• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
151 indlæg • Side 7 af 11 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Indlægaf Mads » fre 27. nov 2009 21:47

Nå ja, selvfølgelig. Det store, verdensomspændende videolabel MDC - med hovedsæde i Brabrand, Århus - nåede trods alt aldrig helt til Sydney.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf AvatarDK » man 30. nov 2009 10:24

Diabolik skrev:
AvatarDK skrev:Ja jeg kun sige at der endnu et læs fine sager Diabolik.... Er der nogen af dem der er blot lidt værdige?

Jeg troede egentlig at denne var en mulighed, men har lige set et andet ex.

Billede

Måske er denne udgave værdig?

Billede

Åbenbart ingen andre i rummet der har den så på med listen med den. Den anden kan du vel passende smide på not worthy listen med angivelse af 2 kendte eksemplarer.
Brugeravatar

Indlægaf AvatarDK » man 30. nov 2009 11:01

Hvad med denne, Av Min Arm (billede hugget fra egen salgstråd... køb køb køb):

Billede

Hvor mange andre har den?
Brugeravatar

Indlægaf Ovesen » man 30. nov 2009 16:27

Diabolik skrev:Måske er denne udgave værdig?

Billede

Åbenbart ingen andre i rummet der har den så på med listen med den. Den anden kan du vel passende smide på not worthy listen med angivelse af 2 kendte eksemplarer.

Jeg har den.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Nielsu » man 30. nov 2009 19:26

er denne sjælden

Billede
Nielsu

Indlægaf AvatarDK » tirs 1. dec 2009 16:02

Nielsu skrev:er denne sjælden

Der findes ihvertfald et eksemplar for meget :)

Film-Lab er vist eet af de mere 'almindelige' videoselskaber, ved ikke om der er en eneste udgivelse fra firmaet der bare tilnærmelsesvis kan kaldes sjælden. Det er der andre der ved bedre end jeg.

Danske, ikke-genre udgivelser tror jeg dog ikke du kan finde mange der interesserer sig for på uncut, så du er sikkert den eneste der har ovenstående bånd herinde.
Brugeravatar

Indlægaf gorzelak » tirs 1. dec 2009 16:35

AvatarDK skrev:Danske, ikke-genre udgivelser tror jeg dog ikke du kan finde mange der interesserer sig for på uncut, så du er sikkert den eneste der har ovenstående bånd herinde.

Det gør jeg skam - men Filmlab-releasen kan vist ikke karakteriseres som sjælden. Jeg er stødt på den en del gange - selvom alt selvfølgelig er relativt (det er jo ikke én, man lige render ind i hver dag).
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tirs 1. dec 2009 17:42

gorzelak skrev:Det gør jeg skam - men Filmlab-releasen kan vist ikke karakteriseres som sjælden.

OK, men det er en film lidt udenfor forumets kerneområde kan vi vel godt blive enige om :wink:

Det ville nok være et mere relevant spørgsmål på f.eks. uncut's søstersite: www.danskefilm.dk
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » tirs 1. dec 2009 18:05

AvatarDK skrev:Hvad med denne, Av Min Arm (billede hugget fra egen salgstråd... køb køb køb):

Billede

Me!
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » tirs 1. dec 2009 18:20

AvatarDK skrev:Film-Lab er vist eet af de mere 'almindelige' videoselskaber, ved ikke om der er en eneste udgivelse fra firmaet der bare tilnærmelsesvis kan kaldes sjælden.

Caiano's Øjet i Labyrinten er vel forholdsvis sjælden... Fulci's Don't Torture a Duckling (1 med masterfejl og 1 uden)... Fi-fi-fi-fi-fi-dani's (Brrrrrrrr....) Karzan - Junglens Hersker (Har du ikke også én AvatarDK? ... Så er der vel kuns 2?)
Men ellers har du ret, det er en af de mere 'almindelige' labels (Ikke dermed ment at deres titler er uinteressante, men at de er lettere tilgængelige!)

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Ovesen » tirs 1. dec 2009 18:35

Hvilken masterfejl på Woodoo?? :shock:
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tirs 1. dec 2009 21:32

Diabolik skrev:Caiano's Øjet i Labyrinten er vel forholdsvis sjælden... Fulci's Don't Torture a Duckling (1 med masterfejl og 1 uden)... Fi-fi-fi-fi-fi-dani's (Brrrrrrrr....) Karzan - Junglens Hersker (Har du ikke også én AvatarDK? ... Så er der vel kuns 2?)

Ja OK, så er der alligevel lidt selvfølgelig... Og jo jeg har et eksemplar af Fidani's dejlige Karzan på Filmlab :)
Brugeravatar

Indlægaf AvatarDK » tirs 1. dec 2009 21:33

Diabolik skrev:
AvatarDK skrev:Hvad med denne, Av Min Arm (billede hugget fra egen salgstråd... køb køb køb):

Billede

Me!

Og jeg så 2 styks. Derfor jeg sælger den ene, så så er der altså 3 stks. indtil videre :)
Brugeravatar

Indlægaf Vi Har Sjov » ons 2. dec 2009 00:49

Jeg bilder mig ind denne hiphop-semi doku ex-rental på Irish er lidt sjælden.

Billede
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 2. dec 2009 20:53

De af os, der også frekventerer Cinehound, er bekendt med det yderst flinke medlem KingofB (aka Teade i det virkelige liv), der er virkelig ivrig samler nede i Holland. I dag lavede hollandsk tv et program om en videoudlejning, som Teade kommer i, og der kan vi altså tale om en oldskool videoudlejning! I programmet ser man både en held del af båndene og anden halvdel (det løber over 5 minutter) er hjemme hos Teade, som fremviser sin samling (hr. 'bolik skulle måske checke ud for fif, hvordan man placerer hylder på steder, hvor man ellers IKKE har hylder!!). Check det ud. Det er desværre del af et længere program, har man en hurtig forbindelse, så man kan "spole", så kør frem til ca. 7.45 min inde. Dialekten er selvfølgelig lidt, well, hollandsk, men det lyder sgu lidt som en blanding af tysk og jysk plus rullende G'er, så det går nok.

http://www.manbijthond.nl/fragmenten/vhs-tijdperk

Edit: Da jeg klikkede anden gang, kom jeg sgu frem til delen med videobutikken med det samme, så måske der ikke er behov for at spole. Prøv jer frem.

Den opr. tråd:
http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... p=11269857
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
151 indlæg • Side 7 af 11 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Tilbage til Sniksnak