Larsemand skrev:Ja den skal ejes - sammen med Cannibal Ferox.
Dreyer skrev:Om den skal ejes er et temperamentsspørgsmål. Undertegnede gider f.eks. ikke investere i Cannibal Ferox, for den er simpelthen ikke god nok til at jeg gider se den én gang til. Cannibal Holocaust er et vigtigt værk, genrefilmhistorisk set, og den er langt bedre end CF - filmene har lidt den samme morale, men CH præsenterer den med med mere elegance, og har desuden en spændende og original opbygning. Den er dog en meget voldsom film, og kan ikke rigtigt nydes som kitsch, fornøjelig splatter, eller et godt gys. Hvis du tør lade dig provokere og væmmes, så investér endelig i CH, den er sandsynligvis genrens bedste.
Svendstrup, både Grindhouse-billedet og EC Ultrabit-billedet er ganske imponerende... Grindshouse virker måske en smule overmættet mht. farve (hvilket godt kan kvæle detaljerne lidt), hvor EC Ultrabit har en god balance. Men begge skiver er vel sikre investeringer.
Gizmo skrev: ...helt ærligt: Skal man virkelig have CANNIBAL HOLOCAUST i sin samling?
Gizmo skrev: Skal man virkelig have CANNIBAL HOLOCAUST i sin samling?
Dreyer skrev:Tak Mikkel!
Det er da ret fatalt... Jeg synes The Last Road to Hell er enormt vigtig for filmens evne til at skabe en uklar overgang mellem fiktion og virkelighed.
The Last Road to Hell ser utroligt autentisk ud, og jeg mener da også at have læst, at der er blevet brugt autentisk footage...
/Kim
Dreyer skrev:Jeg ved helt ærligt ikke, hvilken version, jeg har set, men jeg mindes at man så en henrettelse med gevær...
/Kim
mikkelsvendstrup skrev:Men hvis du IKKE har ser Ultrabit udgaven, så har du heller ikke set de manglende sekunder Kim, for det er så vidt vides det eneste sted de findes.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster