• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 23 af 82 • 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 82

Indlægaf Vi Har Sjov » man 1. feb 2010 23:05

rammy skrev:Avatar
Set d.01/02-10

Efter de første 30 min når WOW-faktoren har lagt sig er der kun en meget, meget forudsigelig omgang tynd tis historie tilbage. At det så er en historie man har set en million gange før gør det overhovedet ikke bedre. Vi ( kæresten og undertegnede ) var tæt på at falde i søvn to gange...meget skuffende men som forventet. Der ud over kæmper filmen med en uhyre corny dialog og klicheerne vælter ud ( men i 3D... ).
Der er jo absolut ingen spænding i den her film ggså ligner den en krydsning af Gay Pride, Playstation3 og Pocahontas...ikke ligefrem et plus...hold da op noget lort.
Eneste lyspunkt var at teknologien virkede som den skulle og lover godt for fremtidige 3D film selv om at underteksterne ødelægger illusionen.

Sådan!
Iø synes jeg slet ikke 3D-effekten fungerede. Meget af det var et sløret pløre - man kunne heller ikke fravælge det, for så blev det hele endnu mere sløret. Øv.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » lør 6. feb 2010 14:13

Jeg var nu heller ikke voldsomt imponeret af Avatar. Et skoleeksempel på at teknik og visuelt imponerende billeder, ikke gør en film alene. Den var for det første ALT for lang, hvilket resulterede i alt for mange kedelige og ligegyldige passager og derudover var dialogen ofte direkte pinlig. Plottet var voldsomt uoriginalt og jeg endte med at sidde og være fuldstændig ligeglad med de irriterende forvoksede blå smølfer.
3D effekten havde jeg nu ikke noget problem med...

Cameron, det er sgu' en ommer!
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » søn 7. feb 2010 15:44

Antichrist ( 2009 )
Set d.06/02-10
Blu-ray
HD-Projektor
5.1 DTS surround
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=LO-TNfPzh_k

Dette er ( heldigvis ) ikke en film for alle men er Trier´s bedste arbejde siden Riget ( 1994 ). Den mest disturbing film jeg har set siden Takashi Miike´s Ôdishon ( aka Audition ) fra 1999. En væmmelig og uforudsigelig rejse ind vanviddets (Triers depressions) helvede men også en afsindyg smuk film i sit billede, skuespil og lyd.
Antichrist griber publikum ved et jerngreb og giver først slip når rulleteksterne sejler over lærredet og det er lettere fortumlet, skræmt, søsyg og en temmelig uafrystelig oplevelse rigere. Tak Trier!

5/5 Chainsaws
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » søn 7. feb 2010 18:02

Vang skrev:Så tror jeg at "The Road" er lige noget for dig. Som forventet en grum og dyster sag.

Ja, rigtig glædelig. Jeg var vild med at de havde oprustet kannibalbanderne til sådan en slags bikerbander - det virkede helt Mad Max 2 agtigt eller som en af Castellaris post-apokalypse sager - der er de mere anonyme i bogen, sådan nogle utydelige skikkelser

Scenen i 'huset' var spooky shit! Men generelt var det befriende at se en ny gyserfilm med nogenlunde stilistisk rightousness, fremfor alt det Rob-Zombie-90er-æstetik-lir.

Jeg synes stadig det er en totalt semi-religiøs new age historie. Men jeg kan også godt lide cheesy new age musik.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Tommy » tirs 9. feb 2010 02:19

Jeg har lige set "Kampen Om Ilden" (La Guerre du feu) fra 1981.
Filmen foregår 80.000 år før vores tid, og handler, meget kort, om en stamme af neandertalere, og deres (som titlen siger) søgen efter ilden.
Filmen er fra Frankrig, men der er ingen dialog (udover noget uforståeligt stammesprog), så hele filmen er baseret på skuespil og kropssprog, som faktisk er rigtig godt (fra bl.a. Ron Pearlman, der spiller en af neandertalerne). Udover dette, er den meget original, sjov, flot filmet og inderholder en masse epic music.

4.5 ud af 6 stjerner herfra.

Billede
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Gory-Glory » ons 10. feb 2010 21:52

Jag och min bror Jorg såg igår på

Fire on the Amazon
Bolag: Scanbox Sweden AB - Sverige
Format: DVD PAL region 2

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0106913/

Engelskt tal, DK/FI/NO/SE text
Fullscreen 1.33:1

Fire on the Amazon är en amerikansk/peruansk film från år 1993 som är regisserad av Luis Llosa och producerad av Roger Corman som handlar om en miljöaktivist som blir mördad någonstans i Bolivia, Sandra Bullock spelar en annan miljöaktivist som tillsammans med en manlig fotograf tar på sig fallet och dom kämpar i första hand mot den korrumperade polisen.

Filmen som Sandra Bullock försökte att stoppa släpptes först när hon blev känd. Filmen var helt okej och bjöd en bra historia och spänning. Fast filmen är inspeldad i Brasilien, hade väl gått lika bra att den skulle utspelad i där istället för i det andra landet.

6/10

Loose Cannons
Bolag: SPHE Nordic AB - Sverige
Format: DVD PAL region 2

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0100053/

EN/FR/DE/IT/ES tal, EN/SE/DK/NO/FI/FR/DE/NL/IT/ES/PT/GR/PL/HU/CZ/IL/IN/AR/TR text
Widescreen 2.35:1

Loose Cannons är en amerikansk actionkomedi från år 1989 som är regisserad av Bob Clark som handlar om Gene Hackman och Dan Aykroyd som spelar två poliser i Washington DC som är några tyska gangsters på spåren som har förskt att mörda Dom DeLuise.

Vad Gene inte vet först är att Dan har personlighetsklyvningar som visar sig vara positivt när dom möter skurkar.

Filmen var helt klart underhållande och bjöd på en bra och kul historia, lättsamma skämt och action.

6/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 10. feb 2010 22:00

En Roger Corman Sandra Bullock-film. Kewl! 8)

Ved du, hvorfor hun forsøgte at stoppe den?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » ons 10. feb 2010 22:59

Jack J skrev:En Roger Corman Sandra Bullock-film. Kewl! 8)

Ved du, hvorfor hun forsøgte at stoppe den?

Nok fordi den er røvdårlig hé hé nej mener hun har nogle heftige sex scener i den

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf El Schnaflos » tors 11. feb 2010 20:37

"Sandra Bullock placed duct tape on her breasts during the filming of the love scene so that she could know for sure nothing would be visible that she didn't want seen. She also made the production company sign a contract stating which parts of her were not to be shown".

Snerpe...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tors 11. feb 2010 21:43

El Schnaflos skrev:"Sandra Bullock placed duct tape on her breasts during the filming of the love scene ".

Cool for os med en speciel Sandra Bullock ducttaped fetish... :roll:
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » tors 11. feb 2010 22:30

Jag betalade 12,50 SEK för Fire on the Amazon 8)
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Nielsu » fre 12. feb 2010 10:14

min sidst sete er 'bananen skræl den før din nabo!' :D
Nielsu

Indlægaf El Schnaflos » fre 12. feb 2010 17:53

Jeg så Troll 2, forleden. En film der virkelig lever op til sit rygte. Hold da helt kæft, noget lort (og desværre ikke på den gode måde).
Inden for de første 20 minutter, følte vi os nærmest TVUNGET til at begynde og hælde billige tyske dåsebajere i halsen, i det naive håb om at dét i det mindste, ville gøre den nogenlunde seværdig.
Men det blev den ikke...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » lør 13. feb 2010 00:37

Vi Har Sjov skrev:
El Schnaflos skrev:"Sandra Bullock placed duct tape on her breasts during the filming of the love scene ".

Cool for os med en speciel Sandra Bullock ducttaped fetish... :roll:

Hørt!
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » lør 13. feb 2010 00:38

El Schnaflos skrev:Jeg så Troll 2, forleden. En film der virkelig lever op til sit rygte. Hold da helt kæft, noget lort (og desværre ikke på den gode måde).
Inden for de første 20 minutter, følte vi os nærmest TVUNGET til at begynde og hælde billige tyske dåsebajere i halsen, i det naive håb om at dét i det mindste, ville gøre den nogenlunde seværdig.
Men det blev den ikke...

Jeg må indrømme, at jeg morede mig en del med den. Men ja, den er ærefrygtindgydende ringe. Har taget tilløb til at anmelde den i nogen tid, men ved ikke rigtig, om jeg er mand for det...
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 23 af 82 • 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 82

Tilbage til Genrefilm