• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
164 indlæg • Side 4 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11

Indlægaf Diabolik » lør 18. sep 2010 18:02

Et par andre 'festligheder'!!

Billede

Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » lør 18. sep 2010 18:31

To film bli'r til en kliché...

Billede

+

Billede

=

Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » lør 18. sep 2010 20:26

Fantastisk! Jeg vidste ikke, WARKILL var ude på dansk VHS. :shock:
http://trashy-filipino-war-movies.blogs ... el/Warkill
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 18. sep 2010 20:30

kent skrev:Diabolik:

Super Teaser, du kommer med der.....& der er jo en RIGTIG teaser til Ilse Hunulven fra SS........godt han gav dig mapperne & ikke bare smed dem ud......

Ja, tak til Diabolikdrengen også herfra! Ham din kollega skulle sgu ha' vist konen, hvor skabet sku' stå!! :x Smide den slags ud. PFFT!!! :evil:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 18. sep 2010 20:34

kent skrev:.....er der for øvrigt én af jer, der har et billede af den danske bio-plakat til "Jaget af Kannibaler" ???

Jeg har kun denne bio-annonce:

Billede

Det er vist kun en del af plakaten......Det er helt idiotisk, for jeg har selv stået og kigget på plakaten inde i Saga Bio.....men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan den så ud.......Anyone ???

Kent, har du mulighed for at oploade igen (prøv med et andet adressenavn), jeg ville have kopieret dem alle, men nåede det ikke, før den der var væk.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf kent » lør 18. sep 2010 22:21

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:09, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf kent » lør 18. sep 2010 22:50

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 18. sep 2010 23:47

kent skrev:[...]så må du lufte dem lidt en gang imellem & lade os andre få et lille kig :-)

Skal nok... og også de artikler jeg finder i Ugens Rapport! :wink:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » søn 19. sep 2010 01:14

Herligt. Thanks, Kent.

En eller anden burde samle de klicheer og udgive i samlet bogform!! :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf kent » søn 19. sep 2010 12:16

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 19. sep 2010 14:40

kent skrev:Jeg kan godt li' at de på mange af karate/kung fu klichéerne fra 70'erne bruget ordet "Eastern" - det står i hvert fald på rigtig mange af dem...

Det gør bestemt ikke noget, at du poster ikke-horrorfilm, når det er nogen så fede som The Flying Guillotine!! :D

I gamle dage fik vi jo langt mere popkultur fra Tyskland og Frankrig, vel nok helt op til slut-80'erne, og jeg er ret sikker på, at "Eastern" er et "tysk" låneord, da man i Tyskland ofte har for vane at bruge engelske låneord i sammenhænge, som man selv finder på og som folk fra engelsktalende lande undrer sig over. Ligesom man fx i den engelske verden har en "bestseller", så opfandt man i Tyskland en "steadyseller". Altså et engelsk ord, der kun tidligere fandtes i Tyskland (nu har det vist nok spredt sig). :lol:

Hvis du checker kung fu-film på tyske dvd'er, vil du se, at de stadigvæk dernede kaldes "eastern". :mrgreen:

Se fx her:
http://shop.dtm.at/advanced_search_resu ... rn&x=0&y=0
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » søn 19. sep 2010 18:13

Noget der er 'sjåw' er den første linie i det resume der er til Killer Fish på pressemeddelelsen:

Billede

Paul Diller sidder og spiller ......

Jaja, plat I know..... :)
Brugeravatar

Indlægaf vonhegnet » man 20. sep 2010 21:38

For en 3-4 år siden kom en daværende kollega hen til mig og spurgte om jeg ville have nogle mapper med bio-klichéer han i sine unge dage havde klippet ud af aviserne og klistret i album... Nu stod han så for at skulle flytte og konen hans havde bedt ham om at skille sig af med dem... Tjah, tjoh... Det ville jeg da egentlig godt... Så jeg fik 11 store album med alt mellem himmel og jord af bio-klichéer....

Her er lige en 'teaser' at starte ud med... for lis'som at slå tonen an;

JAMEN FOR HELVEDE DA HJ......WARUM HAST DU MIR DIESE ZENZAZIONELLE
WELTWUNDERGESCHICHTE NIEMALS FRYHER ERZÆHLT!!!????
STOOOORE BIBLIOSTØVER DU.....!!!!!!
ALTSÅ......FAR FÅR BRUG FOR AT OPLEVE DE MAPPER...LIVE.....MEN TA' LIII' OG SEND EN MASSE SCANS UD AF DE RARE SAGER.....WOUW FOR ET SCOOP ,DU HAR DER....SHOOT!

CHEERS, LARS
"Jens....kald mig...Jens"(Dr Jerslev i SCHIZOFRANTIC)
vonhegnet

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Jack J » lør 2. okt 2010 10:42

"Satan er løs". Man kan dårligt forestille sig, at en udenlandsk film ville få så fed en dansk title i dag. :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » man 4. okt 2010 21:14

Jeg kan da også, da jeg alligevel postede disse på et andet forum, poste dem her da de 'passer ind':

Den danske presse til Humanoids from the Deep:

Billede Billede
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Skriv et svar
164 indlæg • Side 4 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11

Tilbage til Sniksnak