• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
12 indlæg • Side 1 af 1

En stor dag i dansk filmhistorie! (Ny Zombie-Film)

Indlægaf Ash » tors 22. sep 2005 00:11

Jeg kan hermed glædeligt meddele at coverarbejdet til den nye danske zombiefilm "There´s Something Rotten In The State Of Denmark" efter mange forsinkelser er blevet afsluttet med succes. D.v.s at der ryger en kopi med posten direkte til Uncut imorgen.

Udover den godt og vel 18 minutter lange hoved attraktion, indeholder dvdén endvidere en ekstra kortfilm af samme instruktør, ved navn "No Hope = No Fear". Skulle det ikke være nok, er der også koncert optagelser af to af sønderjyllands bedste (og nær eneste) punk bands, No Fucking Talent, og Power Flittchen, hvis man skulle være til den slags (Nok mest for at fylde ud på skiven...).

Skulle den falde i nogenlunde god jord hos folk der ikke kender folk der har været med, og folk der ikke er indvolverede i projektet, er det meget muligt at filmen vil blive sat til salg i et småt oplæg til en pris der ikke kommer til at være langt væk fra en tyver, men nu må vi se hvordan tingene går...

Indtil det skulle blive aktuelt, kan i jo komme med meninger til coveret, der desværre ikker er i særlige god opløsning her. Det er ligesom ikke helt retfærdigt overfor originalen, men man kan da få en ide om det her:

Billede

Som sagt, kom med meninger, og vi ser hvordan det går. Godnat.
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Ovesen » tors 22. sep 2005 18:28

Det vigtigste for cover/plakat og andet promo artwork er at det yder filmen retfærdighed.

Isoleret synes jeg det er et fedt cover. Måske er farverne på de nederste billeder ikke de bedste. Det virker som frame-grabs? Måske kunne man arbejde farverne lidt op, så det ikke så så blå/gråt ud? Selve konceptet/æstetikken synes jeg er cool.

Jeg glæder mig til at se filmen!
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » tors 22. sep 2005 19:24

Jeg vil meget gerne købe et eksemplar.
Larsemand

Re: En stor dag i dansk filmhistorie! (Ny Zombie-Film)

Indlægaf Vang » søn 25. sep 2005 10:51

Ash skrev:Som sagt, kom med meninger, og vi ser hvordan det går.

Tak for review-eksemplaret. Inden jeg lægger sidste hånd på anmeldelsen, ville jeg lige høre om der er en forklaring på det vanvittigt dårlige lydmiks, filmen disker op med?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Ash » søn 25. sep 2005 12:17

Jeg tror der var et eller andet med at redigeringen og lyd mixet skulle færdiggøres meget hurtigt, så det blev desværre lidt skidt...
Brugeravatar
Ash

Indlægaf Ash » ons 28. sep 2005 00:31

Filmen kan nu bestilles! Send bestillinger med navn og adresse i til Tarmslyng@Gmail.com - så vil i snarest modtage kontonummeret hvor i skal indsætte beskedne 32.50 mener jeg det var. 20kr for filmen og 12.50kr i porto.
Brugeravatar
Ash

Indlægaf Skøtt » ons 28. sep 2005 12:18

Jeg kan anbefale filmen hovedsageligt pga den ret seje ekstrafilm, No hope, No fear, hvor en ung punkerknøs bliver taget i røven af en stor rocker - den er nasty og kompromisløs.
Zombifilmen var ikke noget for mig, på trods af at have Pia Kærsgaard som zombi - den var for ustruktureret både visuelt og fortælleteknisk, ublodig og derfor en smule kedelig. Det bedste jeg kan sige om den, er at den ikke er prætentiøs.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » ons 28. sep 2005 20:11

Ash skrev:Jeg tror der var et eller andet med at redigeringen og lyd mixet skulle færdiggøres meget hurtigt, så det blev desværre lidt skidt...

At færdiggøre det vigtigste på et halvstort (?) projekt, hurtigt er uanset årsagen ekstremt dumt. Så hellere lade publikum vente!
Larsemand

Indlægaf Ash » ons 28. sep 2005 20:26

Du kunne ikke have mere ret. Jeg var ikke selv involveret i selve produktionen, så jeg kan ikke udtale mig med sikkerhed, men jeg mener at ham der skulle redigere filmen skulle rejse væk fra danmark eller noget... jeg er dog ikke helt sikker. Men Jeg synes nu stadig at man sagtens kan se filmen med det rimelig dårlige lyd-mix den nu engang har.

Jeg tror man let kommer til at glemme at der er tale om en undergrunds produktion, og mulighederne, såvel som intentionerne om at gøre den lig med en stor mainstreams produktion ikke er kæmpe store...
Brugeravatar
Ash

Indlægaf Vang » ons 28. sep 2005 20:37

Ash skrev:Jeg tror man let kommer til at glemme at der er tale om en undergrunds produktion, og mulighederne, såvel som intentionerne om at gøre den lig med en stor mainstreams produktion ikke er kæmpe store...

Så er det godt at det ikke koster en snus at lave god lyd. Det er ikke for at lyde snobbet, men at hævde, at en films dårlige lyd skyldes, at der er tale om en undergrundsproduktion, er helt hen i vejret.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » ons 28. sep 2005 23:13

Vang skrev:
Ash skrev:Jeg tror man let kommer til at glemme at der er tale om en undergrunds produktion, og mulighederne, såvel som intentionerne om at gøre den lig med en stor mainstreams produktion ikke er kæmpe store...

Så er det godt at det ikke koster en snus at lave god lyd. Det er ikke for at lyde snobbet, men at hævde, at en films dårlige lyd skyldes, at der er tale om en undergrundsproduktion, er helt hen i vejret.

Ja... Vores afgangsfilm led også en anelse af det under præstationen, så det var ikke så fedt... Lyden er pisse vigtigt - men stadig sætter jeg pengene ind snarest og venter spændt :)
Larsemand

Indlægaf gorzelak » tors 29. sep 2005 15:27

Lyd, schmyd. Jeg har sendt dig en bestilling pr. mail, Ash.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Skriv et svar
12 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm