• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
45 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Jack J » tors 25. mar 2010 20:53

Her et legendarisk foto af Diabolik fra Filmmessen i Kbh i '03. Det er ham helt til venstre. Halvt skåret igennem.

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » fre 26. mar 2010 07:54

Jack J skrev:Her et legendarisk foto af Diabolik fra Filmmessen i Kbh i '03. Det er ham helt til venstre. Halvt skåret igennem.

Just for the record. Ved siden af Diabolik Niels M., (uindentificeret ung mand... ligner Skøtt lidt), Thure og the bagman himself. Herren til højre virker bekendt, men jeg kan ikke lige komme på navnet!?

Bemærk i øvrigt den karakteristiske samler posering. Ingen kigger på hinanden. Kun på varerne.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » fre 26. mar 2010 09:10

Den uidentificerede unge mand ved siden af Niels er jeg 99.9% sikker på er Mads Mikkelsen fra Station 16 og Psych-out! i Cinemateket.
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 11:00

Så fik man da prøvet det også!! :oops:
Highlight var at se ham Morten Reesen gå fuldstændig amok... Jeg har aldrig set noget lignende!!! På godt jysk: Han helt ovre det!!!
Inden interviewet gik han bunkerne igennem og holdte enkelte covers op og halvvejs råbte til produceren eller hver der nu var i nærheden, at den og den kunne han godt huske fra sin barndom!!! STORT!!!
Efter interviewet kom han glædestrålende ud til os der sad i køkkenet og viste gud og hvermand coveret til Ilse - Huntigeren fra Sibirien og bedyrede; 'Jamen, er den ikke fantastisk!'... Sjovest var det dog, da han viste den til en der sku' på senere og som tydeligvis var ret nervøs, som om det sku' ta' nervøsiteten... Værs'go, her har du Dyanne Thorne's babbelutter lige op i 5-øren!!! :lol:
Jeg er imponeret... Han er sgu't så tov'lig, ham Reesen!!!!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » fre 26. mar 2010 11:14

Ekstra point for at have slæbt min ubetingede favorittitel, En Far Ser Rødt, med, omend den godt måtte have lagt lidt mere fremme :)
Brugeravatar

Indlægaf Maratonmanden » fre 26. mar 2010 11:38

respekt for at tag blodig voldtægt med :D

Det var et rigtig cool indslag, med nogle goe pointer! 8)
Maratonmanden

Indlægaf Thomsen » fre 26. mar 2010 13:33

Flot gået, Hans-Jørn! Reesens betagelse af de gamle covers gik også tydeligt igennem.

Jeg ville godt nok være nervøs, når man ved, hvor mange mennesker, man lige pludseligt taler foran.

Indslaget ligger her, for dem der ikke havde mulighed for at se det live:

http://go.tv2.dk/video.php/id-29490746.html
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Diabolik » fre 26. mar 2010 13:50

Thomsen skrev:Jeg ville godt nok være nervøs, når man ved, hvor mange mennesker, man lige pludseligt taler foran.l

Ja, og lige inden jeg tog afsted hjemmefra, så genså også aftensmaden!!! Kæft, hvor var jeg nervøs!!!!
Men KÆMPE-cadeau til Reesen... Hans synlige entusiasme fik holdt min nervøsitet nede på et minimum!!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 16:20

Med syv timeres forsinkelse har jeg netop set indslaget!

Waay!! Godt gået, Hans-Jørgen!!!

At du var nervøs, var nu ikke noget, der kom igennem på den anden side af skærmen. Du virkede rolig nok.

PS: Jeg har ikke checket, udgaven af det, som nu kan ses på nettet, men jeg har skam optaget det på dvd-recorderen. 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 16:24

Vang skrev:Herren til højre virker bekendt, men jeg kan ikke lige komme på navnet!?

Ham helt til højre er Jan Mouritzen. Resten af billederne kan ses her:
http://enlejemordersertilbagepaadansk.b ... =film+fair

Det var Slagtehallens stand, hvor Martin Weinreich og Ole Strandorf sad og hvor Jan Mouritzen også sad og solgte plakater (Henrik Larsen og jeg havde standen ved siden af med vores udgivelser). Jeg husker, at han havde en helt specielt måde at bestemme priser på fra tid til anden; Bl.a. kom en ældre mand (en samler) og spurgte på en plakat. Prisen var dog rigtig høj og manden gik igen. Senere kom en ung, sød pige og spurgte på samme plakat og hun fik den for en slik. :roll:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 26. mar 2010 16:45

Diabolik skrev:Efter interviewet kom han glædestrålende ud til os der sad i køkkenet og viste gud og hvermand coveret til Ilse - Huntigeren fra Sibirien og bedyrede; 'Jamen, er den ikke fantastisk!'... Sjovest var det dog, da han viste den til en der sku' på senere og som tydeligvis var ret nervøs, som om det sku' ta' nervøsiteten... Værs'go, her har du Dyanne Thorne's babbelutter lige op i 5-øren!!! :lol:

Haha! Det klarede du sgu da flot Diabolik; cool og entusiastisk.

Eneste minus er, at indslaget var alt for kort. Det havde f.eks. været sjovt at se et par klip fra det gamle guld.

Forhåbentlig er det takket være indslaget gået op for Jack, at folk fra Jylland sagtens kan gebærde sig pænt på tv.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 17:11

CrippledYouth skrev:Super cool indslag, og man må sige at Morten Reesen virkede begrejstret ja.. Her er indslaget til folk der ikke fik det set..

http://go.tv2.dk/video.php/id-29490748.html

Det er Crippled Youths link, der skal bruges. Thomsens fører til introen før vejrudsigten, men slutter før det rigtige indlæg begynder.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » fre 26. mar 2010 18:02

I så fald beklager jeg og skubber hele skylden på TV2 Fox News! :?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 18:13

Jeg vil anbefale, at Thomsen får sat sit medlemskab på prøve i 3 måneder efter det her. Næste gang er det heraus! Vi kan ikke leve med den slags misbrug af indlæg i Uncut forum. :evil:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
45 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Sniksnak