SUSPIRIA i den lidt mere sjældne foglio-størrelse (70x100cm) uden credits.

IL BOIA SCARLATTO (The Bloody Pit of Horror) 2-sheet (due foglio). Der findes flere varianter fra forskellige repremierer, men den her er fra premieren i 1965.

THE LIFE OF O-HARU. Ikke rigtigt en genrefilm, men jeg kan godt li' Kenji Mizoguchi og har længe gerne ville have noget fra en af hans film. Det er en 2-sheet fra den italienske premiere i 1959. Jeg var ret heldig at få den i fin stand til kun €100, for det eneste andet eksemplar, jeg har set til salg, står til $1200.

The House With the Laughing Windows 2-sheet. Den sidste byttede jeg mig til hos en venlig fyr, der viste sig at være manager for Deodato, Bava Jr. og Stivaletti, så ved samme lejlighed fik jeg lige reddet mig signerede fotos af hans klienter.

Ja, ja, hvem havde troet, at de mange måneders ventetid faktisk skulle give bonus til sidst? I hvert fald ikke jeg. Jeg ville nok heller ikke have sendt penge til Intercard, hvis det ikke var fordi, jeg vidste, at Mads havde handlet med dem for nyligt, og Deodatos manager desuden lovede mig at ringe til dem, hvis jeg ikke kunne få fat på dem. Ende gut, Alles gut. Men det varer nok et stykke tid, før jeg tager mod til at handle med dem igen.