• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 41 af 82 • 1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 82

Indlægaf El Schnaflos » lør 23. okt 2010 17:33

Lige to hurtige anbefalinger:

-The Hole:
Junior-horror rettet primært mod "tweens", vil jeg gætte på, hvilket dog ikke gør den dårligere af den grund. Joe Dante har denne gang lavet en smule mere afslappet film, end det normalt er tilfældet. Bestemt et kig værd... men nok ikke for de allermindste. 4/6

-The Loved Ones:
Dysfunktionel famile fanger ung mand og torturerer ham. Det er i korte vendinger hvad der er på spil, men for en gangs skyld er det fantastisk underholdende, ikke mindst pga. skuespillet, der er overgearet uden at være hysterisk.
Enkelte sidehistorier bliver dog aldrig fulgt op eller forløst, hvorfor de er total overflødige. det er med til at hive karakteren lidt ned på en ellers fed film med fuld skrue på... 4/6
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » man 25. okt 2010 08:07

El Schnaflos skrev:Lige to hurtige anbefalinger:

-The Hole:
Junior-horror rettet primært mod "tweens", vil jeg gætte på, hvilket dog ikke gør den dårligere af den grund. Joe Dante har denne gang lavet en smule mere afslappet film, end det normalt er tilfældet. Bestemt et kig værd... men nok ikke for de allermindste. 4/6

-The Loved Ones:
Dysfunktionel famile fanger ung mand og torturerer ham. Det er i korte vendinger hvad der er på spil, men for en gangs skyld er det fantastisk underholdende, ikke mindst pga. skuespillet, der er overgearet uden at være hysterisk.
Enkelte sidehistorier bliver dog aldrig fulgt op eller forløst, hvorfor de er total overflødige. det er med til at hive karakteren lidt ned på en ellers fed film med fuld skrue på... 4/6

"The Hole" - er det den glimrende semi-horror/klaustrofobiske film med en Keira Knightley som flasher patterne? :shock:
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Morbid Angel » man 25. okt 2010 11:04

Det er nok denne The Hole der menes :wink:
http://www.imdb.com/title/tt1085779/

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Onkel Bonus » man 25. okt 2010 12:19

El Schnaflos skrev:
-The Loved Ones:
Rigtig cool film.
Onkel Bonus

Indlægaf Anders » tirs 26. okt 2010 10:48

Morbid Angel skrev:Det er nok denne The Hole der menes :wink:

Mvh

MA

Hvad sker der for at give den samme titel som denne glimrende lille perle?

http://www.imdb.com/title/tt0242527/
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Gory-Glory » ons 27. okt 2010 19:48

Jag såg precis på fransk sleaze i form av

Police des moeurs

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0093908/

Franskt tal, ej text
Widescreen 1.66:1

Det här var en trevlig film med väldigt mycket naket och en helt okej historia fast att jag inte förstår franska. Det var kul när dom är ute på stan och kör bil, motorcykel osv så står folk i bakgrunden och glor. :)

6/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 28. okt 2010 23:20

Morbid Angel skrev:Det er nok denne The Hole der menes :wink:

Mvh

MA

Jep. Det er Dante's lille "børne-gyser, jeg har set. Den anden "The Hole" har jeg ikke set, men vil da give den et lille kig...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 28. okt 2010 23:22

Onkel Bonus skrev:
El Schnaflos skrev:
-The Loved Ones:
Rigtig cool film.

Ja, jeg var da ihvertfald positivt overrasket. Grundidéen er jo bestemt ikke oroginal men den formåede alligevel at servere den på en absolut spiselig måde.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 29. okt 2010 02:14

De tre HK-film TIGER CAGE 1-3 er endelig blevet genudsendt i ordentlige DVD-udgaver i HK for nyligt. Jeg har netop bestilt dem alle tre, men da jeg samtidig også har haft 2'eren liggende på en Zoke-DVD (dvs. fra Kina og kun med mandarin-dub) i et års tid uden at se den, tænkte jeg, at nu måtte jeg hellere se at få den set, før jeg modtager den bedre udgave, for ellers får jeg aldrig Zoke-DVD'en at se og de 40 kr., som jeg gav for den, vil dermed være spildt (LOL). Well, 45 minutter inde begynder DVD'en at fryse, hakke og stamme i det. Jeg skifter DVD-afspiller og nu kører den nogenlunde okay i de næste 20 minutter, hvorefter afspiller #2 også begynder at hakke fælt. Så begynder jeg at lede efter det UK-vhs-bånd, som jeg er sikker på at jeg har liggende i en bunke et eller andet sted (jeg mener bestemt, at en fyr ved navn "Mr White" sendte mig det), men uden held. Æv! Sådan noget pis. Enten ser jeg så de sidste 20 minutter som hakke/fryse-film eller venter 7-10 dage på at se slutningen, når den nye DVD ankommer. Usch! :x :x :x

Og hvis filmen så i det mindste havde været noget lort, men TIGER CAGE 2 er kanon-underholdende!!

DVD'en fra Zoke:
Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 29. okt 2010 09:49

El Schnaflos skrev:
Onkel Bonus skrev:
El Schnaflos skrev:
-The Loved Ones:
Rigtig cool film.

Ja, jeg var da ihvertfald positivt overrasket. Grundidéen er jo bestemt ikke oroginal men den formåede alligevel at servere den på en absolut spiselig måde.

