Men hon är inte med så mycket i filmen det är mest Karin Schubert.
rammy skrev:Zombieland ( 2009 )
Jeg forstår slet ikke den über overdrevne begejstring for den afsindig hypede Zombieland. Hvad er det dog folk finder så helt fantastisk ved denne film?! Jeg elsker horrorfilm og da kun endnu mere hvis de omhandler lig der vælter rundt og æder løs men det her var altså...ikke godt...for at sige det pænt. Igen karakterudvikling, rædselsfuld skuespiller i hovedrollen, dum, forudsigelig også har den det der klamme, klamme MTV-feel over sig. En stjerne for Woody og en stjerne for Murray. Hvis man har lyst til en komedie med zombier så se for guds ( eller fandens ) skyld Shaun of the Dead i stedet for. Den er på alle fronter en MEGET bedre film, hvor alt der ikke dur i Zombieland tilgengæld virker 100%!
2/5 stjerner.
Morbid Angel skrev:Jeg syntes Zombieland er fed blander ungdomsfilm/komedie med zombie genren et friskt pust til genren nu hvor Steve Miner smadrede den med Day Of The Dead![]()
Jack J skrev:Jeg glæder mig også til at se VENGEANCE, da Johnnie To nærmest er John Woo, nu hvor John Woo ikke vil være John Woo. Flere har sagt, at den er god, men ikke helt oppe at ringe med hans bedste. Men okay, når man instruerer 2 film OM ÅRET, så skal nogle af dem jo være bedre end andre. Ahm, du ser stadig ikke film fra Kina, da disse film som sagt ikke er fra Kina, men Hongkong. "To lande, eet styre". Man kaldte jo heller ikke Hongkong-film for britiske før overdragelsen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster