• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

"The Tunnel" - australsk gyser

Indlægaf Nicolai » lør 21. maj 2011 15:31

Filmen er 100% finansieret via salg af hvert enkelt frame og kan downloades gratis og helt lovligt fra den officielle hjemmeside (hvor den også kan købes på dvd):
http://www.thetunnelmovie.net/

In 2007 the New South Wales government suddenly scrapped a plan to utilise the water in the disused underground train tunnels beneath Sydney. In 2008, chasing rumours of a government cover-up and urban legends surrounding the sudden backflip, investigative journalist Natasha Warner led a crew of four into the underground labyrinth. They went down into the tunnels looking for a story – until the story found them.

This is the film of their harrowing ordeal. With unprecedented access to the recently declassified tapes they shot in the claustrophobic subway tunnels, as well as a series of candid interviews with the survivors, we come face to face with the terrifying truth.

This never before seen footage takes us deep inside the tunnels bringing the darkness to life and capturing the raw fear that threatens to tear the crew apart, leaving each one of them fighting for their lives.
Kilde: http://vodo.net/thetunnel
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Thomsen » lør 21. maj 2011 18:29

Spændende måde at finansiere på. Har du set den? Den kan åbenbart downloades gratis nu, men jeg får bare en fejlkode, når jeg prøver.

Apropos undergrundshorror, så læste jeg lige om UNDERGROUND - en tyskproduceret skrækfilm, der foregår i en genopdaget, gammel bunker under Berlin - komplett mit nazi-zombies usw.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Nicolai » lør 21. maj 2011 22:33

Nej, jeg har ikke downloadet den endnu men forsøgte lige med begge filer, og der blev kun downloadet et par hundrede kb af hver, så jeg prøver igen senere.

"Underground" har jeg ikke hørt om, men det lyder interessant. Hvordan mon de har overlevet i al den tid; rationering?

Nazister er der også masser af i det kommende actiongys "Frankenstein's Army":
Toward the end of World War II, Russian soldiers pushing into eastern Germany stumble across a secret Nazi lab, one that has unearthed and begun experimenting with the journal of one Dr. Victor Frankenstein. The scientists have used the legendary Frankenstein's work to assemble an army of supersoldiers stitched together from the body parts of their fallen comrades - a desperate Hitler's last ghastly ploy to escape defeat.

Den nyeste promo reel kan ses her:
http://twitchfilm.com/news/2011/05/fran ... ounced.php
(Der bliver linket til den første nederst på siden)
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » søn 22. maj 2011 17:28

Nicolai skrev: Hvordan mon de har overlevet i al den tid; rationering?

Du kan jo spørge Lars von Trier, han siger jo, han er Nazist. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm