• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
243 indlæg • Side 8 af 17 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17

Indlægaf rammy » lør 24. sep 2011 00:15

NY ANMELDELSE: Efter en veloverstået Top 10 vender vi nu tilbage til at bedømme ugens film. Denne gang er det den notoriske 'The Human Centipede [First Sequence]' fra 2009, der står for skud. Er den kontroversielle instruktør Tom Six's film virkelig så grum og ækel som rygtet siger? Du finder svaret LIGE HER. Husk også at melde dig ind i bloggens facebook-gruppe.

Billede
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 24. sep 2011 21:07

Thumbs up.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » lør 24. sep 2011 23:33

Vi Har Sjov skrev:Thumbs up.

Thumbs up til din thumbs up! :wink:
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 25. sep 2011 00:50

rammy skrev:
Vi Har Sjov skrev:Thumbs up.

Thumbs up til din thumbs up! :wink:

Det var så lidt :) Tror dog jeg vælger ikke at læse Human Centripede-artiklen. Har en fornemmelse af at jeg ikke har lyst til at vide ret meget om den film... :cry:
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » søn 25. sep 2011 00:56

Det kan du ellers roligt gøre - jeg kommer ikke med alt for slibrige detaljer eller spoilers. Især det sidste er noget jeg er meget påpasselig med, i mine anmeldelser.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 30. sep 2011 19:03

NY ANMELDELSE: Vi tager springet fra Dr. Heiter's bizarre tusindben til et helt andet dyr - nemlig en menneskeædende bamse! 'Grizzly' fra 1976 var den første Animal Attack-film der udkom i slipstrømmen på Den Store Hvide fra Spielberg's megahit 'Jaws'. Som noget nyt begynder jeg også at give billede- og lyd-kvalitet et par ord med på vejen, og hvis udgivelsen indeholde noget ekstramaterialle der er værd at fremhæve, så får dette også lidt spalteplads. Du kan læse anmeldelsen af en af de største independentsucceser nogensinde LIGE HER. Der er også blevet plads til en ny titel under 'Bøger...', James Gracey's bog om 'Dario Argento' er nemlig landet i postkassen. 'Grindhouse trailer-show...' har også fået lidt nyt trailer-trash at gå i krig med. Husk også at 'Syntes godt om" bloggen på facebook.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » man 3. okt 2011 18:42

NYHED: Som noget nyt kan du nu også finde fede baggrundsbilleder på bloggen. Så er du blevet træt af det samme gamle kedelige Windows-baggrundsbillede på din computer? Hvorfor så ikke skifte det ud med noget grumset Grindhouse Gore Galore?! I den nye 'Voldsomme wallpapers...' sektion finder du intet mindre end hele 150 screenshots fra nye som gamle genre-film, i widescreen (1920 x 1080) format. Du finder den nye feature ved at klikke lige HER!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 7. okt 2011 18:05

NY ANMELDELSE: Byt lidt om på ordene Cop Killer fra Ice-T's thrash-metal band Body Count's sang af samme navn og du har Killer Cop - én dræber-betjent. For det er nemlig lige præcis hvad vi har med at gøre i denne uges anmeldelse. Jeg kigger på den nye danske blu-ray udgivelse af William Lustig's 'Manic Cop' - så I ved sikkert allerede, at den kommer til at stå på 80'er action-horror, med kult-helten Bruce Campbell på rollelisten. Du kan læse anmeldelsen LIGE HER. Hvis det er længe siden du har været forbi (og det er det forhåbenligt ikke) så kan jeg også fortælle at bloggen har fået en helt ny wallpaper-sektion. Her er proppet med intet mindre end hele 150 screenshots fra nye som gamle genre-film, i widescreen (1920 x 1080) format. Så er du blevet træt af det samme gamle kedelige Windows-baggrundsbillede på din computer? Find kuren lige HER!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 12. okt 2011 11:08

På grund af den store interesse omkring 'Maniac Cop' er jeg begyndt at små-skrive på en anmeldelse af efterfølgeren, 'Maniac Cop 2'.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 12. okt 2011 12:22

NYHED: Det er med glæde at jeg kan informere om at danske Soul Media og Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents har indgået et samarbejde vedrørende filmanmeldelser af selskabets eksisterende og fremtidige genre-udgivelser. Soul Media har allerede givet os 'Maniac Cop' og det bliver spændende at se hvad vi ellers kan forvente fra det danske selskab. Et ligende samarbejde er også blevet indgået med svenske Atlantic Film.

Billede

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 13. okt 2011 10:43

NYHED: Nu har du mulighed for at blive en del af projektet og få dine anmeldelser udgivet på bloggen. Her på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' har jeg i nogen tid gået og grublet over at tilknytte én ekstra skribent (eller måske flere), en slags gæsteanmelder(e). så lyder det som noget der tænder din indre film-nørd, så læs roligt videre lige her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 14. okt 2011 15:41

NY ANMELDELSE: I dag lander fredagens anmeldelse af filmen 'Southern Comfort' (1981) noget tidligere end vi plejer, og du tænker nok allerede "Hvad er den nu af! Det her er jo ikke horror?!" Det har du på sin vis også ret i. Men som der står i beskrivelsen af bloggen, så vil der fra tid til anden komme anmeldelser af film fra andre genre, end lige den allermest bloddryppende. Når det er sagt, så er filmen stadig et yderst skræmmende bekendtskab. Du kan læse anmeldelsen af Walter Hill's sump-shoot-'em-up lige her. Der har været overaskende stor interesse omkring at blive tilknyttet min ydmyg lille film-blog som skribent, men jagten blæser stadig derudaf, og du er selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig. Læs mere om dette lige her!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » man 17. okt 2011 15:59

NYHED: I dag rundede bloggen en milepæl. 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' ramte nemlig 10.000 sidevisninger på www.sorensencinema.blogspot.com! Desværre er tallet ikke helt præcist, der var nemlig 14 dage hvor at statistik-værktøjet var offline på grund af en fejl hos blogspot.com. Jeg tror at 10.000 sidevisninger er ok for en dansk blog med en lidt snæver målgruppe som b-film og horror og jeg vil forsætte jagten på flere besøgende, og på at udbrede kendskabet til bloggens eksistens - hjælp gerne til med dette, kære læser. Stor tak til alle der har hjulpet og støttet op om projektet. Læs hele nyheden her. Jeg kan også afsløre at en masse nye spændende tiltag er godt på vej...
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf TCM » man 17. okt 2011 16:41

rammy skrev:I dag rundede bloggen en milepæl. 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' ramte nemlig 10.000 sidevisninger på www.sorensencinema.blogspot.com!

...keep up the bloody good work, Allan :D
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf rammy » man 17. okt 2011 16:59

TCM skrev:
rammy skrev:I dag rundede bloggen en milepæl. 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' ramte nemlig 10.000 sidevisninger på www.sorensencinema.blogspot.com!

...keep up the bloody good work, Allan :D

Så længe der er læsere skal jeg gøre mit bedste 8)
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
243 indlæg • Side 8 af 17 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites