• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Amatør-kortfilm

Indlægaf Anders » ons 7. dec 2011 13:04

Hej. Jeg skal i forbindelse med et projekt i skolen lave en kortfilm sammen med 3 andre, og det er under noget af et tidspres. (Den skal være færdig fredag kl 12.00)
I den forbindelse har vi skrevet en scene, som består af én person der bliver kørt ned. Vi har bilen, og vi har en privat vej i mørket, hvor jeg tænker det er nemmest at lave scenen. Jeg ville høre om nogen af jer har en fed idé til, hvordan scenen kunne laves.
Sådan som jeg har tænkt det, tager vi scenen i 3 perspektiver. Først inde fra bilen, fra førerens synsvinkel, hvor der jo opstår en naturlig panik, dernæst ude fra bilen, fra siden, hvor man både kan se bilen og personen der bliver ramt (måske i slowmotion?), og til sidst fra offerets perspektiv, hvor man ser forlygterne komme nærmere - og så klippes der til sort skærm, med et skrig og et ordentlig brag.

Hvis nogen har en fed idé til hvordan det kunne blive bedre ville jeg synes det var super fedt :)
Har nemlig overhovedet ingen erfaring, og som sagt er vi under et kæmpe tidspres.

På forhånd tak.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Morbid Angel » ons 7. dec 2011 15:43

Det ville være bedre at ikke have skrig og brag til sidst men kun mørke, så kan folk selv fantasere sig til hvad der sker ;)

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Anders » lør 10. dec 2011 23:02

Morbid Angel skrev:Det ville være bedre at ikke have skrig og brag til sidst men kun mørke, så kan folk selv fantasere sig til hvad der sker ;)

Mvh

MA

Sjovt du siger det, det var også dét vi endte med at bruge. :) Valgte at lave den i 'memento'-stil, hvor vi startede med slutscenen, og så kørte i omvendt rækkefølge. En lille perle ;)
Tak for det.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak