• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Hjælp til at finde titlen på en film

Indlægaf Dorado » lør 18. dec 2010 18:46

For godt og vel 10 år siden så jeg en svensk roadmovie/thriller på TV1000 som jeg ikke kan huske titlen på.
En undercover politimand hijacker en Taxa som har en undvegen kvindelig bankrøver som passager.
Kvinden som er flygtet fra et fængsel har aldrig fortalt politiet hvor pengene fra røveriet er gemt.
Nu er planen så at betjenten forklædt som forbryder på flugt skal forsøge at opnå et venskab med den kvindelige bankrøver for på den måde at afsløre hvor pengene er gemt.
Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde titlen på filmen. :D
Brugeravatar
Dorado

Indlægaf Jack J » lør 18. dec 2010 19:20

Jeg spurgte Fred Anderson, som igen spurgte en tilfældig FB-svensker, og han siger, at det er filmen PASSAGERAREN.

http://www.imdb.com/title/tt0117304/

8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Dorado » lør 18. dec 2010 19:31

Jack J skrev:Jeg spurgte Fred Anderson, som igen spurgte en tilfældig FB-svensker, og han siger, at det er filmen PASSAGERAREN.

http://www.imdb.com/title/tt0117304/

8)

Tusind tak Jack :D

Det er den film jeg søger, og den er betydelig bedre end hvad ratingen på imdb indikerer.
Brugeravatar
Dorado

Indlægaf Jack J » lør 18. dec 2010 19:34

Det var da så lidt. Om du så kan få den på DVD er jo så bare lige det. Den svenske CDON har den ikke.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Dorado » lør 18. dec 2010 19:37

Jack J skrev:Det var da så lidt. Om du så kan få den på DVD er jo så bare lige det. Den svenske CDON har den ikke.

Jeg har selv søgt hos amazon der har de den heller ikke, så det bliver nok svært at finde den på DVD, men jeg vil da gøre et forsøg.

8)
Brugeravatar
Dorado

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm