Og ja, jeg græmmes også.
NicheFilm.dk anbefaler dig at købe dine filmplakater hos Allposters.com
Det er billigt!
AllPosters.com har eksisteret siden 1998 og blev startet i Berkeley i Californien. Butikken har et kæmpe udvalg af plakater indenfor diverse genrer, og især filmplakater. NicheFilm.dk har flere gange handlet hos AllPosters.com og har været tilfredse med kvalitet og leveringstid hver gang.
Da journalisthøjskolerne efterhånden ikke uddanner film-anmeldere mere, men i stedet film-kritikkere, er jeg glad for at kunne give min mening på NicheFilm.dk, og give alle film en reel chance for en fair anmeldelse.
Jeg har nu indtryk af, at han mener, at hun spiller med brysterne og således leverer en bedre præstation end resten af de medvirkende:Jack J skrev:... Pam Grier kan ikke spille skuespil, fordi hun kun er med pga sine bryster...
Skuespillerinden viser mere bryst end hun siger replikker i filmen og det fungerer faktisk meget godt.
Det er også sandt, for skuespillere har aldrig været bedre end i indeværende år. I 70'erne var der kun elendige amatører, der knap nok kunne fremstamme deres replikker, og i starten af forrige århundrede var de alle hyperaktive og tavse som graven.Man skal selvfølgelig tage i betragtning at filmen er fra starten af 70’erne og den første af sin slags, så derfor er skuespillet bestemt ikke i top, men heller ikke det værste man har set.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster