• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 41 af 54 • 1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 54

Indlægaf Skøtt » man 25. okt 2010 20:04

Maratonmanden skrev: 425kr

Jeg synes generelt at priserne svinger meget herinde, så jeg var bare nysgerrig - men det lyder slet ikke galt - når man tænker på den værdi danske Fulci-tapes fx har.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tirs 30. nov 2010 16:42

:? Måake en Bus/S-Tog Reklame

Billede

Hvis man er hurtig og lige har ca. 8000 Dkr. tilovers.
Så er den super flotte Danske bioplakat til Blow Up. "Up for grabs"

http://cgi.ebay.com/Rare-DANISH-Movie-Poster-BLOW-UP-STEVENOV-Linen-/330500108565?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf3577115
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Thomsen » tirs 30. nov 2010 18:31

Den er flot, selvom prisen er fuldstændigt vanvittig. Spørgsmålet er bare, om den er falmet? Rød har det jo med at blive til lyserød eller orange med årene, hvis det udsættes for sollys. Nogen der er gamle nok til at kunne huske, hvordan den skal se ud?

Jeg kender ingen danske filmplakater, der er blevet solgt i det leje? De dyreste, danske plakater, jeg har set, har været premiereplakaten fra Kurosawas Rashômon, som Heritage vist solgte for 4000-5000 kr for nogle år siden. Og så den danske repremiereplakat fra 1948 til King Kong, der også er blevet solgt for 3000-4000 kr et par gange indenfor de sidste fem år.

Hvis man kunne støve en plakat op fra den danske premiere af Universals gamle Dracula (der mig bekendt kom op i biografen herhjemme i modsætning til deres Frankenstein), så ville den måske være et godt bud?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf henschjell » tirs 30. nov 2010 23:52

Nu har John Stevenov vist aldrig været til krasse farver. Men mon ikke den har
været lidt mere rød engang
8000 er nok lige i overkanten. Et sted mellem 1000 og 2500 alt efter om der lige
er en samler. vil være mit bud 8)

Dreyer's Vampyr var nok en af de Danske plakater, der kunne snige sig op
over de magiske 5000
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Ibzen1 » fre 3. dec 2010 11:54

Jeg var på Loppemarked i Forum for mange år siden og der hang en gigantplakat af Cronenbergs Rabid.
Kan ikke huske præcist hvor stor den var men det var vist noget med 3 gange 5 meter eller noget i den stil. Den var ihvertefald enormt stor.
Han ville have ca 500kr for den og det skulle man jo nok have givet, men jeg kunne slet ikke se hvor jeg skulle have lortet stående henne. Op ville den jo aldrig komme, men man havde nok kunnet tjene en pæn skilling på den i dag.
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf kent » ons 8. dec 2010 08:46

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:41, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 23. dec 2010 14:57

Julegave til mig selv! Det her er jo bare reprints, men de er i flot kvalitet og printet på dejligt tykt papir. Købt på MovieGoods.com.

Billede
Mad Max (1979), Maniac (1980), Ilsa: She Wolf of the SS (1975), I Spit on Your Grave (1978).
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » man 31. jan 2011 19:55

Nå, så kom der endeligt lidt til min nybegyndte plakatsamling:

Yæs, min første plakat, sat i ramme for nogle måneder siden - skal have lavet 2-3 nye snarrest

Billede

Købte denne stak af én sælger 5-10 euro stykket - lidt en blandet landhandel, men Emanuelle's Revenge + evt den asiatiske tænker jeg skal op hjemme. Bronx Warriors ryger ind på kontoret!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 19. feb 2011 07:12

De er virkelig cool, Skøtt!! 8)

Købte du en "almindelig" ramme eller fik du en prof til at lave det?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gizmo » søn 20. feb 2011 11:12

Fik at vide i går, at der er noget plakat-salg inde i Husets Biograf. Det kører også i dag.

http://husetmagstraede.dk/Default.asp?id=1&event=7248
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 24. feb 2011 21:52

Var der nogen, der var derinde? Var det bare de samme rester fra biografen som sidst?

Jeg fik i øvrigt endeligt fingre i en af mine drømmeplakater: En italiensk quattro-foglio (140x200cm) fra Abraham Polonskys fremragende film noir FORCE OF EVIL (1948).

Billede

Billedet er ikke af min egen kopi, men stammer fra det eksemplar, som posteritati.com havde til salg for $1200 for et par år siden. Dén gik jeg desværre glip af, fordi jeg tøvede lidt for længe, da de havde 25% rabat på alti sommeren 2009. Men det lykkedes mig endeligt at få fingre i den fra en tidligere plakatpusher i Italien i går. Mit eksemplar er ikke i helt perfekt stand, som posteritatis var - det har to små huller i et par krydsfolder, hvoraf det ene har en smule papirstab. Heldigvis er begge huller og det manglende papir i et sort område, og jeg har ladet mig fortælle, at det er det nemmeste at restaurere. Den skal alligevel turen igennem med linen-backing på et tidspunkt, for formatet er trykt i to dele.

Jeg måtte slippe €450 for min, men det var inkl. kurérfragt til DK - og i det mindste væsentligt billigere end de $2000, som Chisholm Gallery i NY solgte deres for for syv år siden.

Den er temmelig sjælden, ingen af de kendte auktionshuse har nogensinde solgt et eksemplar, og de eneste, jeg har været i stand til at finde oplysninger om, er mit og de to hos Posteritati og Chisholm.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » tors 24. feb 2011 23:31

Wauw, og her sidder en anden en og fedter med mexikanske lobby cards til 6 dollars stykket. :lol:

Tillykke med den, da! :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » man 28. feb 2011 15:48

Thomsen skrev:Var der nogen, der var derinde? Var det bare de samme rester fra biografen som sidst?

Jeg fik i øvrigt endeligt fingre i en af mine drømmeplakater: En italiensk quattro-foglio (140x200cm) fra Abraham Polonskys fremragende film noir FORCE OF EVIL (1948).

Billede

Billedet er ikke af min egen kopi, men stammer fra det eksemplar, som posteritati.com havde til salg for $1200 for et par år siden. Dén gik jeg desværre glip af, fordi jeg tøvede lidt for længe, da de havde 25% rabat på alti sommeren 2009. Men det lykkedes mig endeligt at få fingre i den fra en tidligere plakatpusher i Italien i går. Mit eksemplar er ikke i helt perfekt stand, som posteritatis var - det har to små huller i et par krydsfolder, hvoraf det ene har en smule papirstab. Heldigvis er begge huller og det manglende papir i et sort område, og jeg har ladet mig fortælle, at det er det nemmeste at restaurere. Den skal alligevel turen igennem med linen-backing på et tidspunkt, for formatet er trykt i to dele.

Jeg måtte slippe €450 for min, men det var inkl. kurérfragt til DK - og i det mindste væsentligt billigere end de $2000, som Chisholm Gallery i NY solgte deres for for syv år siden.

Den er temmelig sjælden, ingen af de kendte auktionshuse har nogensinde solgt et eksemplar, og de eneste, jeg har været i stand til at finde oplysninger om, er mit og de to hos Posteritati og Chisholm.

Skarp sag Thomsen Skarp sag 8)

Efter lange forhandlinger hvor store sedler byttede hænder, lykkedes det endeligt,
at få nr. 2 Russ Meyer i hus
http://www.myupload.dk/showfile/r821153a98d1.JPG
Senest rettet af henschjell ons 2. mar 2011 14:58, rettet i alt 1 gang.
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Jack J » man 28. feb 2011 15:50

Modtog lige et par posters i dag. :D

THE WITCH (Filippinerne, 1975. Den gad jeg sgu godt nok at se, men den lader til at være forsvundet, desværre)
Lidt info her (+ en anden poster)
http://bamboogodsandbionicboys.blogspot ... -1975.html

Billede

DUKUN LINTAH (Indonesian, 1981. Sikkert kun ude på OOP VCD, men ligger i fuld længde på YT)

Info:
http://www.citwf.com/film96444.htm

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 28. feb 2011 15:55

Arghh!!! Kanon, Dennis!! Virkelig flot. "Totalt forbudt i Sverige", LOL. Tillykke med den! :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 41 af 54 • 1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 54

Tilbage til Sniksnak