• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 37 af 54 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 54

Indlægaf Jack J » ons 21. jul 2010 20:07

Cool SUMMERTIME KILLER/Blodig Sommer-plakat!! 8)

Fik den fornyligt på VHS:

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » ons 21. jul 2010 23:15

Jack J skrev:Cool SUMMERTIME KILLER/Blodig Sommer-plakat!! 8)

Billede

Er det den lange version der er på VHSen, som ser Japansk ud
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf henschjell » ons 21. jul 2010 23:27

AvatarDK skrev:Megasavl til de spaghetti western plakater. Alle nyerhvervelser?

Gringo Skyd Fra Hoften plakaten er dog nok den mest afskyelige jeg har set fra genren. Har den selv i samlingen men det bliver den bestemt ikke kønnere af. Ligner noget (G)ringo Møder Frankensteins Datter istedet :)

Ja! Wenzel må har haft travlt den dag :lol:

Nej ikke kun nyerhvervelser, mere et lille udpluk af hele samlingen. Det er blevet
tid til at gøre status, sortere, fotografere osv + nye projekter. Så det vare sikkert
et stykke tid, før jeg igen gider smide plakater på 8)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Jack J » tors 22. jul 2010 02:23

henschjell skrev:
Jack J skrev:Cool SUMMERTIME KILLER/Blodig Sommer-plakat!! 8)

Billede

Er det den lange version der er på VHSen, som ser Japansk ud

Ja, det er den japanske VHS. Jeg anede rent faktisk ikke, at der er to udgaver! Jeg timede den netop og den løber 95 minutter (ntsc). Ifølge diverse hjemmesider, bl.a. IMDb, skulle den løbe 110 min, så det ser ud til, at det er den korte, der er ude på japansk video. Jeg har også filmen på thailandsk DVD, men... uh... jeg kan ikke finde DVD'en i rodet lige nu og husker ikke, hvor lang, den er. Butikken HKFlix lister den til at løbe 99 min. Jeg har kun set min DVD og jeg må nu indrømme, at der ikke så ud til at mangle noget i filmen. Kan det tænktes, at de 110 min. på IMDb er forkert? Hvor lang skulle den korte løbe? Den er iø også nu ude på en reg. 1 DVD og denne står også listet på diverse sites til at løbe 99 min.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 22. jul 2010 02:45

Usch! :x Det viser sig, at både mit japanske bånd, den thailandske dvd, den japanske dvd og den nye amk dvd + den nye tyske dvd, alle indeholder den korte version. Den eneste udgave af den lange version findes på en spansk dvd, der kun har spansk dub. :evil:

Fra "Is it uncut?" #20:

"More footage in the prologue; extra dialogue and footage between Alfredi and his secretary which leads to extra footage of Mitchum and secretary getting to 'know' each other; there's a segment that shows Claudine Auger reading a note (in the Jap disc it's in English and the Spanish disc has it in Spanish); all shots through the telescopic sights are in full colour on the Spanish disc (in the Jap disc they are tinted yellow); there's a massive scene showing Olivia Hussey with the teacher/lover in his car which explains in more detail something she refers to later in the film; Lots of shots of Karl Malden looking for clues after the Alfredi assassination attempt; shots of the kidnapped Hussey in Mitchum's car going across the Spanish border; extra moments of the secretary in her apartment before Captain Kiley comes calling; extra footage of the secretary being abducted by Alfredi's men; Malden again is given more screentime as he searches for Mitchum's Spanish whereabouts; much more footage of Hussey and Mitchum on the houseboat prior to a storm; an extended sequence showing Hussey trying to escape; a scene showing Malden giving away a puppy to some Spanish kids; a whole extra scene featuring a character that was not in the Japanese version who looks like a mob-bigwig + lots of preparation stuff of Alfredi and his men getting ready for the ransom rendezvous; and more footage at a bullfight!!! Amazing stuff and I certainly couldn't believe it. Plus there are lots of extra reaction and background shots. All this extra material means a PAL running time of 110m58s. If you convert the NTSC speed to PAL that means that this Spanish disc runs an astonishing 19m59s longer!".
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 24. jul 2010 21:43

Kewl! Det ser ud til, at jeg måske er ved at få fingre i min hellige gral: Den italienske due-fogli (two-sheet) fra Bavas LA MASCHERA DEL DEMONIO.

Jeg prøvede lige igen at poste en efterlysning af den på maillisten MoPo, og jeg har lige fået svar fra en amerikansk forhandler, der siger, at hun fik den tilbudt for et par uger siden, og hun vil se for mig, om den stadigvæk er til salg.

Oven i købet har jeg også fået en mail fra en stor forhandler, som jeg skrev sammen med om den i foråret, og han har nu tilbudt mig sit eget eksemplar.

Så mangler jeg bare at skaffe pengene... :lol:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » lør 24. jul 2010 22:20

Herligt! Men har du plads på væggen??? :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tors 29. jul 2010 02:43

De sørgelige og sidste Sp. Western rester. Fra den sagnomspundende stak :P

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Ovesen » tors 29. jul 2010 03:13

"Løgsuppen" :lol:
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 29. jul 2010 08:04

henschjell skrev:De sørgelige og sidste Sp. Western rester. Fra den sagnomspundende stak :P

Ser dælme fine ud.... Alle mangler i min samling selvfølgelig :)

"Løgsuppen" er Cipolla Colt aka Cry, Onion! Den har vist ikke det bedste ry men hvordan kan en Castellari-western med Nero være andet end seværdig?
Brugeravatar

Indlægaf AvatarDK » tors 29. jul 2010 10:28

Nå men jeg er da også i fuld gang med at digitalisere (og databatisere) min plakat/presse/filmprg. samling (dog er jeg stadig mere eller mindre ved plakaterne), så jeg kan da også lige smide et par bilder af de danske spaghetti western plakater jeg ikke erindrer at have set herinde (else shoot me). More will follow later:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar

Indlægaf Thomsen » tors 29. jul 2010 12:48

Jeg er sgu glad for, at jeg ikke OGSÅ er til spaghetti westerns - for det ville da godt nok blive en kamp opad bakke mod jer andre. Jeg synes, det er hårdt nok med de danske horrorplakater. :lol:

Fik iøvrigt lige en lille update på situationen omkring den italienske due-fogli fra Bavas DJÆVLENS MASKE. Min amerikanske kontakt *kan* skaffe den, så nu har jeg pludseligt to på hånden. Så mangler jeg bare at få pris og tilstand at vide... og ikke mindst at skaffe pengene. Jeg kommer sgu nok til at rydde ud i samlingen for at få råd.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf henschjell » tors 29. jul 2010 22:06

AvatarDK skrev:Nå men jeg er da også i fuld gang med at digitalisere (og databatisere) min plakat/presse/filmprg. samling (dog er jeg stadig mere eller mindre ved plakaterne), så jeg kan da også lige smide et par bilder af de danske spaghetti western plakater jeg ikke erindrer at have set herinde (else shoot me). More will follow later:

go'e shots, og lad os da bare se hvad der gemmer sig nordenfjords :)

Så lad os få det hele ud. Væg til Væg Sp Western. 8)

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Finito
Senest rettet af henschjell man 9. aug 2010 01:06, rettet i alt 1 gang.
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Jack J » fre 30. jul 2010 02:00

Wauw. Virkelig cool, Henschjell!

For længe siden startede jeg jo denne tråd med at spørge om, hvordan I andre hænger plakaterne op; og her (3 år senere, haha) kommer så lige spørgsmål #2: Hvad gør I ved de plakater og lobbykort, som I ikke hænger op? Hvordan opbevarer I dem? Jeg har selv fået skrabet mig en hel stak mexikanske lobbykort sammen; Størrelsesmæssigt er de nærmest små plakater, da de måler ca. 12x16" og jeg ville egentligt gerne ha' dem opbevaret ordentligt. De er trykt på ret stift pap og kan derfor ikke rulles som alm. plakater. Kan man købe foldere, der er så store eller hvad gør I andre (hvis ellers I har noget lignende)?

Her et ex på et mex. lobby (som dog desværre ikke er mit eget):

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » fre 30. jul 2010 08:20

Thomsen skrev:Så mangler jeg bare at få pris og tilstand at vide... og ikke mindst at skaffe pengene. Jeg kommer sgu nok til at rydde ud i samlingen for at få råd.

Så lige der var en locandina fra filmen tilgængelig på ebay.it til en pris på lidt over 800 euro og hvis det er i det prisleje vi er blot for locandina'en så God help you :)

Hvad regner du med den 2-sheet ligger i?

Desuden er det næsten utilgiveligt at tale om at rydde ud i samlingen, og så direkte i tråden her.

@henschjel: Jaja skal nok :) Din salve tog lige brodden af en stor del af det :) Har ikke så mange danske sw-plakater som jeg gerne ville, blot en 80 stykker, men skal se hvad du ikke allerede har postet bilder af etc. Imponerende samling dog, du har masser du egentlig burde sende til mig :)
Senest rettet af AvatarDK fre 30. jul 2010 14:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 37 af 54 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 54

Tilbage til Sniksnak