• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
34 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

RIP Irvin Kershner

Indlægaf Insane Blake » tirs 30. nov 2010 19:11

http://www.aintitcool.com/node/47600
Var jeg der eneste person på planeten der elskede Robocop 2?.. Nå men nu får jeg ihvertfald aldrig mit kommentarspor :cry: RIP Kersh
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Re: RIP Irvin Kershner

Indlægaf Vang » tirs 14. dec 2010 18:05

Insane Blake skrev:http://www.aintitcool.com/node/47600
Var jeg der eneste person på planeten der elskede Robocop 2?.. Nå men nu får jeg ihvertfald aldrig mit kommentarspor :cry: RIP Kersh

Har klart også en svaghed for den tegneserieagtige, ultravoldelige form. Minder mig lidt om "Predator 2", fra samme periode. Kulørt, voldsomt og pænt drengerøvstilfredsstillende på samme tid.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » tirs 14. dec 2010 19:45

vold i film er en meget tricky ting. jeg elsker vold når det passer til filmen, i nogle film er grafisk vold fuldstændigt malplaceret. den scene i "cliffhanger" hvor Frank (den gamle gut) bliver skudt ødelægger hele filmen for mig. det er alt for tragisk i forhold til den lette action underholdnings værdi som filmen har.
Robocop 2 er af en helt unik støbning, det er ekstem vold leveret som om det bare er business as usual, som om at instruktøren ik på nogen måde anerkender at det er ekstremt. Det, sideløbende med den meget følsomme side af robocop/murphy mht sin kone, Hobb (den kolde morderiske dreng) og Leonard Rosenmans old timy score gør at det er ekstremt foruroligende. Jeg kan altid se Robocop 2, det er som med en bilulykke, man kan ik la vær med at kigge.

Elsker starten på predator 2. det er helt vildt så meget auditivt og visuelt energi der bliver bygget op, good stuff
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Skøtt » tirs 14. dec 2010 21:18

NUUUUUUUKE!

Irwin i gang med at omprogrammere robo:

Billede

Hey, Blake - jeg så lige en gut der har åbnet en butik i Skt Hans gade der burde være noget for dig - sådan noget Tom Savini-agtig latex modellering: http://www.wickedworkshop.dk/ - ret fede ting i vinduet, bla en Freddy-handske og nogle ret old-school goreeffekter
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf togsverd » tirs 14. dec 2010 21:32

Du er ikke den eneste! Det er flere år siden, jeg har set den sidst, men jeg var ret vild med den - og nu er jeg vist snart nødt til at se den igen. Jeg elsker især reklamerne!

(var jeg i øvrigt den eneste, som ikke elskede Robocop 3?)
First you wanna kill me, now you wanna kiss me... Blow!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Insane Blake » tirs 14. dec 2010 21:38

skøtt: der må jeg da ind forbi og titte :)

togsverd: ocp communications reklamen med forretningsmanden der blæser hovedet af sig selv foran billedet af hans barn er Aces :lol:
Insane Blake

Indlægaf Insane Blake » tirs 14. dec 2010 21:58

http://www.youtube.com/watch?v=k8xI3GznxbM
Insane Blake

Indlægaf El Schnaflos » ons 15. dec 2010 18:48

Nix. Som du kan se er vi en hel del, der er vilde med Robo 2. Underholdning i 10 potens...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » ons 15. dec 2010 18:57

efter alt den robo2 snak satte jeg mig ned og så den igen for 60. gang og bagefter bestilte jeg blu-rayen hjem fra amazon.co.uk :P 197kr for blu-ray trilogien med forsendelse, det var da en ok pris.. Selvom jeg bare skal bruge 3eren som bordskåner
Insane Blake

Indlægaf Jack J » ons 15. dec 2010 20:57

Billede

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » ons 15. dec 2010 21:15

og alle der var robo-nuts som yngre husker sikkert denne bedrageriske mær af en ex-rental Billede
Insane Blake

Indlægaf Vang » tors 16. dec 2010 07:13

Insane Blake skrev:efter alt den robo2 snak satte jeg mig ned og så den igen for 60. gang og bagefter bestilte jeg blu-rayen hjem fra amazon.co.uk :P 197kr for blu-ray trilogien med forsendelse, det var da en ok pris.. Selvom jeg bare skal bruge 3eren som bordskåner

De gamle videoer var jo klippede. Jeg går ud fra, at de nye Bluray-skiver er komplette. Har du noget info på dette, Insane Blake? Iflg BBFC's hjemmeside er der ikke foretaget statslige censurklip på udgivelserne, men det er jo set før, at distributøren selv har fjernet væmmelige sekunder for at lette filmens vej gennem censuren.

Håber i hvert fald de er komplette, så er det en udgivelse, jeg også skal have bestilt hjem.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf togsverd » tors 16. dec 2010 12:36

Vang skrev:Håber i hvert fald de er komplette, så er det en udgivelse, jeg også skal have bestilt hjem.

Også hér! Så jeg håber på en update...

I øvrigt synes jeg, at bordskåner er en alt for mild skæbne for 3'eren. Jeg har en kammerat, som engang blev ved med at sige "jamen, den følger jo tegneserien" som et argument for, at det ikke var en latterligt dårlig film. Selvsagt blev han svinet til på den konto de følgende mange gange, jeg var sammen med ham. Hm... Det var i øvrigt omkring dette tidspunkt, hvor jeg mistede kontakten med ham :roll:
First you wanna kill me, now you wanna kiss me... Blow!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Vang » tors 16. dec 2010 12:40

togsverd skrev:Det var i øvrigt omkring dette tidspunkt, hvor jeg mistede kontakten med ham :roll:

Han ligger lige her ved siden af... glattet ud, så han kan bruges som bordskåner.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 16. dec 2010 14:46

Insane Blake skrev:og alle der var robo-nuts som yngre husker sikkert denne bedrageriske mær af en ex-rental Billede
Hvad er det for en væmmelig figur, der gemmer sig bag "Robokill"?
Brugeravatar
Nicolai

Næste

Skriv et svar
34 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Sniksnak