• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
7 indlæg • Side 1 af 1

Oktober-opdatering og spøgelser

Indlægaf Vang » tors 6. okt 2005 01:06

Halløjsa,
så er der endelig opdateret med en røvfuld nye film. Temaet denne gang er spøgelser, men det har ikke skræmt de andre film væk, så hvis I spørger mig er der tale om en af vores mest alsidige opdateringer overhovedet. Der er helt sikkert noget for enhver smag.

Vi har fået et par læserønsker om film i gerne så anmeldt og beklager at de ikke nåede med, men vi lover, at de kommer med næstegang: Det drejer sig bl.a. om Spielbergs War of the Worlds (vi venter på DVD'en) og Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Desuden kommer der helt sikkert mere Cronenberg og Hammer.

Opdateringerne bliver nu hyppigere og lige omkring den første weekend i lige måneder (februar, april, osv.), hvilket betyder, at den næste opdatering bliver i starten af december. Lige måneder... første weekend... Det skulle da være til at huske for de fleste.

Som sædvanlig modtager vi gerne forslag til film I gerne ser anmeldt, temaer mm.
Senest rettet af Vang tors 6. okt 2005 13:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Kinski » tors 6. okt 2005 09:25

Endnu engang en fornøjelse at læse sig igennem de anmeldte film. Vel er jeg ikke altid helt enig (kun 2 kassetter til Cannibal Ferox er for lidt), men hva' pokker. Hollesen - godt western arbejde! Gordon Mitchell forsikrede mig om, at det var D'Amato der instruerede "Scansati" (den er rigtignok rædselsfuld). "Massacre at Grand Canyon" er også ude på dansk lejevideo fra DVS samt en papkassette fra Westcon (nydeligt letterboxed print i øvrigt). "Hellbenders" kommer snart ud på dvd i Amerika.

Keep up the good work, boys!!!!!!
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » tors 6. okt 2005 13:09

Ja, en film som Cannibal Ferox skal både have 2 og 5 kasetter :D
Larsemand

Indlægaf mikkelsvendstrup » tors 6. okt 2005 13:23

Larsemand skrev:Ja, en film som Cannibal Ferox skal både have 2 og 5 kasetter :D

Ja, gu sga den så. Man sidder lidt i et dillemma (lidt som Reptilicus dillemaet).

Men skal I have filmen, så køb Sazumas udagve, den er sgu geil og værd en krone værd.

/Mikkel
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

• Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » tors 6. okt 2005 16:22

Hvorfor ikke bare være ærlig og give karakter efter, hvor meget man har nydt filmen? Hvor realistisk er det at kunne presse en film en på en skala fra et til fem eller et til ti for derved at afspejle hvor kunstnerisk vellykket eller filmhistorisk vigtigt det pågældende værk er? Er det for ikke at ekskludere dem, der enten ikke kan eller ikke vil læse anmeldelsen, at man skal knytte noget så todimensionelt som en karakter dertil?

Dog vil jeg sige at to kassetter er en velfortjent karakter til Cannibal Ferox, hvis det endelig skal være - og det er min subjektive mening såvel som min objektive vurdering! :lol:
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf mikkelsvendstrup » tors 6. okt 2005 16:24

Dreyer skrev:Hvorfor ikke bare være ærlig og give karakter efter, hvor meget man har nydt filmen? Hvor realistisk er det at kunne presse en film en på en skala fra et til fem eller et til ti for derved at afspejle hvor kunstnerisk vellykket eller filmhistorisk vigtigt det pågældende værk er? Er det for ikke at ekskludere dem, der enten ikke kan eller ikke vil læse anmeldelsen, at man skal knytte noget så todimensionelt som en karakter dertil?

Dog vil jeg sige at to kassetter er en velfortjent karakter til Cannibal Ferox, hvis det endelig skal være - og det er min subjektive mening såvel som min objektive vurdering! :lol:

Det er jo netop det jeg har gjort, velvidende at jeg ville få hug for det. Lenzi kan sagtens lave film, jeg så netop "Almost Human" den anden dag, og den var lækker, men Ferox er sgu noget hø langt hen af vejen.

Hvem nyder den forresten? :)
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

• Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » tors 6. okt 2005 16:41

Lenzi kan ABSOLUT godt lave film - hans Seven Bloodstained Orchids er en raffineret og tydeligt professionel horror-thriller, en giallo af bedste skuffe. Derfor kan man måske godt undres når man ser den klodsede Cannibal Ferox, der virker som en usofistikeret fortolkning af Deodatos langt bedre Cannibal Holocaust.

Hvem nyder den?! Godt spørgsmål... Men jeg ville ikke få ondt i røven hvis den havde fået tre kassetter - karaktergivingen er efter min mening anmelderens personlige privilegium! ;)
Brugeravatar
Dreyer

Skriv et svar
7 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut