• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
351 indlæg • Side 20 af 24 • 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24

Indlægaf Jack J » tirs 24. maj 2011 13:10

Nicolai skrev:
DR K skrev:Kobra: Videobutikkens død
24. maj 2011 kl. 20:00 på DR K

I aften kl. 20:00! 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 25. maj 2011 02:09

Jack J skrev:
Nicolai skrev:

Jeg og Tommy så denne udsendelse igår aftes, og ca. 3 min inde i programmet udbryder jeg "Den her er helt sikkert blevet skrevet inde på uncut, de elsker gamle videoer!"

:D
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » ons 25. maj 2011 06:22

Anders skrev:
Jack J skrev:
Nicolai skrev:

Jeg og Tommy så denne udsendelse igår aftes, og ca. 3 min inde i programmet udbryder jeg "Den her er helt sikkert blevet skrevet inde på uncut, de elsker gamle videoer!"

For at det ikke skal være løgn, så fik jeg 4 minutter inde i programmet en sms fra Diabolik, der lige ville sikre sig, at jeg så programmet, så der tog du bestemt ikke fejl! :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Goodbyte » ons 25. maj 2011 06:59

Damn! Er det muligt at se på nettet? :/
Mine DVD'er
Brugeravatar
Goodbyte

Geografisk sted: Odense

Indlægaf El Schnaflos » ons 25. maj 2011 14:12

Synes nu ikke udsendelsen i sig selv var voldsomt ophidsende...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 25. maj 2011 15:08

Goodbyte skrev:Damn! Er det muligt at se på nettet? :/

Det ved jeg ikke, men hvis du checker Nicolais indlæg, kan du se datoerne for genudsendelserne.

Og næh, El Schnaflos, det kunne have været bedre.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » tors 26. maj 2011 12:07

Jack J skrev:
Anders skrev:
Jack J skrev:
Nicolai skrev:

For at det ikke skal være løgn, så fik jeg 4 minutter inde i programmet en sms fra Diabolik, der lige ville sikre sig, at jeg så programmet, så der tog du bestemt ikke fejl! :mrgreen:

Haha, årh drenge. :) Lolled. Big time!
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » tirs 31. maj 2011 12:41

Den go'e gamle engelske tv-serie "De uheldige helte" (The Persuaders) kører lige for tiden alle hverdage (undtagen på torsdag) på DR1 kl. 17:00. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 3. jun 2011 21:07

I aften kl. 23.10 på DR2:
Takashi Miikes "Sukiyaki Western Django"
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 3. jun 2011 21:47

Nicolai skrev:I aften kl. 23.10 på DR2:
Takashi Miikes "Sukiyaki Western Django"

Tak for det, det havde jeg ikke lige set (og satans!! Jeg havde sat den til at optage film på DRK, som begynder fem min. før den anden slutter). :? :x :roll:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 3. jun 2011 21:55

Jack J skrev:Tak for det, det havde jeg ikke lige set (og satans!! Jeg havde sat den til at optage film på DRK, som begynder fem min. før den anden slutter). :? :x :roll:
Selv om der ikke står noget om det på hjemmesiden, kan jeg sagtens forestille mig, at "Den grønne stråle" bliver genudsendt på et senere tidspunkt. Det er trods alt DR K, hvorimod chancen for at "Sukiyaki Western Django" bliver genudsendt er ret lille.

Kan du ikke se den ene film, mens du optager den anden?

Herlig titel i øvrigt; "Den grønne stråle". Det lyder mere som en superheltefilm end et Rohmer-drama. :D
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 3. jun 2011 22:52

LOL. Tjo, jeg checkede også og den står ikke nævnt ifm genudsendelse, og så er spørgsmålet, hvilken der er nemmest at købe sig til. Usch. Fem minutter!! :?

Jeg optog iø Dracula (1979) i går fra DR2. Er det ikke dén film, som Søren skrev om fornyligt, ikke er til at få i org.-farveudgaven? Den i går var i alt fald ret mat i farverne.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 4. jun 2011 01:28

Okay, det blev Sukiyaki, der blev "båndet". Ret cool med den japanske version af Django-titelnummeret til sidst. Jeg har aldrig set filmen før (som sikkert en af de eneste fans af genrefilm, lol). Jeg forventede hele tiden, at Guitar Wolf skulle dukke op. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 4. jun 2011 01:51

Jack J skrev:Jeg optog iø Dracula (1979) i går fra DR2. Er det ikke dén film, som Søren skrev om fornyligt, ikke er til at få i org.-farveudgaven?
Det aner jeg ikke.

Jack J skrev:Okay, det blev Sukiyaki, der blev "båndet". Ret cool med den japanske version af Django-titelnummeret til sidst. Jeg har aldrig set filmen før (som sikkert en af de eneste fans af genrefilm, lol). Jeg forventede hele tiden, at Guitar Wolf skulle dukke op. :lol:
Sig mig så du filmen alligevel?

Desværre var der tale om den internationale, klippede udgave, som er 23 minutter kortere - den komplette er tilsyneladende kun tilgængelig på japansk dvd (uden engelske undertekster).
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » lør 4. jun 2011 12:37

Nicolai skrev:Desværre var der tale om den internationale, klippede udgave, som er 23 minutter kortere - den komplette er tilsyneladende kun tilgængelig på japansk dvd (uden engelske undertekster).

Ja, jeg så den godt! 8)

Det er en af de film, jeg godt vidste, at jeg en dag ville se, men ikke har gjort noget ud af at søge viden om, og vidste derfor heller ikke noget om en længere japansk version. Så du den selv? Selvom den kun skulle eksistere på japansk DVD, så er dialogen jo i forvejen på engelsk (omend med så tykke japanske accenter, at man undrer sig over, hvorfor de ikke bare har optaget den på japansk) og hvis man har set den internationale først, burde man jo kunne følge dialogen nogenlunde. Jeg tager dog hatten af for dem, der kan se den uden undertekster første gang og forstå det hele. :P
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
351 indlæg • Side 20 af 24 • 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24

Tilbage til Genrefilm