• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
351 indlæg • Side 10 af 24 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24

Indlægaf Vi Har Sjov » man 28. sep 2009 19:52

What? Rå engelsk krimi med en ung Helen Mirren? SWING! :D 8) :P
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » man 28. sep 2009 20:09

det nok mere Loove, end krimi, men stadig med Hellen mirren!
Vil du se rå eng crime med b.la Miss Mirren så se "The long Good Friday!!!
Maratonmanden

Indlægaf Morbid Angel » man 5. okt 2009 08:31

I giorni dell'ira aka Day of Anger på DR1 fredag kl: 01:00 (lørdag morgen)
Fin spaghetti Western med Giuliano Gemma og Lee van Cleef

Hvem trækker først?
Italiensk western fra 1968.

Vises i 4:3 Sendes i mono
Originaltitel: I giorni dell'ira/Day of Anger

Den unge Scott er gadefejer og skraldemand i den støvede ørkenflække Clifton - og byens prügelknabe. Han drømmer om at udskifte kosten med en Colt-revolver, og da gunfighteren Frank Talby rider ind i byen, har han fundet sig en læremester. Men i længden er Talbys metoder en tand for hårdkogte for Scott, og snart vender eleven sig mod sin mester. Frank Talby: Lee Van Cleef. Scott: Giuliano Gemma. Murph: Walter Rilla. Manuskript: Ernesto Gastaldi, Tonino Valerii og Renzo Genta efter roman af Ron Barker. Instruktion: Tonino Valerii

Godt man har den på DVD fra wildeast, så man slipper for at se den i Foulscreen :roll:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Nicolai » man 5. okt 2009 09:15

Hvis citatet er fra DR's programoversigt, kan du ikke regne med 4:3-angivelsen. F.eks. blev "They" vist i OAR 1:2,35, selv om der stod 4:3.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Morbid Angel » man 5. okt 2009 12:36

Nicolai skrev:Hvis citatet er fra DR's programoversigt, kan du ikke regne med 4:3-angivelsen. F.eks. blev "They" vist i OAR 1:2,35, selv om der stod 4:3.

Ja det var programoversigten på dr1, så må vi håbe den er OAR 8)

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Larsemand » ons 7. okt 2009 11:28

Har lavet et lille site dedikeret til det samme som den her tråd:

http://www.frombelow.dk/filmitv.htm
Larsemand

Indlægaf Vang » tors 8. okt 2009 12:21

John Badhams Dracula (1979) på DR2 fredag 9/10kl. 23:00. http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=253
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tors 8. okt 2009 12:35

Larsemand skrev:Har lavet et lille site dedikeret til det samme som den her tråd:

http://www.frombelow.dk/filmitv.htm

God initiativ. Men hvorfor ikke lave det som en blog man kan abonnere på via feeds eller lign istedet?

Jeg er begyndt at bruge en ny TV guide, som virker ret godt: www.ontv.dk - man kan selv udvælge de kanaler man har, etc. Noget mere vellykket end DR og TV2 skrantende sider.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 13. okt 2009 15:10

I aften kl. 20.45 på DR2:
"Here's Johnny"
("Dokumania: Johnnys skæbne")

http://www.heresjohnnyfilm.com/ skrev:Here’s Johnny enters the surreal world of renowned graphic artist Johnny Hicklenton, who is battling against Multiple Sclerosis. Living in an increasing state of immobility and frustration, Johnny escapes the confines of his frontroom through his artwork.

Through the expression of his brilliant and sometimes troubled imagination we learn about the disease that he cannot escape from.

Et længere klip fra dokumentarfilmen kan ses på hjemmesiden.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 22. okt 2009 01:18

Jeg missede naturligvis aftenens "Dags Dato" om seriemordere på TV2. :x En hurtig søgning efter en genudsendelse gav ikke noget resultat, så jeg ville lige høre, om der skulle være nogen, der ved, om det bliver genudsendt en sen aftenstime eller på en af de andre TV2-kanaler?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » tors 22. okt 2009 12:39

Jack J skrev:Jeg missede naturligvis aftenens "Dags Dato" om seriemordere på TV2. :x En hurtig søgning efter en genudsendelse gav ikke noget resultat, så jeg ville lige høre, om der skulle være nogen, der ved, om det bliver genudsendt en sen aftenstime eller på en af de andre TV2-kanaler?

Kan mærkeligt nok heller ikke se det bliver genudsendt indenfor
den næste uge!Men mener dog Dags Dato bliver rimelig hurtigt genudsendt.
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » tors 22. okt 2009 20:43

Maratonmanden skrev:
Jack J skrev:Jeg missede naturligvis aftenens "Dags Dato" om seriemordere på TV2. :x En hurtig søgning efter en genudsendelse gav ikke noget resultat, så jeg ville lige høre, om der skulle være nogen, der ved, om det bliver genudsendt en sen aftenstime eller på en af de andre TV2-kanaler?

Kan mærkeligt nok heller ikke se det bliver genudsendt indenfor
den næste uge!Men mener dog Dags Dato bliver rimelig hurtigt genudsendt.

Ja det er det, der er lidt mærkeligt. Måske fordi det var en udenlandsk dokumentarfilm, at de ikke genudsender den med det samme. :x
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 29. okt 2009 17:40

Æv, jeg var syg og missede filmen om Hunter S. Thompson i onsdags. Var der nogen, der så den? Nicolai? Var den god?

Og så i øvrigt; På trods af, at butikkerne ikke undlader at bruge Halloween i deres markedsføring, så smitter det desværre ikke af på TV. Så vidt jeg kan se, er der ingen af de store danske kanaler, der sender horrorfilm d. 31. Man skal helt over på TV3+ for at finde et par gyserfilm i anledning af Halloween eve.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 29. okt 2009 17:54

Jack J skrev:Æv, jeg var syg og missede filmen om Hunter S. Thompson i onsdags. Var der nogen, der så den? Nicolai? Var den god?

Jeg havde ikke mulighed for at se den og fik ikke optaget den, men det gør ikke så meget, for den kan nemlig ses lige her:
http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/

Faktisk ligger de 3 senest viste dokumentarer til fri afbenyttelse i "dr.dk tv"-afspilleren.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 29. okt 2009 18:11

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Æv, jeg var syg og missede filmen om Hunter S. Thompson i onsdags. Var der nogen, der så den? Nicolai? Var den god?

Jeg havde ikke mulighed for at se den og fik ikke optaget den, men det gør ikke så meget, for den kan nemlig ses lige her:
http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/

Faktisk ligger de 3 senest viste dokumentarer til fri afbenyttelse i "dr.dk tv"-afspilleren.

Tak. Herligt. Selvom jeg nu helst vil se film på TV, hvor man osse kan optage dem i nogenlunde kvalitet.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
351 indlæg • Side 10 af 24 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24

Tilbage til Genrefilm