• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Thomsen » tors 23. jul 2009 14:49

Okay, det lyder så rimeligt irriterende. Men jeg troede da egentligt, at Lucas godt kunne italiensk (i hvert fald i et rimeligt omfang). Er han ikke af italiensk afstamning?

Du må gerne sende mig et scan ved lejlighed, hvis du skulle støde på bladet.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » tors 23. jul 2009 15:11

Thomsen skrev:Okay, det lyder så rimeligt irriterende. Men jeg troede da egentligt, at Lucas godt kunne italiensk (i hvert fald i et rimeligt omfang). Er han ikke af italiensk afstamning?

Det er langtfra alle amerikansk-italienere, der kan italiensk. De er dog vistnok alle i mafiaen. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » søn 26. jul 2009 15:35

Jack J skrev:Det er langtfra alle amerikansk-italienere, der kan italiensk. De er dog vistnok alle i mafiaen. :lol:

Det er naturligvis rigtigt (især det med mafiaen), men jeg synes bare, at Tim Lucas ofte henviser til italienske kilder. Fx er det ikke så længe siden, at han anmeldte den italienske bog "Kill Baby Kill - Il cinema di Mario Bava" på sin blog og bl.a. kommenterede, hvordan den rettede en fejl, han havde gjort i sin egen (afskrevet en skuespiller som død, som faktisk stadigvæk levede). Eftersom den italienske bog er skrevet på (surprise!) italiensk, så vil jeg da tro, at Lucas rent faktisk kan læse sproget?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » søn 26. jul 2009 16:20

Thomsen skrev:
Jack J skrev:Det er langtfra alle amerikansk-italienere, der kan italiensk. De er dog vistnok alle i mafiaen. :lol:

Det er naturligvis rigtigt (især det med mafiaen), men jeg synes bare, at Tim Lucas ofte henviser til italienske kilder. Fx er det ikke så længe siden, at han anmeldte den italienske bog "Kill Baby Kill - Il cinema di Mario Bava" på sin blog og bl.a. kommenterede, hvordan den rettede en fejl, han havde gjort i sin egen (afskrevet en skuespiller som død, som faktisk stadigvæk levede). Eftersom den italienske bog er skrevet på (surprise!) italiensk, så vil jeg da tro, at Lucas rent faktisk kan læse sproget?

Hvorfra ved vi iø, at han ikke kan italiensk? Det lyder mærkeligt, at en mand med den ekstreme interesse i italienske film ikke har lært sig sproget. :?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » søn 26. jul 2009 16:36

Jack J skrev:Hvorfra ved vi iø, at han ikke kan italiensk? Det lyder mærkeligt, at en mand med den ekstreme interesse i italienske film ikke har lært sig sproget. :?

Ifølge anmeldelsen i SCHOKKEND NIEUWS er Lucas kendskab til italiensk enten ikke eksisterende eller også er han bare meget ringe til det, for der skulle være mange helt basale fejl.

/K
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Tips