• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

John Carpenter's In the Mouth of Madness + Pro-Life

Indlægaf Morten C » lør 12. mar 2011 20:07

Er der nogen, der ved om John Carpenter's "In the Mouth of Madness" plus hans anden tv-episode "Pro-Life" fra Masters of Horror-serien, er ude på dansk dvd?
Jeg kan umiddelbart kun finde dem på Region 1-skiver.

En stor del af Masters of Horror-serien er jo i forvejen ude i dansk dvd-distribution via Midget Entertainment, deriblandt også Carpenters første bidrag "Cigarette Burns".
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Re: John Carpenter's In the Mouth of Madness + Pro-Life

Indlægaf Gizmo » lør 12. mar 2011 21:53

Morten C skrev:Er der nogen, der ved om John Carpenter's "In the Mouth of Madness" plus hans anden tv-episode "Pro-Life" fra Masters of Horror-serien, er ude på dansk dvd?
Jeg kan umiddelbart kun finde dem på Region 1-skiver.

En stor del af Masters of Horror-serien er jo i forvejen ude i dansk dvd-distribution via Midget Entertainment, deriblandt også Carpenters første bidrag "Cigarette Burns".

Nix, det er de ikke. IN THE MOUTH OF MADNESS har dog været ude i Europa, bl.a. i Frankrig under titlen L'ANTRE DE LA FOLIE.

Midget har kun udgivet første sæson af MASTERS OF HORROR herhjemme. Anden sæson er kommet i to boxe i England.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Morten C » søn 13. mar 2011 01:34

Ok, tak for infoen :D Jeg ville bare lige være sikker :wink:
Brugeravatar
Morten C

Indlægaf Thomsen » søn 13. mar 2011 02:09

R1-udgaven af IN THE MOUTH OF MADNESS er iøvrigt lige udgået (sammen med en stor stak andre MGM-titler), så det er med at få fat i den, mens man kan.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Morten C » søn 13. mar 2011 13:00

Thomsen skrev:R1-udgaven af IN THE MOUTH OF MADNESS er iøvrigt lige udgået (sammen med en stor stak andre MGM-titler), så det er med at få fat i den, mens man kan.

Jeeze, så må jeg hellere place an order :shock: Tak for heads up, Thomsen :D
Brugeravatar
Morten C

Indlægaf Mads » søn 13. mar 2011 14:26

In The Mouth of Madness er ikke en MGM-titel, det er New Line (som nu ejes af Time/Warner).

Der har været snak om en US-udgivelse på blu, men der er stadig ingen releasedato på den:

http://bluray.highdefdigest.com/3681/mouth_madness.html
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Thomsen » søn 13. mar 2011 15:35

New Line, det er korrekt.My bad! Den er dog stadigvæk udgået sammen med en bunke andre New Line-titler.

Sammenblandingen kom af, at MGM og for den sags skyld også Paramount har droppet enorme mængder af deres bagkatalog i USA i løbet af det sidste år.

Til gengæld er de begyndt at udsende smalle titler som Burn-on-Demand. :?
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Gizmo » søn 13. mar 2011 16:01

Thomsen skrev:Til gengæld er de begyndt at udsende smalle titler som Burn-on-Demand. :?

...hvilket er så skudt i låget. Det er meget muligt, at det er den eneste mulighed for at få fat i bestemte titler, men helt ærligt! Udviklingen går den samme vej på soundtrack-markedet.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » søn 13. mar 2011 22:44

Jeg ville nok have mindre imod det, hvis priserne holdt et mere rimeligt niveau. Men $20 for en brændt dvd med et printet cover og uden nogle extras... det burde max. koste det halve!

Desværre lader det til, at det er den vej, vinden blæser: Burn-on-Demand og Video-on-Demand.

Blu-ray som det store medie, der afløser dvd'en hos den brede befolkning, tror jeg ikke længere på. Det skift har finanskrisen ødelagt. Jeg tror, det bliver overhalet indenom af VoD til masserne og ender som et entusiastmedie for filmnørderne. Det sidste er ikke i sig selv dårligt, hvis vi kan slippe for al den ballade, der er om synlige filmkorn i transfers'ne, der er i dag, og som fører til overpolerede nyudgivelser som fx den seneste BD af Predator.
Brugeravatar
Thomsen

Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm