• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
97 indlæg • Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Indlægaf Jack J » lør 14. aug 2010 16:13

Anders skrev:Hvad syntes du om Eden Lake Jack? Og hvordan var Cabin Fever 2? Jeg var ret vild med 1'eren.

EDEN LAKE måtte udgå pga. regnvejr :lol: men jeg fik set CABIN FEVER 2 og elskede den! Okay, nu var jeg jo så også een af dem, der syntes vældig godt om den første (der som den eneste film nogensinde fik NUL stjerner i "Filmland" på DR2 af den tosse til Søren Høy!). Vandene er vist meget delte mht. netop sequellen, men jeg er jo af den gamle splatterfilmsskole og har ikke noget problem med film, hvor plottet er skrevet bagpå en tændstiksæske, så længe der er masser af teaterblod og afrevne latexlemmer. Og dét skal jeg love for, der er!! :mrgreen: Filmen er helt anderledes end den første (god ting!), da den ikke forgår i skoven blandt en lille gruppe mennesker, men på en skole. Den lever dermed videre på alle de gamle "morder-på-heighschool"-film, blot er morderen her sygdommen fra første film + et flok skydegale soldater i beskyttelsesdragter. Måske ikke noget mesterværk, men vældig underholdende!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 14. aug 2010 17:24

Jack J skrev:Vandene er vist meget delte mht. netop sequellen, men jeg er jo af den gamle splatterfilmsskole og har ikke noget problem med film, hvor plottet er skrevet bagpå en tændstiksæske, så længe der er masser af teaterblod og afrevne latexlemmer. Og dét skal jeg love for, der er!!

Det lyder jo som en anbefaling. Vil snuppe denne med fra brugtkassen ved lejlighed.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 14. aug 2010 17:50

Tja, det er nok også det billigste lige nu. Jeg købte den selv hos Play.com, hvor den koster omkring 90 kr., hvilket også er Amazon-prisen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » lør 14. aug 2010 18:50

Cabin Fever (1'eren) kan erhverves hos Stereo Studie til 50 kr, hvis det var den i mente - det har jeg selv gjort for et par år siden efterhånden. Glimrende lille perle. Glæder mig meget til at se 2'eren - er den ude, også til leje, så jeg evt. kan fange den i den lokale videokiosk?

Eden Lake skal du glæde dig til!
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » lør 14. aug 2010 21:24

Anders skrev:Cabin Fever (1'eren) kan erhverves hos Stereo Studie til 50 kr, hvis det var den i mente - det har jeg selv gjort for et par år siden efterhånden. Glimrende lille perle. Glæder mig meget til at se 2'eren - er den ude, også til leje, så jeg evt. kan fange den i den lokale videokiosk?

Eden Lake skal du glæde dig til!

Jamen det vil jeg da gøre så. :D

Jeg er sikker på, at det var CABIN FEVER 2 Vang ville finde på brugt DVD (han har nemlig selv anmeldt etteren her på Uncut), men jeg aner faktisk ikke, om den er ude på dansk DVD. Jeg købte som sagt den engelske.

Søren har iø anmeldt 2'eren på "Skræk og rædsel", men var knap så begejstret som jeg selv. Så må du jo se, hvem du er enig med. :lol:

http://gyserblog.blogspot.com/2010/03/e ... asiet.html
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 14. aug 2010 21:34

"Cabin Fever 2" er udgivet af Sandrew Metronome d. 13. april i år, så mon ikke din lokale videosnask har den? Blockbuster på banegården i Odense havde i hvert fald et par brugteksemplarer stående, så jeg vil lige cykle forbi i morgen og se, om de stadig står der.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » søn 15. aug 2010 03:58

Jo tak Vang!
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » fre 13. maj 2011 21:15

På et tip fra Båndsalat-Henrik har jeg anskaffet mig THE WOMAN IN BLACK, som skulle være uhyggelig, så dén skal ses i aften. :D

Andre her, der skal ære helligdagen?
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 13. maj 2011 21:42

Ja for filan, det er jo fredag den 13. i dag. Tror bare jeg satser på Predator og Tombstone på TV2. Bum!

Billede
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 13. jan 2012 18:47

Heeey, det er blevet fredag den 13'ende igen! Har I planlagt noget??
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 13. jan 2012 19:32

Overvejer om jeg tør Hostel og Hostel 2 på TV3...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » fre 13. jan 2012 20:01

Har lige set Maniac Cop, og er ved at se den fantastiske Yor The Hunter From The Future (Dawson/Margheriti) :lol: og så bliver det nok den norske horrorfilm Mørke Sjeler og til sidst en musikdvd med Doro Pesch og Warlock, selvfølgeligt på min 200" hjemmebiograf :D og en flok bajer og chips.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 13. jan 2012 23:05

Maniac Cop er alletiders. men det er de fleste nok enige om her på stedet...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
97 indlæg • Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til Genrefilm