Jeg mindes ikke, at der har været mulighed for at slå op i et katalog.Jack J skrev:... men hvis man bare gerne vil gennemkigge hele kataloget, om der sku' være noget spændende, så går den ikke.
Nicolai skrev:Jeg mindes ikke, at der har været mulighed for at slå op i et katalog.Jack J skrev:... men hvis man bare gerne vil gennemkigge hele kataloget, om der sku' være noget spændende, så går den ikke.
[...]
De har pt. "Infernal Affairs" II & III til 15 kr. pr. stk., hvis det har interesse.
Okay, jeg antog, at du med "slå op" mente i et onlinekatalog (i modsætning til at bruge søgefunktionen).Jack J skrev:Jeg sagde vist heller ikke, at man havde kunnet slå op i et katalog, men at jeg gerne ville have at man kunne.
Nicolai skrev:Okay, jeg antog, at du med "slå op" mente i et onlinekatalog (i modsætning til at bruge søgefunktionen).Jack J skrev:Jeg sagde vist heller ikke, at man havde kunnet slå op i et katalog, men at jeg gerne ville have at man kunne.
Jeg er overbevist om, at de ikke har ændret på noget som helst.
Man kan stadig søge efter de fleste titler - uden resultat.
Jack J skrev:Khatlouie, er du stadig med os? Det er længe side, jeg sidst har været inde på Fonas internetbutik for at se på DVD'er, og jeg har netop opdaget, at man tilsyneladende har ændret det, som man kan slå op i! Det eneste man rent faktisk kan slå op i nu er DVD top 20 og Blu-ray top 10-tilbud. Hvis man vil vide, om I fører en given film, så kan man slå den op, men hvis man bare gerne vil gennemkigge hele kataloget, om der sku' være noget spændende, så går den ikke. Kan I ikke lave det om, så man kan se alle titler?
KnatLouie skrev:Lad være med at spilde tiden på deres elendige undskyldning af en "hjemmeside/netbutik", og kom ned i butikken fysisk istedet - forudsat at jeres fedladne korpusser tillader sådan en heftig aktivitet;).
Jack J skrev:Grunden til at nogle af os gerne vil bruge netbutikken kunne jo være, at det vil koste et pænt stykke over de 200 kr. at bevæge vores fedladne korpusser derind med toget. Jeg ved, at det kan være svært at forestille sig, men der bor rent faktisk mennesker udenfor Valby bakke.
![]()
Jack J skrev:Laserdisken?? Jeg tror slet ikke Laserdisken VED, at man kan sælge DVD'er til under 150 kr!!!
Hvad skal det så nytte? Det er netop prisen, jeg ønsker at kunne slå op på Fonas hjemmeside. Hvis jeg leder efter andre oplysninger, benytter jeg mig i forvejen af langt bedre hjemmesider. Og uanset vor bopæl og hvor forvænte, dovne, skrøbelige og fedladne vi end måtte være, er det fandeme ringe service at have en netbutik med så begrænset et udvalg. Vi skriver trods alt 2011.KnatLouie skrev:Hvis man vil have en god hjemmeside med masser af film-info og søgemuligheder, så tjek laserdisken eller dvdcity's sider ud, men vær klar over, at deres priser ofte er enten identiske eller som regel (i visse tilfælde endda også markant) dyrere end Fona 2000's.
Nicolai skrev:Hvad skal det så nytte? Det er netop prisen, jeg ønsker at kunne slå op på Fonas hjemmeside. Hvis jeg leder efter andre oplysninger, benytter jeg mig i forvejen af langt bedre hjemmesider. Og uanset vor bopæl og hvor forvænte, dovne, skrøbelige og fedladne vi end måtte være, er det fandeme ringe service at have en netbutik med så begrænset et udvalg. Vi skriver trods alt 2011.KnatLouie skrev:Hvis man vil have en god hjemmeside med masser af film-info og søgemuligheder, så tjek laserdisken eller dvdcity's sider ud, men vær klar over, at deres priser ofte er enten identiske eller som regel (i visse tilfælde endda også markant) dyrere end Fona 2000's.
http://homecinema.thedigitalfix.com/content/id/68328/the-cars-that-ate-paris.htmlThis new release from Second Sight marks the first time that The Cars That Ate Paris has been commercially available for home viewing in its correct ratio in the UK. Watching it this way makes for almost a different film, as Weir and McLean frequently use the whole width of the frame – for a good example of this, see the screengrab above - and cropping it is ruinous. As for the transfer, it's probably the best the film has ever looked at standard definition on a small screen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst