Jack J skrev:Men KILLER CROC 1 + 2 er vel dyre på fransk dvd? Jeg har dem på billig thai-dvd, $20 så vidt jeg husker for begge film (eller deromkring).
Gory-Glory skrev:Vi Har Sjov >> I love tits
Jag såg på
Monster - Humanoids From The Deep
Ynz skrev:Perry Rhodan – S.O.S. aus dem Weltall,
(Tyskland, Italien, Spanien, 1967)
En superfunky og kulørt omgang euro-sci-fi af den helt gode slags, baseret på en tysk kiosk-roman-serie om fremtidsagenten Perry Rhodan. Filmen er da også en blanding af sci-fi og agentfilm og cheese-faktoren er selvfølgelig enorm, men det er kun positivt ment: Filmen ser forbandet dejlig europæisk ud. Kulørt og billig på den helt rigtige måde.
De fleste effektscener er lavet med miniaturer og ser på én gang fantastisk og forfærdeligt ud. Instruktør Zeglia kender jeg ikke rigtigt, men vi meget tæt på en stil som kendes fra Margheritis samtidige sci-fi-film.
For fans af Marheritis og Bavas sci-fi-film – og i det hele taget pulp sci-fi - er det bestemt en lille perle. Desværre er den kun – så vidt vides – ude på vhs.
Jack J skrev:Ynz skrev:Perry Rhodan – S.O.S. aus dem Weltall,
(Tyskland, Italien, Spanien, 1967)
En superfunky og kulørt omgang euro-sci-fi af den helt gode slags, baseret på en tysk kiosk-roman-serie om fremtidsagenten Perry Rhodan. Filmen er da også en blanding af sci-fi og agentfilm og cheese-faktoren er selvfølgelig enorm, men det er kun positivt ment: Filmen ser forbandet dejlig europæisk ud. Kulørt og billig på den helt rigtige måde.
De fleste effektscener er lavet med miniaturer og ser på én gang fantastisk og forfærdeligt ud. Instruktør Zeglia kender jeg ikke rigtigt, men vi meget tæt på en stil som kendes fra Margheritis samtidige sci-fi-film.
For fans af Marheritis og Bavas sci-fi-film – og i det hele taget pulp sci-fi - er det bestemt en lille perle. Desværre er den kun – så vidt vides – ude på vhs.
Cool!! Den skal vist skrives på ønskelisten!!
Tilfældigvis:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... nteer.html
Ynz skrev:
Raumpatroille er SÅÅÅÅÅÅ fedt! Har selv boksen og ser den mindst én gang om året. Men hvorfor fanden lavede de kun 7 afsnit (eller hvor mange det nu var)???
Ifølge en bog jeg har var det fordi mange mente, den var for facistisk/totalitær i tonen. Det skal sikkert nok passe, for den er ret sort.
Tommy skrev:Fik lige set den længe ventede grindhousefilm MACHETE.
Den lever hvert fald op til hvad traileren lovede - blod, vold, gore, præster, nonner, bryster, ekstreme karakterer, humor og en helvedes masse badass punchlines
Kan helt bestemt anbefales!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster