• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
34 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Insane Blake » tors 16. dec 2010 17:26

Vang skrev:De gamle videoer var jo klippede. Jeg går ud fra, at de nye Bluray-skiver er komplette. Har du noget info på dette, Insane Blake? Iflg BBFC's hjemmeside er der ikke foretaget statslige censurklip på udgivelserne, men det er jo set før, at distributøren selv har fjernet væmmelige sekunder for at lette filmens vej gennem censuren.

Altså 1eren skulle meget gerne være Verhoevens directors cut. Vidste ik at der var en cutted udgave a 2eren, hvad er cutted ud af den? 3eren kan de godt cutte ned til een frame for min skyld. Ville godt ha betalt lidt mere for at købe 1 og 2 for sig selv så jeg ik ejede 3eren men det kunne ik la sig gøre.
Nicolai skrev:Hvad er det for en væmmelig figur, der gemmer sig bag "Robokill"?
Det er en af mine kære voksfigurer
Billede
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Jack J » tors 16. dec 2010 18:32

togsverd skrev:Det var i øvrigt omkring dette tidspunkt, hvor jeg mistede kontakten med ham :roll:

Billede Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 16. dec 2010 18:38

Insane Blake skrev:Det er en af mine kære voksfigurer
Fedt, hvad hedder herren? Jeg mindes ikke at være stødt på ham før.
Senest rettet af Nicolai tors 16. dec 2010 19:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Insane Blake » tors 16. dec 2010 18:47

Nicolai skrev:Fedt, hvad hedder herren? Jeg mindes ikke at være stødt på ham før.
han boede i h.c.andersen slottet ved rådhuspladsen i 33 år. han hedder....øhhh....Thorsten Langvad :D
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Nicolai » tors 16. dec 2010 20:13

Insane Blake skrev:han hedder....øhhh....Thorsten Langvad :D
:lol:

Jeg tænkte nu mere på, om han blev kaldt noget særligt, da han var en del af rædselskabinettet.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Insane Blake » tors 16. dec 2010 20:24

:lol: alle figurerne i rædselskælderen var rimelige nondescript pånær de få kendte som dracula og frankenstein. den her figur blev lavet i slut 60erne af en kvinde fra californien mens hun fik et nervøst stressrelateret sammenbrud. den skulle i virkeligheden bare ha været en mand med et øje som var en bestillingsopgave fra ripleys entertainment. Da hun afleverede den var den endt sådan her.....det mente hun var bedre :shock:
Insane Blake

Indlægaf Vang » tors 16. dec 2010 22:48

Insane Blake skrev:Altså 1eren skulle meget gerne være Verhoevens directors cut. Vidste ik at der var en cutted udgave a 2eren, hvad er cutted ud af den? 3eren kan de godt cutte ned til een frame for min skyld.

I den engelske bifrelease af Robocop2 manglede der 31 sek. (Sikkert alt med drengens butterflykniv. Er det ikke sådan en han har?) I videoreleasen drejer det sig kun om fire sekunder. Robo 3 er klippet med 3 sek i både bif og videoudgave. Kilde: bbfc.co.uk
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » tors 16. dec 2010 23:16

det er et sammenklappeligt maskingevær der bliver til en lille briefcase som Hob har (meget originalt våben design), og den bruger han flittigt på dvd udgaven.. ville ønske at Irvin havde nået at lave en directors cut hvor Cains overdosis scene var med
Insane Blake

Indlægaf Vang » tors 16. dec 2010 23:34

Insane Blake skrev:det er et sammenklappeligt maskingevær der bliver til en lille briefcase som Hob har (meget originalt våben design), og den bruger han flittigt på dvd udgaven.. ville ønske at Irvin havde nået at lave en directors cut hvor Cains overdosis scene var med

Hehe, det var i hvert fald et eller andet der kunne klappes sammen. BBFC har det generelt ikke ret godt med børn, vold og våben, og den psykopatiske unge har helt sikkert givet problemer i censuren. Der er vist et tidspunkt, hvor han forsøger at kvæle Nancy Allen, og er han ikke med i scenen, hvor Cain myrder den korrupte betjent med en skalpel? Det ville censuren helt sikkert heller ikke kunne lide.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » tors 16. dec 2010 23:42

han capper sin del af the fuzz med store nasty squibs, sælger stoffer, bander, kvæler nancy allen mens han kalder hende bitch og ja ser på under udforskningen af politimanden (selvom han prøver at kigge væk).. forstår ikke hvad problemet er, sådan var vi jo alle i hans alder
Insane Blake

Indlægaf Nicolai » lør 18. dec 2010 15:34

Insane Blake skrev:den her figur blev lavet i slut 60erne af en kvinde fra californien mens hun fik et nervøst stressrelateret sammenbrud. den skulle i virkeligheden bare ha været en mand med et øje som var en bestillingsopgave fra ripleys entertainment. Da hun afleverede den var den endt sådan her.....det mente hun var bedre :shock:

:mrgreen:

Du burde næsten lave en hjemmeside omhandlende alle dine figurer og det gamle rædselskabinet - komplet med billeder, fakta og anekdoter.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Insane Blake » lør 18. dec 2010 16:05

jeg bliver set som nok af en coot i forvejen, ingen grund til at tilføje insult to injury :mrgreen:
+ der ville være nada samarbejdsvilje mht. til at få info, billeder el lignende fra det gamle museum. det ved jeg, for jeg kontaktede den gamle direktør for at få info om evt. fotos og info om kunstnere for de forskellige figurer. Jeg tænkte han måske kunne sætte pris på at de var købt tilbage til københavn efter at han har passet dem i 33 år, men han virkede som om han ik kunne ha været mer ligeglad...
Men kunne godt tænke mig at ta nogle gode billeder af dem på et tidspunkt. tror jeg bruger dem som en del af designet når jeg laver min produktionsselskabs side.
Insane Blake

Indlægaf Nicolai » lør 18. dec 2010 17:44

Insane Blake skrev:... men han virkede som om han ik kunne ha været mer ligeglad...

Utaknemmelige skarn. :x

Du kunne også åbne dit rædselskabinet for offentligheden. Jeg er sikker på, at langt de fleste (inkl. undertegnede) dør af skræk, hvis de tilbringer så meget som en nat i selskab med Thorsten Langvad og co.
Selv de mest hårdføre sjæle bukker under, når de ser My Little Pony-alteret.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Insane Blake » lør 18. dec 2010 18:06

havde faktisk en børnefødselsdag der kom for at se figurene. jeg havde rigtigt prøvet at skabe en stemning med "awakening of jacob" musikken fra "the shining", men det var som om de var fuldstændigt desensitised over for det. det var sikkert liså uhyggeligt for dem som hitchcock var for mig da min mor viste mig den "neglebidende" psycho.

det var godt nok før my little pony alteret at de var på besøg, ellers ku det være de var blevet båret ud kvalt i deres eget bræk :mrgreen:
Insane Blake

Indlægaf Jack J » lør 18. dec 2010 18:09

Hahaha. :mrgreen:

De ponyer sku' fa'me forbydes.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
34 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Sniksnak