Jack J skrev:
Ti bånd fundet hos en kræmmer langt ude på landet i noget, der 100% mindede om området omkring huset i WRONG TURN.
Damn, er det Northville Cemetery Massacre ?
Har netop fået dvden hjem

Jack J skrev:
Ti bånd fundet hos en kræmmer langt ude på landet i noget, der 100% mindede om området omkring huset i WRONG TURN.
Jack J skrev:Den engelske titel står ikke på omslaget, men det passer med skuespillernavnene, så det går jeg ud fra. Det er iø et Betamax-bånd.
Og jeg kender i øvrigt ikke til andre, der har den!!! Diabolik? Vang? Ibsen? Anyone???
Jack J skrev:Den engelske titel står ikke på omslaget, men det passer med skuespillernavnene, så det går jeg ud fra. Det er iø et Betamax-bånd.
Jack J skrev:Og jeg kender i øvrigt ikke til andre, der har den!!! Diabolik? Vang? Ibsen? Anyone???
Diabolik skrev:Not me!!
AvatarDK skrev:Jack J skrev:Den engelske titel står ikke på omslaget, men det passer med skuespillernavnene, så det går jeg ud fra. Det er iø et Betamax-bånd.
Og jeg kender i øvrigt ikke til andre, der har den!!! Diabolik? Vang? Ibsen? Anyone???
Jeg har den selvsamme (mener jeg) udgave liggende et eller andet sted i en dynge. På VHS dog....
AvatarDK skrev: for whatever its worth.
Jack J skrev:AvatarDK skrev: for whatever its worth.
Well, hvis du og jeg er de eneste, der har den, så betyder det i det mindste, at den er ret sjælden.
Jack J skrev:Et par mere fundet i lortet langt inde i en rottebefængt lade:
Maratonmanden skrev:Lækre fund jack, krydser fingre for de bedres når de har lagt til tørre!
Flotte Irish kassetter, er lidt lun på "Kvæleren hænder"![]()
"Dommedag" er en katastrofe dok. med the great V. Price som Narrator!
Den fra video huset?Står der Sunday in the country?
Videoaction kassetten med bæstet/varulv på coveret ser fed ud,
kan du se hvilken film det er?
vh
mikkel
Jack J skrev:Maratonmanden skrev:Lækre fund jack, krydser fingre for de bedres når de har lagt til tørre!
Flotte Irish kassetter, er lidt lun på "Kvæleren hænder"![]()
"Dommedag" er en katastrofe dok. med the great V. Price som Narrator!
Den fra video huset?Står der Sunday in the country?
Videoaction kassetten med bæstet/varulv på coveret ser fed ud,
kan du se hvilken film det er?
vh
mikkel
Takker, og ja jeg er også ret glad for dem. De fleste af dem (Jagten, Kvælerens Hænder, Det store Panserslag, Ærens Våben, Nightmare County, og Northville Cemetery Massacre) var heldigvis i god stand og ikke våde eller fyldt med sort stads. De andre var så fugtige, at jeg ikke kunne tage dem ud af kassetterne uden de gik i stykker, så det eneste jeg kunne gøre, var at sætte dem til at tørre, som de var. Desværre kommer det nok til at betyde, at de klistrer fast til kassetterne permanent. Grunden til at den med bæstet er så utydelig (udover det halvdårlige mobiltelefonkamera-billede) er, at den øverste del simpelthen er smuldret væk. Filmens danske title er Bjørnen, og nej, jeg aner ikke, hvad den hedder originalt. Ja, det er SUNDAY IN THE COUNTRY. Den er ude i flere udgaver på dansk vhs.
Vang skrev:Fuck, jeg har hørt om mishandlede kassetter, men det stikker sgu alt. Har du gravet dem op af tørvemosen!?Jack J skrev:Desværre var den drivvåd og kunne ikke komme ud af kassetten og det samme med BJØRNEN.
Et par mere fundet i lortet langt inde i en rottebefængt lade:
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster