Sikke dog en tynd kop the. Jeg husker tegneserien som noget mere dyster, men Besson er en tandløs vatpik som har gjort filmen til en harmløs, fjollet og usammenhængende børnefilm.
Var dog ganske flot og havde et par gode humoristiske indslag.
Kristensen skrev:Sikke dog en tynd kop the. Jeg husker tegneserien som noget mere dyster, men Besson er en tandløs vatpik som har gjort filmen til en harmløs, fjollet og usammenhængende børnefilm.
Vang skrev:Kristensen skrev:Sikke dog en tynd kop the. Jeg husker tegneserien som noget mere dyster, men Besson er en tandløs vatpik som har gjort filmen til en harmløs, fjollet og usammenhængende børnefilm.
Pisselort! Undertegnedes favorittegneserie kneppet i røven af folk, der kun tænker på at sælge biografbilletter til de yngste. Guillermo Del Toro skulle ha haft fingrene i den serie i stedet for Besson.
Kristensen skrev:Har lige set Luc Bessons The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec
Sikke dog en tynd kop the. Jeg husker tegneserien som noget mere dyster, men Besson er en tandløs vatpik som har gjort filmen til en harmløs, fjollet og usammenhængende børnefilm.
Kristensen skrev:Sikke dog en tynd kop the. Jeg husker tegneserien som noget mere dyster, men Besson er en tandløs vatpik som har gjort filmen til en harmløs, fjollet og usammenhængende børnefilm.
Vi Har Sjov skrev:Så Valhalla Rising i denne uge. Trængte til et rent stil-fix og den leverede til overflod! Og det passer perfekt i min optik at Leonora Christine something hånede den i Smagsdommerne.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster