• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
21 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Alien 2 (den italienske) på blu-ray

Indlægaf Jack J » fre 15. okt 2010 23:38

Hvis nogen ikke har hørt det, så udsender det gamle bootleg-selskab Midnight Video (nu Midnight Legacy) Ciro Ippolitos italienske ALIEN-ripoff ALIEN 2: ON EARTH (aka Alien Terror/Alien 2 sulla Terra) på blu-ray snart.

http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... topic=4639

MIDNIGHT LEGACY

http://www.midnight-legacy.com

For our inaugural release, Midnight Legacy is proud to present the first-ever, high definition, widescreen release of Alien 2 On Earth. The definitive version, transferred from the original 35mm negative, which runs longer than any other version seen throughout the world. The presentation that finally represents the intended vision of Alien 2 On Earth.

ALIEN 2 On Earth full spec list:
=====================

*Brand new 1.85:1 high definition transfer from the original 35mm negative featuring significant additional footage not seen anywhere in the world.

*Ultra high bitrate AVC encode @36 MBS, faithfully representing our 2k scan and preserving the integrity and look of film.

*English DTS MA 2.0, fully restored from the original audio masters, and respectful of the original sound design.

*Special features include the only surviving trailer from the mega rare Dutch VHS, and effects outtakes transferred directly from the negative B-roll in full HD.

*30,000 piece, Limited Edition single pressing run designed as a true collector's item for the serious collector. Once sold through, this title will never be available again.

*Region Free

======================

We think that going the extra mile should be mandatory, not optional.

We insist that all films are treated with the care and respect they deserve.

We hope to raise the bar, creating a new standard all genre films should be measured against.

We simply hope to continue to serve the fans and collectors with many more titles, for many years to come.

We believe that by demanding and adhering to the rigorous standards above, we can proudly deliver genre films the way they were meant to be seen, and in a way that exceeds customer expectations. We look forward to continuing to serve the serious collector as we have done for nearly 23 years, and remaining the most trusted source in the industry because we know these films, understand these films, and acknowledge the effort that was put forth during the creation of these films.

Respecting the filmmaker's original intentions, preserving the legacy these films have created.

Nogle af os har den naturligvis på svine-sjælden pre-cert VHS fra England.

Billede :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » lør 16. okt 2010 02:22

cool nyhed jack, den hellige gral(ahhh :lol: ) af italienske gorefilm,endelig!
Husker den som herlig trash, men var vist egentlig i tvivl om det rip
jeg engang så var klippet eller ej!

30.000. stk er godt nok ambitiøst og så på blu-ray.
Lad os håbe de kan bære det, bliver spændende og
følge Midnight legacy!
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » lør 16. okt 2010 12:29

Ja, det skal blive spændende at se. 30.000 ex er godt nok mange! Selskabet er iø et nyt søsterselskab til Midnight Video, som er et bootlegselskab, der har eksisteret i rigtig mange år. For 8 år siden bragte selskabets bagmand, Bill Knight, et langt brev på sin hjemmeside, hvor en af hans kompisser stort set skrev (med navns nævnelse) at alle kendte forum-anmeldere skulle dø af skrækkelige sygdomme osv. En del af dem var/er moderatorer på bl.a. DVdmaniacs og nu hvor Bill Knight har posted nyheden om denne blu-ray på Dvdmaniacs, så... er sindene mildest talt kommet i kog.

Lørdagsunderholdningen finder man her:

http://www.dvdmaniacs.net/forums/showthread.php?t=46869
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 18. okt 2010 12:32

Jack J skrev:Lørdagsunderholdningen finder man her:

http://www.dvdmaniacs.net/forums/showthread.php?t=46869

Læs endelig videre. Nu flyver truslerne om sagsanlæg mellem de forskellige forummedlemmer, og ikke at forglemme de anonyme telefontrusler.

BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » man 18. okt 2010 12:58

Hold da kæft... Der er da ingen tvivl om at ham gutten, der skrev brevet, er et fjols, men for fanden... Let it go, all ready!

Men underholdende er det da. Jeg blev simpelthen nødt til at lægge bogen om "The Ice Man" fra mig (og den er ellers ret go') for at bevæge mig længere ind i trådens absurditeter.

Fuck det! Jeg skal fandme ha' dén bluray!
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tirs 19. okt 2010 01:37

Takker for linket! Forrykt, men underholdende læsning med tilpas mange indestængte aggressioner og gamle konflikter til en hel episode af MIDSOMER MURDERS. Tråden holder også en god spændingskurve, synes jeg. Bedst, som man tror, den er ved at dø ud, kommer det fuldkomment surreelle indslag med de hemmelige telefonopkald på s. 14 - for slet ikke at tale om den for mig velnok endnu mere chokerende afsløring af, at Fred Olen Ray tilsyneladende også har haft snitterne nede i noget gris. Hvilket jo, som Ray-entusiast, sætter mig personligt i et moralsk dilemma.

At lægge ud med at bede navngivne anmeldere/fremtrædende skribenter om at afgå ved en snarlig død ved kniv-i-halsen etc., derpå trykke 30.000 eksemplarer af en obskur titel og sælge dem til en uhyrlig pris, for så endelig - med en personlig baggrund som bootlegger - at true med en advokatstab (special slander division), der tilsyneladende har hjemmel til at lukke aldeles legale tråde på aldeles legale fora ... ærlig talt, er den gamle traver af en salgsstrategi ikke efterhånden lidt for slidt og old school? Jeg spår de professionelle gentlemen på Midnight Legacy en gylden fremtid.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 19. okt 2010 16:33

gorzelak skrev:Takker for linket! Forrykt, men underholdende læsning med tilpas mange indestængte aggressioner og gamle konflikter til en hel episode af MIDSOMER MURDERS. Tråden holder også en god spændingskurve, synes jeg. Bedst, som man tror, den er ved at dø ud, kommer det fuldkomment surreelle indslag med de hemmelige telefonopkald på s. 14...
Ha ha, herlig omtale Gorzelak. Måske du skulle begynde at anmelde forumtråde.
Linket virker desværre ikke nu, men takket være dit indlæg, nåede jeg heldigvis at læse de sidste par sider. Sikke en udvikling!
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 19. okt 2010 16:47

Nicolai skrev:
gorzelak skrev:Takker for linket! Forrykt, men underholdende læsning med tilpas mange indestængte aggressioner og gamle konflikter til en hel episode af MIDSOMER MURDERS. Tråden holder også en god spændingskurve, synes jeg. Bedst, som man tror, den er ved at dø ud, kommer det fuldkomment surreelle indslag med de hemmelige telefonopkald på s. 14...
Ha ha, herlig omtale Gorzelak. Måske du skulle begynde at anmelde forumtråde.
Linket virker desværre ikke nu, men takket være dit indlæg, nåede jeg heldigvis at læse de sidste par sider. Sikke en udvikling!

Desværre har jeg på fornemmelsen, at det ikke blot er, fordi det "ikke virker" som sådan. Husk på, det er i USA, hvor sagsanlæggene flyver for det godt ord. Jeg tar forhåbentligt fejl, men jeg tror muligheden, for at der er blevet "slukket" for forummet p.t., er til stede.

PS: Fedt indlæg, Gorzelak! :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 19. okt 2010 17:04

Ja, den tanke har da også strejfet mig.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 19. okt 2010 17:17

Nicolai skrev:Ja, den tanke har da også strejfet mig.

Jeg har skrevet til dem og spurgt. Nu får vi se, om jeg får noget svar.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tirs 19. okt 2010 17:45

Tråden virker fint for mig. Det står altså også sløjt til med retstilstanden derovre, hvis man kan lukke et forum, hvor folk udelukkende giver udtryk for deres egne private holdninger, på baggrund af, at en mand angivelig har modtaget telefontrusler fra én, der frekventerer forummet. Så vidt jeg kan se er der ikke fremsat decideret "libel" nogen steder i tråden - fra andre end ham brevskrivertossen altså.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 19. okt 2010 18:07

Netop posted i tråden:

Edwin Samuelson fra DVDManiacs skrev:I just wanted everyone to know that this thread isn't going anywhere and that's not the reason why the site was [not] online last night. Actually, that's not entirely true: this thread got so much traffic that the site couldn't keep up with the demand, so it's great that so many people are aware of this.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tirs 19. okt 2010 20:39

Hæ hæ... det er Bills advokater, der sidder og refresher siden... :)
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 20. okt 2010 12:40

Et sjældent klip med Dolph, hvor man ser ham på vej til arbejde... (Ret go' inderside han leverer by the way);

Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » ons 20. okt 2010 14:53

Det p.t. seneste indlæg fra i dag er godt nok hylemorsomt!

"You're HITLER. What are you doing here?"

http://www.avmaniacs.com/forums/showpos ... tcount=251

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
21 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm