• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

Uncut online igen

Indlægaf Vang » tors 11. aug 2011 12:43

Uncut.dk har været nede den seneste dags tid. Vi beklager. Det skyldes en fejl fra vores webhotel, der af uvisse årsager havde suspenderet sitet. Det kører nu, som det skal. Tak til Jack for at råbe højt og hurtigt, så vi kunne få gjort noget ved problemet.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 11. aug 2011 13:46

Og så var der dem, der lo, da jeg fik installeret den røde advarsels-lampe, som går i gang ved uncut-uregelmæssigheder. Hah!! (også selvom jeg satte den op for at advare ifm. Kristensens regelmæssige lukning af min profil!). :x
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 11. aug 2011 16:08

Her er hver eneste "ø", "æ" og "å" på forsiden erstattet af �. Jeg bruger Firefox 5.0.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 11. aug 2011 16:20

Nicolai skrev:Her er hver eneste "ø", "æ" og "å" på forsiden erstattet af �. Jeg bruger Firefox 5.0.

Hvilken tegnkodning bruger du?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 11. aug 2011 18:50

Jack J skrev:Hvilken tegnkodning bruger du?
Jeg aner det ikke men har ikke oplevet problemet andre steder.

Nuvel, jeg kom i tanke om, at der var et lignende problem tidligere, som jeg nævnte i "database-rettelser"-tråden. Der var tilsyneladende ikke andre, der havde oplevet det, og eftersom det forsvandt af sig selv efter et stykke tid, håber jeg på en gentagelse.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 11. aug 2011 18:55

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Hvilken tegnkodning bruger du?
Jeg aner det ikke men har ikke oplevet problemet andre steder.

Som jeg også sagde sidste gang (>_<), men som du blankt afviste, så kan det meget vel skyldes, at din computer bruger en forkert tegnkodning. Alt, du skal gøre, er at gå op i "vis" (oppe til venstre på skærmen), og rulle ned til der, hvor der står "tegnkodning". Så prøver du at vælge en af de andre koder, fx bruger jeg "Vestligt (ISO-8859-1)". Så er den kanin slået - eller hvad det hedder.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 11. aug 2011 19:51

Jack J skrev:Alt, du skal gøre, er at gå op i "vis" (oppe til venstre på skærmen), og rulle ned til der, hvor der står "tegnkodning". Så prøver du at vælge en af de andre koder, fx bruger jeg "Vestligt (ISO-8859-1)". Så er den kanin slået - eller hvad det hedder.
Godt, jeg har nu checket, hvilken jeg hele tiden har benyttet, nemlig "Western (ISO-8859-1)".
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 11. aug 2011 19:58

Nicolai skrev:Godt, jeg har nu checket, hvilken jeg hele tiden har benyttet, nemlig "Russian Torrent (DEMON-666)".

Jamen så er det vel klart! :shock:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 11. aug 2011 20:02

Billede
Brugeravatar
Nicolai

Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut