Fedt at se "The long good friday" som presse, sådan en vil jeg sgu gerne løbe ind i en dag

En af det bedste engelske crime film jeg har set!
vh
mikkel
Thomsen skrev:Fantastisk, Dennis!!!![]()
Tør man spørge, hvor du har gaflet Bava'en... og hvor meget du måtte give for den? Den ser ud til at være i fantastisk stand!
Thomsen skrev:Har der egentlig været de fire (Masken, Pisken, Rædselsnætter, Jernhånden) Bava oppe i biografen herhjemme?
Thomsen skrev:WOW! Stor respekt til jer begge, Dennis!![]()
![]()
Det lyder som en privat handel? Jeg håber, du vil gi' historien over en øl engang ved lejlighed (næste AWE-arrangement måske, hvis der bliver sådan et)?
Har der egentlig været de fire (Masken, Pisken, Rædselsnætter, Jernhånden) Bava oppe i biografen herhjemme?
Jeg er lidt "on hold" mht. plakater i øjeblikket. Har købt lidt for mange bøger og film på det seneste, så der har sgutte været klejner nok i kassen til mere. Men jeg har da et par amerikanske plakater på vej, som jeg har købt på auktion. Bl.a. min første plakat i "bad girl"-kategorien.
henschjell skrev:
Jeg troede det måske var dig der bød på den Danske Skønheden og Udyret.
Hos Bruce Hershenson.
Jack J skrev:Bare sådan af nysgerrighed, Dennis; skifter du dem, du har på væggene, fra tid til anden eller er det ren samling (til samler-stakken), når du køber nye hjem?
Thomsen skrev:Jeg gad godt at vide, om der også blev lavet en egentlig dansk plakat? Hvis der fx findes et dansk program fra den, så ville det jo være en god indikator.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster