• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
95 indlæg • Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Indlægaf Insane Blake » tors 25. mar 2010 22:30

Nicolai:
BilledeBilledeBilledeBillede
hvis du vil ha din egen voksfigur kan jeg måske hooke dig up :lol:
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Insane Blake » tors 25. mar 2010 23:33

Kæmpe shoutout til Diabolik for han gad scanne nogle covers til mig helt uden omkostninger, en stand up guy..
Billede
halvdelen af de covers printede jeg ud igår resten er originaler. jeg kan ik se hvad der er hvad. resultatet er virkeligt godt

var forbi film og videoudlejningen idag (ja den fra Bleeder) som var så venlige at lade mig sætte kontor op og scanne covers i 5 timer :lol:
BilledeBillede
Der var nogle rigtige perler imellem og det snævrede min ønskeliste lidt ned.

Leder stadig efter:
War of the worlds(tv serien fra 88 på 3 el 4 bånd)
Gothic
Critters 1/2
Rollerball
Psycho 2/3
Invaders from mars
Coma
Transformations
Plutonium baby
Carnage
Nightflyers
Explores
Solar babies
Macabre
Evilspeak
Carrie
Holocaust 2000
the Rift
Phantasm
Rosemarys baby
Alien
Aliens
Alien nation
Omen 3/the final conflict

Hvis der nogen der har mulighed for at scanne nogle af de her danske ex-rental covers kunne der være brilliant. gir gerne noget for besværet hvis det er
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Nielsu » fre 26. mar 2010 07:40

Hej Insane Blake
Jeg kunne vel ikke få scans af coverne :D
På forhånd tak for hjælpen
Nielsu
Senest rettet af Nielsu fre 28. mar 2014 02:12, rettet i alt 2 gange.
Billede
Nielsu

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 10:42

Insane Blake skrev:Hvis der nogen der har mulighed for at scanne nogle af de her danske ex-rental covers kunne der være brilliant. gir gerne noget for besværet hvis det er

Kan klare;

Macabre (ifald det er Lamberto Bava's Macabro du mener!)
Evilspeak
Holocaust 2000
the Rift
Phantasm

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 12:21

Nielsu:
Jo helt sikkert. Skal du printe dem ud eller kan mindre udgaver af dem gøre det? De fylder som en "sum bitch" og min shitty com/forbindelse har det med at skabe sig når jeg prøver ta attache for meget..

Diabolik:
JEG HAR LIGE SET DIG I GO MORGEN DANMARK!!!!!!! Det var den mest twilight zony oplevelse. havde lige lagt alle de udprintede covers fra dig i en firkant på gulvet foran tveet og så siger Tv værten "de gamle vhs bånd er ved at forsvinde..eks-udlejede..bla bla bla". Så siger experten at han mest går op i gamle europæiske vhs film.. "Det må være være ham der lige har sendt mig de her covers" Bizart sammentræf :lol:

Jeg savlede da jeg så din Phantasm på bordet :D

Jo mange tak, hvis du virkelig gider igen..
Ja det er Lamberto Bavas Macabro

har du evt.
Frankenstein unbound
friday 13th part 4

Mange tak
Insane Blake

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 12:27

Insane Blake skrev:Frankenstein unbound
friday 13th part 4

Yup, dem får du!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 12:28

glemte lige:
Nightmare on elm street og Time busters

Ik at jeg vil ta hele hånden :D
Insane Blake

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 12:32

Insane Blake skrev:Time busters

Den tror jeg ikke, at jeg kan klare! Nightmare.... Will do!

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 12:47

Mange tak

on a different note. kender du et cover med et billede af et hoved af et lig der er begravet op til halsen i sand? tror plottet var noget med mennesker der blev begravet på en strand..el os er det alt sammen noget jeg digter
Insane Blake

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 13:22

Insane Blake skrev:Mange tak

on a different note. kender du et cover med et billede af et hoved af et lig der er begravet op til halsen i sand? tror plottet var noget med mennesker der blev begravet på en strand..el os er det alt sammen noget jeg digter

Det skulle vel tilfældigvis ikke være Motel Hell?
Poster lige et lille scan om lidt!
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 13:28

Billede
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 14:07

nej det var ik den jeg tænkte på..
kun et hoved der fyldte hele coveret, tror det ene øje manglede og at der måske sågar var en nysgerrig krabbe i sandet ved siden af...eller os var den bare ønsketænkning...må lige lave lidt detektiv arbejde på imdb
Insane Blake

Indlægaf Vang » fre 26. mar 2010 14:17

Insane Blake skrev:nej det var ik den jeg tænkte på..
kun et hoved der fyldte hele coveret, tror det ene øje manglede og at der måske sågar var en nysgerrig krabbe i sandet ved siden af...eller os var den bare ønsketænkning...må lige lave lidt detektiv arbejde på imdb

Kom til at tænke på Freddie Francis' horrorkomedie "Mumsy, Nanny, Sonnyand Girly"... har dog ingen anelse om den har været ude på dansk video eller hvordan omslaget har set ud.: Her lidt billedresultater fra gargl: http://images.google.dk/images?q=Mumsy%2C%20Nanny%2C%20Sonny%20and%20Girly&rlz=1I7DDDK_da&oe=UTF-8&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=da&tab=wi
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nielsu » fre 26. mar 2010 14:25

Hej insane blaks
Jeg skulle kunne printe dem ud :D
hilsen
nielsu
Senest rettet af Nielsu lør 3. apr 2010 19:19, rettet i alt 1 gang.
Billede
Nielsu

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 15:02

Vang:
ligner ik den. Det her var total balls out horror, hovedet var halvt råddent... tænker os at plottet var noget med en indianer forbandelse, el er det en del af plottet i Dead & buried??? kan ik se den igen for så ødelægger jeg illusionen af coveret..

Nielsu:
Jeg gør et forsøg..stand by...
Insane Blake

ForegåendeNæste

Skriv et svar
95 indlæg • Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til Køb og salg-snak