Jack J skrev:På et stort indendørsmarked i Næstved i dag gennemgik jeg ca. 1200-1300 videobånd. 99% var ubrugeligt salgsvideo-affald, en lille smule var exrentals, men ganske og aldeles uinteressant. "Fangst": Eet stk. JAWS/DØDENS GAB.![]()
Og så ved jeg ikke om sælgeren (en ung mand i 40'erne, der havde standen med sin mor) var fra Danskefilm.dk, men han sagde til mig: De står ikke i alfabetisk orden, for jeg er ordblind.
Vi Har Sjov skrev:Nice find.
Er der mere gore på den end på den nye(ish) dobbelt DVD?
Kenno skrev:Her er min gave fra min dejlige kæreste.
Hun gjorde hvis lidt af et fund til mig...
Jack J skrev:Vi Har Sjov skrev:Nice find.
Er der mere gore på den end på den nye(ish) dobbelt DVD?
Tak. Denne version gør brug af den sjældne lange alternative slutning, som Spielberg filmede, og som kun findes på denne VHS: [SPOILER] Mod slutningen gøres det klart, at dræberhajen er kontrolleret af Dr. Fu Manchu og som et sidste ondsindet angreb mod den vestlige verden sender han en hær af zombie-hajer mod Washington, Moskva, Peking, og Berlin. I den afsluttende scene siger en alvorlig speakerstemme: "Lidet vidste verden, hvilke lidelser fremtiden og kampen mod den onde kinamand og hans atom-zombiehajer ville bringe".
Kenno skrev:Jeg blev sku også ret glad for min gave der.. Dejligt at ens kæreste syns det er sjovt at rode i kasser. efter dårlige. skøre vhs film.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster