• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 25 af 207 • 1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 207

Indlægaf Jack J » man 30. aug 2010 21:53

Ja, 200 exrentals i eet scoop! Det må jeg nok sige. Herligt!

Og ja, det er Fred Williamson og filmen er 2019: AFTER THE FALL OF NEW YORK. Ude på uklippet dansk VHS fra ABCollection og på klippet video fra STVP (klippet fra svensk side!) med titlen OFTER THE FALL OF NEW YORK. :lol:

http://uncut.dk/show_review.php?review_id=668

Robert, kender du Cinehound? Der er flere tråde med skandinaviske exrentals, bl.a. norske her:

http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... topic=1045
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morten C » man 30. aug 2010 21:58

Fik lige opstøvet følgende vhs-titler i dag - en del ex-rentals imellem :D

Alien: Genopstandelsen (Alien: Resurrection, Jean-Pierre Jeunet, 1997, Nordisk Film, Ex-rental)

Begærets Dunkle Mål (Cet Obscur Objet du Désir, Luis Buñuel, 1977, Gloria Film, Stor kassette)

The Executors (Street People, Maurizio Lucidi/Guglielmo Garroni, 1976, Scan Gold Video, Stor kassette)

Fort Apache, Bronx (Fort Apache the Bronx, Daniel Petrie, 1981, Occidental Trading A/S, Ex-rental)

High Spirits (High Spirits, Neil Jordan, 1988, A.B. Collection, Ex-rental)

I Skovens Dødsens Stille Ro (In the Deep Woods, Charles Correll, 1992, A.B. Collection, Ex-rental)

Psycho IV (Psycho IV: The Beginning, Mick Garris, 1990, Esselte Video/CIC Video, Ex-rental)

Superman IV (Superman IV, Sidney J. Furie, 1987, A.B. Collection/Cannon, Ex-rental)

Tvunget til Mord (The Lost Honor of Kathryn Beck, Simon Langton, 1984, Irish, Stor kassette)

The Rosebud Beach Hotel (The Rosebud Beach Hotel, Harry Hurwitz, 1984, Vestron Video International/A.B. Collection, Ex-rental)

Hvem Snørede Roger Rabbit (Who Framed Roger Rabbit, Robert Zemeckis, 1988, Egmont Film, Ex-rental)

Øje for Øje... (The Outlaw Josey Wales, Clint Eastwood, 1976, Metronome, Ex-rental)
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Indlægaf robert » man 30. aug 2010 22:18

Det er nok Fred Williamson, men filmen er ikke 2019: After The Fall of New York, men derimot Enzo G. Castellari's The New Barbarians:

http://uncut.dk/show_review.php?review_id=666

Kjøpte også After The Fall of New York på norsk video, men er usikker på om den er uklippt. Skal sammenligne med den amerikanske DVD når jeg får tid.

Jack, jeg kjenner ikke til Cinehound, men takk for linken, det ser interessant ut :D

Robert
robert

Indlægaf Jack J » man 30. aug 2010 22:22

robert skrev:Det er nok Fred Williamson, men filmen er ikke 2019: After The Fall of New York, men derimot Enzo G. Castellari's The New Barbarians:

http://uncut.dk/show_review.php?review_id=666

SELVFØLGELIG ER DET DET!! Argh. :oops:

Det danske cover ligner endda det norske (og jeg har den på hylden):

http://uncut.dk/showmovie_new.php?id=524
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 30. aug 2010 22:26

Velkommen til, Morten. Altid plads til en til med hang til exrentals. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morten C » man 30. aug 2010 22:37

Mange tak, Jack :) Det er godt at være her! Ja, vi er jo nogle der må forsøge at holde det hellige medie i hævd :lol:
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Diabolik » fre 3. sep 2010 18:43

Set i lyset af sidste weekend kedelige episode, så er det da rart at kunne fremvise andet fra mere ærlige & reelle sælgere (eks. henschjell, Vi Har Sjov, Marathonmanden, AvatarDK, Gorzelak og 'newcomer'-bruger mikkel)... You're all on my hitlist!!! ;-)

Fernando di Leo's Nick the Sting (Gli Amici di Nick Hezard) ... 2. udgave, me thinks, 1. udgaven er ude på 'blå-hvid'-Metronome
Billede

Robert Enrico's The Hell Below (Les Caïds) ... 2. udgave, me thinks, 1. udgaven er ude på 'sort' Metronome/VR
Billede

Antonio Margheriti's The Last Hunter (L'Ultimo Cacciatore) ... 2. udg. (1. udg.: 'Regnbue-farvet' Hem)
Billede

Jean-Pierre Melville's The Red Circle (Le Cercle Rouge) ... 3. udg. (1. udg.: Irish/ASA Panorama / 2. udg.: Panorama) ... Alle 3 releases er de korte versioner! :-(
Billede

Alfonso Brescia's The Amazons (Le Amazzoni, Donne d'Amore e di Guerra) ... 1. udg. (2. udg.: A.P. Film & Video)
Billede

Kom ovenikøbet i den oprindelige kassette ... Jow-jow, der er stadig nogen der passer på sine sager!!!! :-)
Billede

Lucio Fulci's Massacre Time (Tempo di Massacro)... 1. udg. (2. udg.: Walther's Video)... Endelig fik jeg fat i en udgave med det originale cover!
Billede

Armando Crispino's Commandos ... LONG version... andre tider; 82, 88, 98 & 105 min. ... Walther's Video-udgaven: 113'55!!!!! (Kilde: Bloody Darlings # 18, s. 9. - nov. 2001)
Billede

Jacques Deray's The Loner (Le Solitaire)
Billede

Tommaso Dazzi's Race to Danger (Tre Giorni ai Tropici)
Billede

Nicholas Roeg's Don't Look Now (A Venezia...Un Dicembre Rosso Shocking) ... 'Notorisk berygtet' for elskovsscenen mellem Sutherland og Christie... rygtet vil vide, at der blev lidt vel meget gået til makronerne under optagelsen af denne scene!!!!!
Billede

Ken Russell's Gothic ... Ledt efter denne i 100 år og en madpakke!!!
Billede

Germán Lorente Hold-Up ("Hold-Up" Istantanea di una Rapina) ... Super crimeflick!!!!!!!
Billede

Mac Ahlberg's Justine and Juliette (Justine och Juliette) ... Poul Bundgaard meets Harry Reems!!!
Billede

Ken Russell's The Lair of the White Worm
Billede

George Miller's Mad Max ... Lejede den i sin tid i en videobiks i Horsens (Tror nok at det var Expert i Kattesund)... Jeg kan huske at vi lejede denne, Balladen om Carl-Henning og undervisningsfilmen Stuegang på stue Sex (Nasty Nurses)... Og hvorfor kan jeg så huske det? Jo, det var første gang jeg var med til at leje video!!! Det var også 1. og eneste gang jeg så den... Indtil nu!!!
Billede

Michael Armstrong's Mark of the Devil (Hexen bis aufs Blut Gequält) ... Original ex-rental og ikke Video Netto's sellthru release!!!!!
Billede

Billede

Cyril Frankel's Permission to Kill
Billede

Caspar Wrede's Ransom
Billede

Sergio Grieco's Sergeant Klems (Il Sergente Klems) ... 2. udg. (1. udg.: Cinehollywood)
Billede

Georges Lautner's Someone is Bleeding (Les Seins de Glace)
Billede

Alfred Weidenmann's Shots in 3/4 Time (Schüsse im Dreivierteltakt)
Billede

Walter Hill's Streets of Fire ... A guilty pleasure!!! Kom ovenikøbet i den originale fettbox
Billede

Juan Piquer Simon's Supersonic Man ... 1. udg. (2. udg. sandsynligvis Filmcom A/S)
Billede

Ferdinando Baldi's Goodbye Texas (Texas Addio) ... 1. udgave... Letterbox
Billede

Pierre Granier-Deferre's The Horse (La Horse)
Billede

Claude Chabrol's Ten Days Wonder (La Décade Prodigieuse)
Billede

André Hunebelle's The Miracle of the Wolves (Le Miracle des Loups)
Billede

Alfonso Balcázar's With Death on Your Back (Con la Muerte a la Espalda)
Billede

Og som rosinen i pølseenden... Har ALDRIG nogensinde set, endsige hørt, om denne udgave og hvis det ikke lige var fordi Tobe Hooper's Motorsavs-massakren også er udsendt på samme label (International Media), så ville jeg have betvivlet G.L.O.'s eksistens ved forespørgsel!!!!!!!!!!!

Cesare Canevari's Gestapo's Last Orgy (L'Ultima Orgia del III° Reich)

International Media-release:
Billede

Den 'mere' kendte Plaza Video-release
Billede

Billede

Billede
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » fre 3. sep 2010 19:18

BilledeBilledeBillede

Oh, Mester Diabolik, beær os med undersiden af dine ypperlige støvlesåler. Vi er ikke værdige til andet.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Kinski » fre 3. sep 2010 21:21

Diabolik er Kongen!!!
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf vonhegnet » fre 3. sep 2010 22:42

A aaaa...mennnn.......jamen, for helvede HJ....du gør simpelthen det sværest umulige....skaffer de mega-mest uopdrivelige "aldrighørtomtitlerfradiverseselskaber" til huse og display for os savlende ,tilbedende fans.
Jeg genta'r....LAV NU DET VHS-MUSEUM I VANLØSES NABOSKAB....og hyr
AWE's Mads + Barbano som båndskustoder....direktør Eriksen må definitivt kende en metode til skatteafskivning, så det ik' koster dig en dyt!!!!!
Og vær sikker HJ.....JEG MENER HVAD JEG SIGER...og du ved det!!!!! OG.....
jeg laver en landsdækkende tv-udsendelse...i 4 dele....a 45 mins hver....
om museets samt dine kuriositeter, jaaahhhh!!!!
Kom nu i hug,,,,du gamle x-rental drog....NU!

cheers, Lars
"Jens....kald mig...Jens"(Dr Jerslev i SCHIZOFRANTIC)
vonhegnet

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf henschjell » lør 4. sep 2010 02:54

Imponerende HJ. :shock: Specielt i betragtning af vi andre, efterhånden kæmper en
desperat kamp, for bare at finde noget der ligner en hæderlig Ex-rental :)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf AvatarDK » lør 4. sep 2010 08:42

Meget flot.

Jeg ville gerne have haft den der Colt Koncert men damn hvor er jeg for sløv og uopmærksom i disse dage :?

Men ja, meget lækre erhvervelser du har skrabet op. Imponerende.
Brugeravatar

Indlægaf gorzelak » søn 5. sep 2010 15:35

LEMMY OG KIDNAPPERNE (Irish, gråt cover)
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Trillian » ons 8. sep 2010 01:28

[/quote]

Hvor finder man VHSer i Middelfrat? Jeg er af og til på de kanter... Læsehesten og Frelsens Hær...?[/quote]

Jeg har nogle VHS'ere til salg: Bunuels: The Exterminating Angel. Weirs Picnic at Hanging Rock, Furies The Entity og sikkert nogle flere - har ikke kigget på min VHS-samling siden jeg flyttede til Fyn.

Gider ikke investere i en vhs afspiller, så istedet for at brænde vhs-kassetterne - som min mand vil, så er alle velkomne til at komme og kigge på samlingen, tage dem med eller giv et par kroner. Og jeg bor ikke langt fra Middelfart :)
Hilsen
Trillian
Brugeravatar
Trillian

Geografisk sted: Endnu længere ude på landet på Fyn

Indlægaf Pondo Sinatra » ons 8. sep 2010 17:41

Et VHS museum er den fedeste idé jeg har hørt længe, gør det for fanden! Kan man søge job der??
Brugeravatar
Pondo Sinatra

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 25 af 207 • 1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 207

Tilbage til Genrefilm