• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Versioner

Her kan du diskutere alt, hvad der angår forskellige versioneringer af samme film.
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Juno Media-censur???

Indlægaf Jack J » man 24. aug 2009 14:56

Jeg sad og så den danske vhs-udgave fra Juno Media af den filippinske Mad Max 2-klon WHEELS OF FIRE og den varede sgu kun 65 minutter!!!Ifølge internetkilder løber den amk vhs hele 81 minutter (som i sig selv jo er ret kort).

Jeg går ud fra den korte version stammer fra Sverige og man i Danmark ikke har gidet gøre noget ud af at udsende en udgave uden de svenske censurklip. Det får jo en til at undre på, hvorvidt andre Juno Media-udgivelser også er klippet fra svensk side. Udover Danmark og Sverige udgav selskabet også film i Norge og Finland, men hvor stammede de fra? Var det svensk? Og er der nogen af vhs-samlerne, der er bekendte med andre klippede udgaver?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Juno Media-censur???

Indlægaf Diabolik » tors 5. nov 2009 09:36

Jack J skrev:Udover Danmark og Sverige udgav selskabet også film i Norge og Finland, men hvor stammede de fra?

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener at selskabet er norsk!

Jack J skrev:Og er der nogen af vhs-samlerne, der er bekendte med andre klippede udgaver?

Mattei's Casa Privata per le SS (SS Girls) mangler ca. 15 min.!!!

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf filminteressert » tors 5. nov 2009 21:40

Juno Media var et Norsk selskap. Filmene blev ofte klippet mye for å få 16 års grense i Norge.
filminteressert

Geografisk sted: Norge

Indlægaf Jack J » tors 5. nov 2009 21:43

filminteressert skrev:Juno Media var et Norsk selskap. Filmene blev ofte klippet mye for å få 16 års grense i Norge.

Og det måtte vi andre lide under. Du bør påtage dig ansvaret for det her, Ivar! :x

:lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Versioner