Ond Cirkel (Full Circle aka The Haunting of Julia, 1977) - A.B. Collection

Morbid Angel skrev:der hed øksebanden eller slagterbanden, det vistnok den film, som bliver spoofet lidt i kung fu hustler, de der gangstere med de små økse.
Mvh
MA
Diabolik skrev:Morbid Angel skrev:der hed øksebanden eller slagterbanden, det vistnok den film, som bliver spoofet lidt i kung fu hustler, de der gangstere med de små økse.
Mvh
MA
Øksebanden... Kunne være Chan Ho's The Avenger...
/D
Jack J skrev:Det er sgu længe siden, jeg sidst har fundet noget "ude i marken", som jeg ikke har købt fra en anden samler, men i dag fandt jeg et par exrentals. Halvdelen er ubrugeligt mainstream (for at fylde posen), men den anden halvdel var gode ting!
ET DRAMA I DYBET (Elke Sommer, Stuart Whitman) (fra Irish, desværre ikke i den lille "kassettebånds-kassette")
THE NINJA MASTER
THE RETURN OF THE NINJA MASTER aka The Ninja Master 3
BEASTS aka BJØRNEN
THE DRIVER
- og "posefyldet":
THE PARTY ANIMAL - EDIT: tilsyneladende et stort mesterværk!
THE IMPOSTER (Juno Media)
MANDETUR (MDC video)
MIG & MIN SUFFLØR
knockabout skrev:Øksebanden er The Avenger aka Queen Boxer.
Selve øksebanden fra titlen indgår dog i mange forskellige film udover The Avenger; Boxer from shantung, Drunken Master 2, Hero (med Yuen Biao), Kung fu hustle og mange andre![]()
Ibzen1 skrev:Oh God....med fare for at genere nogen....Blomsterbørns Børn må sammen med Cospy og Co absolut være de mest brækfremkaldende serier i menneskets historie.
Sorry.
Goodbyte skrev:Ibzen1 skrev:Oh God....med fare for at genere nogen....Blomsterbørns Børn må sammen med Cospy og Co absolut være de mest brækfremkaldende serier i menneskets historie.
Sorry.
Blasfemi! Family Ties er 80'ernes bedste sitcom. Punktum!
Vi Har Sjov skrev:Goodbyte skrev:Ibzen1 skrev:Oh God....med fare for at genere nogen....Blomsterbørns Børn må sammen med Cospy og Co absolut være de mest brækfremkaldende serier i menneskets historie.
Sorry.
Blasfemi! Family Ties er 80'ernes bedste sitcom. Punktum!
Blomsterbørns børn og Cosby & Co holder for hårdt! For slet ikke at tale om Det lille hus på prærien, MASH, Hill street ogMiami vice!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster