• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

John Carpenter's The Ward (2010)

Indlægaf Morten C » ons 30. mar 2011 11:47

Ifølge Amazon udkommer John Carpenter's nye horror-thriller THE WARD på engelsk DVD og Blu-Ray fra Warner d. 16. maj 2011.

Jeg er meget spændt på denne film, og håber at Carpenter hæver niveauet fra de middelmådige VAMPIRES (1998) og GHOSTS OF MARS (2001).
Under alle omstændigheder er det glædeligt, at den i dag 63-årige auteur er tilbage i instruktørstolen efter næsten ti års eksil fra spillefilm.

Jeg indrømmer blankt at jeg (som mange andre) er fuld af beundring for manden, der har leveret monumentale perler, som ASSAULT ON PRECINCT 13, HALLOWEEN, THE FOG, ESCAPE FROM NEW YORK og THE THING.

Velkommen tilbage, John!

Traileren til THE WARD ser ganske lovende ud, meeen det har selvfølgelig før snydt godtroende filmfreaks :lol:

Billede
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Ash » fre 1. apr 2011 08:53

Du glemte THEY LIVE!

Jeg må indrømme at traileren til The Ward ikke lige faldt i min smag, og lignede alt for mange andre nutidige gyser, men den kære John for til hver en tid min benefit of the doubt!
Hvad du ser på mit billede er en ukulele, IKKE en Guitar Hero guitar!! Så er det sagt.
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Morbid Angel » fre 1. apr 2011 15:17

og In the mouth of madness

Mvh

MA
Morbid Angel

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm