• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
178 indlæg • Side 11 af 12 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Indlægaf Jack J » lør 21. nov 2009 17:46

Morbid Angel skrev:
Mads Jensen skrev:Ja ærgeligt er det jo, uanset om man tror at det er overlagt snyd eller ej. Men som der også står i tråden, er det da glædeligt at der stadig udkommer Shaw Bros film rundt omkring i verden. Både titler som ikke tidligere har været udsendt, og andre som kommer i bedre udgaver end i Hong Kong.

Jeg ser bl.a. frem til at Media Blasters udsender The Deadly Duo på Blu Ray til januar:
http://www.hkflix.com/xq/asp/filmID.552 ... etails.htm

Hvilke er udkommet andetsteds som ikke er udkommet i HK?

Mvh

MA

Jeg behøver vel næppe nævne, The Mini-skirt Gang, som kun er ude i Skandinavien.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 21. nov 2009 18:50

Indtil videre er det vist kun Black Magic 2 og Mini-skirt Gang som ikke er udsendt på hverken DVD eller VCD i Hong Kong.

Der er en række titler, som kun er udsendt på VCD i Hong Kong men siden er udsendt på DVD andetsteds:

Corpse Mania (Image, USA)
Boxer's Omen (Image, USA)
Black Butterfly (Korea + Singapore + der var tidligere annonceret en tysk udgivelse i 2009)
Twin Blades of Doom (Korea + Singapore)
Enchanting Ghost (Singapore, Malaysia, Kina)
Temptress of a Thousand Faces (Wildside, Frankrig)
Flower in the Rain (Singapore)
Pale Passion (Singapore)
Big Times for the Crazy Bumpkins (Singapore)
Intrigue in Nylons (Singapore)
(..der kan sagtens være flere, det her er bare hvad jeg har noteret mig i tidens løb fra message boards, osv.)

Desuden er der rygter om at Media Blasters udsender den lange udgave af Chinatown Kid næste år. Der skulle også være planer om en tysk udgivelse af den co-producerede Enter the Seven Virgins i 2010. Schulmädchen vs kung fu!

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 21. nov 2009 19:11

Arbejder du hårdt på at få Jan til at udgive ADVENTURE IN DENMARK? :D (ikke at det har så meget med SB at gøre).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 21. nov 2009 19:22

Jeg er alvorligt bange for at der ikke bliver kogt mere suppe på de nudler, selvom jeg har lobby'et alt hvad jeg kan for det.
Sidst den blev vist i Cinemateket blev den jo i øvrigt filmet af en Italiener, der var rejst hele vejen til Danmark for at sikre sig en kopi. Kung fu/soft core-genren har et lille men dedikeret publikum. En dag bliver vi forhåbentligt så mange at Adventure in Denmark kommer på DVD.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 21. nov 2009 19:49

Mads Jensen skrev:Sidst den blev vist i Cinemateket blev den jo i øvrigt filmet af en Italiener, der var rejst hele vejen til Danmark for at sikre sig en kopi.

Virkelig? En eller anden burde have oprtaget lyden og smækket den på den franske vhs-udgave.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 21. nov 2009 20:09

Jeg tror ikke at resultatet ville blive særligt godt. Den franske version mangler ganske meget i forhold til Hong Kong versionen, men har til gengæld adskillige, langvarige softcore inserts.

Italieneren havde fået lov at opstille kamera for at filme Jack Stevensons oplæg på betingelse af, at han ikke optog filmene, der blev vist. Det tror jeg bare ikke at han var helt klar over. Du ved, italienere og engelsk..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 21. nov 2009 21:21

På FLK reklamerer de med en "uncut" italiensk version. Er dén så identisk med den fra HK?

http://flkcinema.com/MorInfo.asp?FilmID ... rch=Search
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 22. nov 2009 10:18

Det er såvidt jeg ved et tv-print, uden inserts. Jeg har en kopi på vej, det tager bare sin tid..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » man 7. dec 2009 11:37

Det ser ud til at The 36th Chamber of Shaolin (aka Master Killer) udkommer på bluray i begyndelsen af næste år:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B002ZPIBTU

Og fortsættelsen Return to the 36th Chamber udkommer på R1 DVD:

http://www.amazon.com/Return-36th-Chamb ... B002ZPIBRC

Begge er annonceret fra Vivendi/Dragon Dynasty.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » man 21. dec 2009 12:09

Funimation har tilsyneladende overtaget de Shaw-titler, som oprindeligt skulle være udsendt af det nu lukkede BCI. Både 14 Amazons og Shaolin Handlock står til pre-order hos Amazon.

http://www.amazon.com/Amazons-Live-Acti ... 657&sr=1-5

http://www.amazon.com/Shaolin-Hand-Lock ... 720&sr=1-2

Der er desværre ikke noget der tyder på at de også kommer på BluRay i nærmeste fremtid.

De planlagte titler fra BCI:

Life Gamble
Opium and the Kung Fu Master
The 14 Amazons
Shaolin Hand Lock
Hong Kong Godfather
Shaolin Prince
Invincible Shaolin
The Bastard Swordsman
The Duel
Return of the Bastard Swordsman
Shaolin Rescuers
Soul of the Sword
The Lady Hermit
The Supreme Swordsman
The Sword of Swords

Life Gamble og Opium and the Kung Fu Master var de eneste, der nåede at udkomme. Hvis Funimation udgiver filmene i samme rækkefølge som på listen, bliver den næste Hong Kong Godfather. Det er en af de titler, som endnu ikke har været tilgængelig på DVD.

Den skulle være ekstremt blodig!

http://www.youtube.com/watch?v=qPEwWazsJTA
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 9. feb 2010 18:41

Hvis man gik rundt og troede, at den gode Martin Kurtsøe fra Onfilm.dk var blevet bedre til at skrive anmeldelser, efter den lange DEEP RED-tråd, hvor hans anmeldelse blev pillet fra hinanden, så prøv at kigge på hans omtale af BAMBOO HOUSE OF DOLLS:

http://www.onfilm.dk/Anmeldelse/Anmelde ... lseId=3898

Jeg ved godt, at det ikke er pænt at klandre anmeldere, men det her er så dårligt skrevet, så dårligt researched, og slet og ret så skrækkeligt, at jeg vil gøre det alligevel. Blot det, at han kraftigt kritiserer AWE's omslagstekst for at overdrive! :shock: Som de fleste med bare en lille smule kendskab til exploitationfilm-genren vil vide, så er overdrivelse i slogans og reklametekst noget, som hører til i genren og har gjort det i rigtig, rigtig mange år.

Et sted skriver han endvidere:

Den klassiske Ilse-figur (fangelejrens kvindelige sikkerhedsoverhoved) sørger naturligvis for at gøre kvindernes ophold til et helvede

Ilse-figuren er et... sikkerhedsoverhoved? :shock: :lol: :lol:

Senere skriver han overbærende om Birte Tove:

Hun har da medvirket i en del film, som de fleste af os kender (om ikke andet, så på titlen)
[...]
Og det er da ikke alle, der oplever at medvirke i udenlandske film - Birte Tove var med i hele fire, tre af hvilke er i samme genre som de her omtalte. Og så havde hun vel sin karrieres kunstneriske højdepunkt, da hun spillede en unavngiven sygeplejerske i ikke mindre end tre af afsnit af Lars von Triers Riget/Riget II.

Jeg vil nu nok mene, at det faktum, at hun blev en flateret skuespiller i Østen (og stadig den dag i dag får fanpost derudefra) nok overskygger en navnløs birolle i RIGET.

I øvrigt er det dårlig skrivning at referere til andre film uden at nævne dem ved navn og så har jeg også svært ved at se, hvordan de tre film kan være i samme genre? BAMBOO HOUSE OF DOLLS er en WIP-film og de to andre (Mini-skirt Gang og Sexy Girls of Denmark) er henholdsvis en kung fu-komedie og en sexkomedie. Samme genre? Hmm. Og at der så på intet tidspunkt rent faktisk bliver nævnt, at BAMBOO HOUSE tilhører WIP-genren siger vel det hele. Og jeg kunne blive ved. Suk. Jeg tror, det var Søren Brun, der sagde det bedst: Jeg græmmes. :x

Men læs selv anmeldelsen. Der er underholdning nok til mange minutter. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 12. feb 2010 21:16

Hvis ikke det vil interessere andre udover yours truly, så vil Mads nok blive glad for, at KILLERS ON WHEELS endelig er tilgængelig. Sådan lidt i hvert fald.

http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... ailer.html
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » lør 13. feb 2010 00:35

Hvornår er det i øvrigt blevet finere at være en kendt skuespiller i udlandet end at være det i Danmark? Seriøst er det vel heller ikke at bemærke, at Tove havde sit karrieremæssige højdepunkt i Riget, hvis man kun kender hendes øvrige film af navn.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 13. feb 2010 10:19

Jack J skrev:Hvis ikke det vil interessere andre udover yours truly, så vil Mads nok blive glad for, at KILLERS ON WHEELS endelig er tilgængelig. Sådan lidt i hvert fald.

http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... ailer.html

Det bedste der er at sige om det, er at så går der jo nok ikke så længe inden der kommer en Pan Media bootleg med engelske undertekster.

Wildside, som er den franske distributør, har såvidt jeg ved rettigheder til flere af de ikke-udgivne titler, bl.a. også The Killer/Sacred Knives of Vengeance.

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 3. mar 2010 18:20

Jeg har endnu ikke fået fat på AWE's udgave af BAMBOO HOUSE OF DOLLS (eftersom jeg har den HK'ske og der er så meget andet at købe, før man køber en film, man allerede har, LOL), men jeg bemærkede forleden på AWE's hjemmeside, at både omslaget og hjemmesiden skriver, at sproget på DVD'en er kantonesisk, hvilket undrede mig, da filmens originale sprog er mandarin. Der er godt nok også et kantonesisks dub på HK-dvd'en udover det mandarinske, men jeg undrede mig over, hvorfor den danske disk skulle indeholde det forkerte. Nu har jeg så fået oplyst (fra Spannick), at disken rent faktisk er på mandarin! :shock: Lidt af en brøler fra AWE's side, haha.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
178 indlæg • Side 11 af 12 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Tilbage til Genrefilm