er det der i øvrigt for en dvd? Det ligner en bootleg. De har i alt fald ikke nogen hjemmeside på den adresse. Den er sikkert i fullscreen. Forsiden er også grim. :P
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 30. maj 2009 20:31

Tjek side 1 i denne tråd, henschjell skrev om den for et par år siden. Som du kan se var jeg ret entusiastisk omkring den dengang, men det gik over da jeg havde set den. Kedelige kampscener og heller ikke specielt sleazy, blodig eller ufrivilligt komisk.

Har ikke set DVD'en, men det er temmelig sikkert en bootleg. Ligesom 70-80% af alle de klassiske kung fu titler, der er udgivet på DVD.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Diabolik » søn 31. maj 2009 11:40

Mads Jensen skrev:Har du tjekket Ninja Wars båndet? Synes ikke stills'ne på coveret ligner noget fra filmen..

Jow-jow, den er sgu' go' nok... Det ér Ninja Wars, dog men on-screen titlen Shogun's Ninja... Letterbox og eng. dub... spilletid 95'56.
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » ons 3. jun 2009 18:39

Ikke et fund, men en gave... Og hallo for en gave!!! 100000 tak til Jack J for at lade mig kunne indrulere denne super-sjældne 1. udgave Mario Bava's House of Exorcism (La Casa dell'Esorcismo) i min samling!!! Thank, mate!!!!

Irish Lydbånd A/S - 1. udgave
Billede

Irish Lydbånd A/S - 2. udgave
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Mads » ons 3. jun 2009 20:10

Diabolik skrev:Irish Lydbånd A/S - 1. udgave
Billede

Nice, det er artworket fra Demon Lover:
Billede

aka Dæmonen, vist også udsendt af Irish.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf henschjell » tors 4. jun 2009 22:56

Jack J skrev:Herligt, at den er til at få. :D Jeg opdagede den først i sidste uge og da jeg spurgte om den på det store kung fu-site KungFuCinema var der kun 2, der svarede om den, og på Flashlegsrare kalder de den sjælden! At du ikke synes, den er noget værd, er helt okay. Som jeg skrev, så er rigtige kung fu-fans ikke glade for den. :wink: :wink:

Det kan måske skyldes, at vores helt ikke er den store ørn, udi
nogen form for martial arts :lol: Som trashfilm synes jeg, Joo! jeg gør,
at den holder. Pludder pladder romantik afbrudt af "ultravold" og fem seks
sorte fyre, der pludselig tropper op, akkompanieret af musiken til Shaft. 8)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Diabolik » tors 11. jun 2009 12:34

Her er lidt nyerhvervelser... Først lidt '1 divisions'-VHS:

Michael Crichton: The First Great Train Robbery
Billede
Dominik Graf: Die Katze (The Cat)
Billede
Mario Siciliano: Alleluja e Sartana figli di... Dio (Halleluja and Sartana Strike Again)
Billede
Peter Graham Scott: Subterfuge
Billede
Jacques Scandelari: Flashing Lights
Billede
Juan Antonio Bardem, Henri Colpi: La Isla Misteriosa (The Mysterious Island of Captain Nemo)
Billede
Antonio Isasi-Isasmendi: Un Verano para Matar (Summertime Killer)
Billede
Michael Campus: Z.P.G ... Engelsk sci-fi med en masse danske skuespillere, bla. Birte Tove
Billede

Og nu over til 'Superligaen'!!!!
Lindsay Shonteff: Big Zapper
Billede
Fernando Di Leo: Milano Calibro 9 (Caliber 9) ... (Sjælden 2. udgave)
Billede
Nicos Perakis: Bomber & Paganini
Billede
Jean-Pierre Melville: Un Flic (Dirty Money) ... (Sjælden 1. udgave)
Billede
Robert Englund: 976-EVIL ... Lejede den engang i en døgnkiosk i Karup, har aldrig set den igen før nu!!!
Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 14. jun 2009 12:13

Billede
Billede
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 23. jun 2009 00:28

Jeg fandt en håndfuld titler fra STVP i søndags, Slagterbanden, Dus med døden, og Bamsens hemmelighed. Er der nogen, der kender til selskabet tilhørsforhold, hvor mange udgivelser der kom, osv??? Det lader til, at flere (alle?) af udgivelserne har norske undertekster inde under de danske. :shock: Ret irriterende (selvom Gorzelak i sin anmeldelse af Bamsens hemmelighed helst havde set, at de dækkede HELE filmen, haha).

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 23. jun 2009 00:48

Jack J skrev:Er der nogen, der kender til selskabet tilhørsforhold, hvor mange udgivelser der kom, osv??? Det lader til, at flere (alle?) af udgivelserne har norske undertekster inde under de danske.

Kan du ikke lige trække håndsvinget op på din scanner og uploade et par af covernes bagsider?
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tirs 23. jun 2009 00:56

Diabolik skrev:
Jack J skrev:Er der nogen, der kender til selskabet tilhørsforhold, hvor mange udgivelser der kom, osv??? Det lader til, at flere (alle?) af udgivelserne har norske undertekster inde under de danske.

Kan du ikke lige trække håndsvinget op på din scanner og uploade et par af covernes bagsider?
/D

Desværre, jeg er ikke hjemme. Hvad tænkte du på? Der står på alle tre, at der er tale om salgs/leje-udgaver.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 23. jun 2009 01:10

Jack J skrev:Hvad tænkte du på? Der står på alle tre, at der er tale om salgs/leje-udgaver.

Det var nu opsætningen af teksten jeg var interesseret i at se... Det lugter lidt hen ad nogle Breien-relaterede udgivelser! Er der mærkater på båndene med et billede af coveret?
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tirs 23. jun 2009 01:22

Diabolik skrev:
Jack J skrev:Hvad tænkte du på? Der står på alle tre, at der er tale om salgs/leje-udgaver.

Det var nu opsætningen af teksten jeg var interesseret i at se... Det lugter lidt hen ad nogle Breien-relaterede udgivelser! Er der mærkater på båndene med et billede af coveret?
/D

Nej, på de to af dem er der en mærkat på den flade side af båndet med teksten DSA + filmtitlen og et nummer (og ingen mærkat på ryggen), og på det sidste bånd er der kun mærkat på ryggen. Jeg har også filmen CRIES IN THE NIGHT fra samme selskab.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » tirs 23. jun 2009 11:10

Udover flere af de titler, du nævner Jack, har jeg også: Lustigs "Vigilante", Martinos "New York: After the fall" og Mastorakis’ "Death has blue eyes" – fra samme selskab.

Tror, at flere af STVPs udgivelser senere blev solgt gennem andre selvskaber. Måske gik firmaet konkurs og så havde de en stak bånd liggende eller lign... Min Vigilante er f.eks. udgivet af BN agentur.

Hvilken originaltitel gemmer der sig forresten bag ”Dus med døden”?
deodato

Indlægaf Diabolik » tirs 23. jun 2009 12:01

deodato skrev:Hvilken originaltitel gemmer der sig forresten bag ”Dus med døden”?

Don Coscarelli's Phantasm... Også udgivet på Videomate...

/D
Brugeravatar
Diabolik

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 7 af 207 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 207

Tilbage til Genrefilm