http://io9.com/5618023/scifi-movie-post ... se/gallery
Thomsen om TCM i DanskHjemmebioForum skrev:Der må også eksistere en plakat fra den repremiere i sidste årti, som Nicolas Winding Refn stod for, men den har jeg ikke set. Jeg ejer kun de to ovenstående.
Skøtt skrev:Groovy plakat! Den passer helt sikkert godt over kaffebordet når svigerforældrene kommer forbi, høhø.
Ikke at jeg ejer den selv, men som en pudsig detalje har franskmændende i sin tid valgt simpelthen at lave et alternativt artwork med 90% samme motiv. Bare lidt mere 70er end 80er i tonen. Det er altså lidt puzzling...
.Mærkeligt nok 'tabte' jeg fornylig en lignende plakat på qxl
Men tillykke med den. Den ER flot
Maratonmanden skrev:Ja mærkværdigt at lave om på et artwork som ellers fungerer fint,
men den franske er vel en anelse mere fantasy og eksotisk modsat
det orginale som bare er downright mean and nasty(ligesom filmen!).
Den realistiske seriemorder er også skiftet ud mednoget der mere ligner
zombiehænder!
Maratonmanden skrev:Var egentlig overrasket over at Blodig voldtægt ikke gik for mere end den gjorde, have forventet det dobbelte!
Godt spørgsmål! Det kommer selvfølgeligt an på hvad det er, samt stand og den slags men fulci er vel noget af det mere eftertragtede og sjældne for horror fans så der må man forvente at betale kassen, vil sige det sådan at jeg havde håbet at den ikke gik over 1000kr, så 425kr som jeg endte med at betale betrager jeg som svineheldigt!Maratonmanden skrev:Var egentlig overrasket over at Blodig voldtægt ikke gik for mere end den gjorde, have forventet det dobbelte!
Må man spørge hvad sådan en ligger i? Jeg har ikke rigtigt noget billede af hvad danske plakater er værd. 1000,-?
Maratonmanden skrev:Tak Avatar, det jo det samme gamle med os to på qxl![]()
Men du fik jo Krigerne på hjul, hvis jeg ikke husker forkert![]()
Var egentlig overrasket over at Blodig voldtægt ikke gik for mere end den gjorde, have forventet det dobbelte!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster