• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Eureka-udgivelse af "The Complete Babycart Series"

Indlægaf Nicolai » man 7. dec 2009 16:04

At last… the riveting, bloody, and ultra-stylish Lone Wolf and Cub series, together with the classic Shogun Assassin (all based on the perennially popular manga by Kazuo Koike and Goseki Kojima) available together in one boxset, officially licenced from Toho, fully uncut, and freshly remastered.

Kilde: http://www.eurekavideo.co.uk/classics/t ... b-box-set/

Læs mere her:
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews10/lonewolf.htm

Billede
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » man 7. dec 2009 16:15

Wauw. Fantastisk, Nicolai. Tak for tippet. Sikke en idé til en julegave. Hmm, julegave. Du siger jo, vi er i familie. Hva' med, om du beviste, at du mener det med denne ubetydelighed af en julegave til fætter Jack? :wink:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » man 7. dec 2009 16:21

Jack J skrev:Wauw. Fantastisk, Nicolai. Tak for tippet. Sikke en idé til en julegave. Hmm, julegave. Du siger jo, vi er i familie. Hva' med, om du beviste, at du mener det med denne ubetydelighed af en julegave til fætter Jack? :wink:

Haha, det har jeg da aldrig sagt. :lol:

Men du skal være hjerteligt velkommen til at forære mig et eksemplar.

Amazon.co.uk skrev:SPECIAL FEATURES: Freshly remastered, anamorphic, original aspect ratio transfers Newly translated optional English subtitles Original Japanese theatrical trailers for each film Liner notes for each film by Japanese film scholar Tom Mes (midnighteye.com)

M. M. Black "Dark Star" (ligeledes på amazon.co.uk)
skrev:
Colours are more vibrant, detail is clearer and in abundance. Skintones are truer, blood is redder, cuts are deeper and there is a distinct lack of noise or dirt.

As far as the subtitles are concerned these are new and make the films much easier to understand. You can consider the old subtitles in earlier issues of the film to be at best wrong or at worst crap and misleading.

In particular in the first film Sword of Vengeance if you did not understand why Lone Wolf went to the Hot Springs village overrun by bandit ronin in the second part of the film, this is now clear in the new subtitles.

Although there are no extras apart from trailers I consider the pruchase of this new box set, officially issued by Toho and Eureka to be the best versions of the films yet.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » man 7. dec 2009 16:28

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Wauw. Fantastisk, Nicolai. Tak for tippet. Sikke en idé til en julegave. Hmm, julegave. Du siger jo, vi er i familie. Hva' med, om du beviste, at du mener det med denne ubetydelighed af en julegave til fætter Jack? :wink:

Haha, det har jeg da aldrig sagt. :lol:

Og så er vi endda i familie med hinanden... tsk tsk...

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » man 7. dec 2009 16:33

Det har jeg aldrig skrevet! Skurk! :x
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » man 7. dec 2009 16:35

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » man 7. dec 2009 16:46

Pudsigt, nok snakkede Jack og jeg netop om serien forleden, inkl. at vi begge stadig slog os til tåls med nogle gamle videobånd. Ha! I øvrigt sehr cool, at Shogun Assassin er inkluderet i sættet.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 7. dec 2009 16:52

Haha, ja og nogle af "mine" bånd er endda bånd, som jeg har lånt af Nils Markvardsen, haha. Bob-bob-bob. Jeg har haft dem så længe, at formatet er gået ud og Nils velsagtens ikke længere ville gide spille dem, hvis han fik dem, hahaha. Piiinligt. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » man 7. dec 2009 18:14

Gad vide, hvordan Eureka-udgivelserne står i forhold til de amerikanske dvd'er fra AnimEigo? Eureka-udgivelserne er åbenbart NTSC.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Nicolai » man 7. dec 2009 18:18

Godt spørgsmål. Ifølge førnævnte bruger på amazon:
M. M. Black "Dark Star skrev:I had previously bought the last reissue by Aniemgo of the films on region 1. While that set was'nt bad this new set really hits the mark with a fresh remaster that is really good.

Men det kunne selvfølgelig være rart med en grundig sammenligning.

Mht. NTSC:
Gregory Meshman (DVDBeaver) skrev:Each progressive all-region disc use NTSC masters from Japan, so there is no PAL/NTSC conversion issues.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Thure » man 7. dec 2009 19:23

jeg har eureka-sættet (og det gamle australske box-set, som i forvejen stod ret godt), og har ikke genset dem alle, men lige kigget dem igennem - og de står sgu ret godt.

t
Brugeravatar
Thure

Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Tips