• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

a b collection trailer

Indlægaf Insane Blake » fre 26. nov 2010 19:14

er der nogen der kan huske en (trailer) hvor der blev vist klip fra en masse action film intercutted med en bokser der stod og boksede mod kameraets pov? Er næsten sikker på at Alan Silvestris tema fra Delta force var på lydsiden.
Var det ik en reklame for a b collection? Hvilke bånd man mon kan finde den på?
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Diabolik » lør 27. nov 2010 04:29

Jo, det var en intro for A-B-Collection (Du kan se den her: http://www.youtube.com/watch?v=eqNzFbnj2ek) og var 1 af ihvertfald 5 forskellige intro'er de benyttede sig af op igennem tiden.
FYI. Boksehandskerne sidder på Gert Bo Jacobsen fra Østrup ved Aars i Nordjylland. G.B. var både junior verdensmester og EBU mester.
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Thomsen » lør 27. nov 2010 11:15

Fedt! Tak for linket, HJ. Det var nostalgi for fuld udblæsning! :D
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Diabolik » lør 27. nov 2010 14:03

Thomsen skrev:Fedt! Tak for linket, HJ. Det var nostalgi for fuld udblæsning! :D

Ur welcome, Thomsen... Just for you;

Evolution of an intro:

A-B-Collection [Dansk Video Film] (Intro 1)

A-B-Collection [VTC Video] (Intro 2)

A-B-Collection (Intro 3)

A-B-Collection (Intro 4)

A-B-Collection (Intro 5)

Og sku' du kede dig her i snevejret, så tjek vores danske trailer nostalgi ud på FB!!

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Insane Blake » lør 27. nov 2010 15:02

Hey, super tak D. thats da shit!! :D
Havde selvfølgelig kigget på youtube først. hvordan jeg kan ha misset dem er mig en gåde??? :roll:

den er endnu sejere end jeg husker den. Det er morsomt hvordan minder kan ændrer sig, jeg syns jeg huskede kædeslag i en rum tid.

Det klip fra "de kalder mig Mark" hvor bruden bliver skudt til 70er funk :lol: :lol: :lol:

Jeg skal klart ha de her trailers kørende på en monitor over min video væg... hvis jeg nogensinde får fat i de covers jeg mangler :?

Har lige trodset snevejret for at endevende et loppemarked, came up cold!
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Diabolik » lør 27. nov 2010 15:05

Insane Blake skrev:Hey, super tak D. thats da shit!! :D
Havde selvfølgelig kigget på youtube først. hvordan jeg kan ha misset dem er mig en gåde??? :roll:

Nok fordi jeg lige har uploaded dem! :D
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Insane Blake » lør 27. nov 2010 15:07

AHHH :lol: troede jeg var blevet loco in the old coco :lol:
Insane Blake

Indlægaf Insane Blake » ons 15. dec 2010 21:26

det er som sagt alan silvestris delta force theme i intro 4..gad vide hvor musikken i de andre er fra Billede
Insane Blake

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak