• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Versioner

Her kan du diskutere alt, hvad der angår forskellige versioneringer af samme film.
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Bedste danske dvd-udgave af TEXAS CHAINSAW MASSACRE?

Indlægaf Gizmo » tirs 30. maj 2006 11:25

UNCUTs anmeldelse af den originale TEXAS CHAINSAW fremhæver Midget Entertainments 2 disc-udgivelse, fordi den ene disc indeholder filmen i anamorfisk 16:9. Jeg opgav at se den i går aftes, fordi formatet er helt forkert. Billedet er skåret af i bunden. Så smækkede jeg disc 1 i og så den i almindelig letterbox. Her var billedkvaliteten ikke den bedste, men nu gad jeg ikke lige hente On Airs udgave inde fra hylden, men den husker jeg som markant pænere. Nogle kommentarer til dette?
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Re: Bedste danske dvd-udgave af TEXAS CHAINSAW MASSACRE?

Indlægaf Vang » tirs 30. maj 2006 13:17

Gizmo skrev:Nogle kommentarer til dette?

Som nævnt i anmeldelsen er disk1 identisk med den tidligere, non-anamorfiske OnAir-release. Den kan du så vælge frem for den forkert overførte anamorfphic version. På disk to har du så fået den fine dokumentar. Og det er vel ikke så ringe?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » lør 29. aug 2009 02:09

Jeg købte 2 disken for dokumentaren. Jeg oplevede dog et problem at den pixelerede i dokumentaren og så vidt jeg husker smuttede den så til menuen. Efter at have byttet den to gange i forretningen, og fået samme resultat på begge de nye disc, kontaktede jeg udgiveren.

De kunne desværre ikke hjælpe, da de mærkeligt nok ikke lå inde med en kopi af dvd'en.

Har andre haft det problem?
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Versioner