Den var ok, men måske hypet en tand for meget. Jeg forstår f.eks slet ikke hvad historien om den fede unge og hende den lækre goth er med? De har jo intet med historien eller plottet at gøre? Robin McLeavy og John Brumpton var dog lige i skabet!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Staal » fre 29. okt 2010 13:03

Paranormal Activity 2

Var som jeg forventede og leverede nogle jævnt creepy scener, dog uden at være nogen særlig oplevelse. Der gik dog en anelse for meget excorcisme i den imo.

30 Days of Night 2: Dark Days

Meh.. Jeg var ikke den store fan af den første, og denne er bestemt ikke bedre. Utrolig forudsigelig film, der tager en komplet anden drejning end den første. Men den var fin til en torsdag aften. :lol:
Staal

Indlægaf El Schnaflos » fre 29. okt 2010 18:02

rammy skrev:
El Schnaflos skrev:
Onkel Bonus skrev:
El Schnaflos skrev:
-The Loved Ones:
Rigtig cool film.

Den var ok, men måske hypet en tand for meget. Jeg forstår f.eks slet ikke hvad historien om den fede unge og hende den lækre goth er med? De har jo intet med historien eller plottet at gøre? Robin McLeavy og John Brumpton var dog lige i skabet!

Det irriterede også mig. Fuldstændig overflødigt... Derudover synes jeg også at hovedpersonens baghistorie, med hensyn til at være ufrivilligt medskyldig i sin fars død, aldrig bliver brugt til noget eller udbygget på nogen måde.

Men fuck det... Ganske underholdende uden at være en åbenbaring.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » lør 30. okt 2010 13:17

Dead and Buried (1981)
Tagline: It will take your breath away... all of it.
Set d.18/10-10.
DVD.
42" Plasma.
Dolby Digital 5.1 Surround.
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=eAL-a4jx ... re=related
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0082242/
For billeder, trailer, billede/lyd ratings og andet fra filmen bliv medlem af Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents på facebook!

Ronald Shusett og Dan O'Bannon som begge stod bag den oprindelige historie til mesterværket ”Alien” (1979) har igen spidset pennen og Gary Sherman, som kun havde en film i bagagen som instruktør, nemlig ”Death Line” (1972), blev sat på opgaven. Dan O’Bannon sans for atmosfære, stemning og uhygge frem for overdrevet effektjageri skinner igennem gang på gang. Når det er sagt er ” Dead and Buried” nu ikke ligefrem blottet for død og lemlæstelse.

Den lokale sherif Dan Gillis (James Farentino) får travlt da turister og gennemrejsende dør som fluer i den lille og stille kystby Potters Bluff. Som om dette ikke er nok, begynder der at gå rygter om at de nu afdøde ofre optræder som normale, venlige borgere rundt omkring i byen. Det går snart op for vores hovedperson at der er noget helt, helt galt med den på overfladen postkort idylliske, lille by. Befolkningen er levende døde som er i en andens magt og denne dukkefører giver sig ikke uden kamp. Dan Gillis prøver nu sammen med den lokale bedemand William G. Dobbs (fantastisk spillet af Jack Albertson, i sin sidste filmrolle) afsløre byens hemmelighed. Læg også mærke til Robert Englund i en af hans pre- Freddy Krueger roller.

Filmen fungere rigtig godt, især på grund af den dybt paranoide stemning der hurtigt opbygger sig da vores hovedperson indser at der ikke er mange han kan stole på. Da alle ligner sig selv er han oppe imod en usynlig fjende. Det er en barsk og til tider direkte brutal horror-film der har mere tilfælles med ”Invasion of the Body Snatchers” (1956) og The Thing (1982) end den klassiske zombie-film. Det er ikke mange steder filmen halter, ”Dead and Buried” underholder fra start til slut og er forfriskende med sit utraditionelle bud på en film om de levende døde.

Filmen: 4/5 Chainsaws.

EDIT: Lisa Blount, som spiller hvad jeg vil kalde for The Death Nurse, er fundet død i sit hjem i en alder af kun 53 - R.I.P
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/f ... 441300.ece

Billede
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » søn 31. okt 2010 11:45

Jag och Rudnert var också på Halloweenfestivalen i Osby där vi såg på

Dragonetti
(projicerad DVD)

Billede

Evil Ed
(35 mm)

Billede

Vi hoppade över att se på Insane för att vi skulle hinna med sista tåget hem till Malmö.

Sen så åkte vi hem till mig och såg på

Graveyard Disturbance

Billede

Engelskt eller italienskt tal, ej text
Widescreen 1.66:1

Riktigt bra italiensk lågbudget skräck från år 1987 som är regisserad av LAmbero Bava som handlar om några ungdomar som ska tälta och bestämemr sig för att sova över på en kyrkogård. Lamberto Bava spelar en man som har en mataffär.

Några skummisar har en bar vid kyrkogården och utmanar dom att som vinner massa gukl som dom sover över inne i kryptan och självklart så vknar dödingarna till liv så att ungdommarna får kämpa för sina live.

6/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Onkel Bonus » søn 31. okt 2010 18:04

El Schnaflos skrev:
rammy skrev:
El Schnaflos skrev:
Onkel Bonus skrev:
El Schnaflos skrev:
-The Loved Ones:
Rigtig cool film.

Det irriterede også mig. Fuldstændig overflødigt... Derudover synes jeg også at hovedpersonens baghistorie, med hensyn til at være ufrivilligt medskyldig i sin fars død, aldrig bliver brugt til noget eller udbygget på nogen måde.

Men fuck det... Ganske underholdende uden at være en åbenbaring.

Der er en prequel i værks nu.

Kogt hjerne :shock:
Onkel Bonus

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 41 af 82 • 1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 82

Tilbage til Genrefilm